Райдержадміністрація

Корисні посилання







Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Відповіді на запитання "прямих" та "гарячих" ліній

«Пряма лінія» з директором Богодухівської районної філії Харківського обласного центру зайнятості Надією ЛЕЩЕНКО з питання «Сучасні форми професійного навчання безробітних»

12 травня 2020 року відбулася «пряма лінія» здиректором Богодухівської районної філії Харківського обласного центру зайнятості Надією ЛЕЩЕНКО з питання «Сучасні форми професійного навчання безробітних».

 Під час прийому жителі району зверталися з таких питань:

1) Яким професіям навчає служба зайнятості?

Професії, за якими проводиться навчаннядоситьактуальні на ринку праці. Зокрема, це - оператор верстатів з програмнимкеруванням, швачка, кравець, в’язальницятрикотажнихвиробів та полотна, перукар (перукар – модельєр), манікюрниця, педикюрниця, токар, фрезерувальник, слюсар-ремонтник, налагоджувальникверстатів і маніпуляторів з програмнимкеруванням, кухар, верстатник широкого профілю,  виноградар, оператор з обробкиінформації та программногозабезпечення, адміністратор, косметик, покоївка, касир торговельного залу, оператор маніпулятора (лісове господарство та лісозаготівля), електрозварник ручного зварювання, оператор котельні, лицювальник-плиточник, маляр, монтажник гіпсокартонних конструкцій, штукатур, машиніст-крана (кранівник), тракторист-машиніст сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, плодоовочівник, квітникар, продавець продовольчих (непродовольчих ) товарів, муляр.

2) Які переваги навчання в Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості?

Серед переваг навчання у Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості є гарантоване працевлаштування слухачів, що вчаться за направленням служби зайнятості, стислі терміни навчання, максимальне врахування вимог роботодавців, використання в учбовому процесі новітніх технологій та обладнання, можливість навчатися за індивідуальною формою, комфортні умови навчання та проживання для людей різного віку.

3)Хто здійснює оплату за навчання безробітних?

За направленням служби зайнятості безробітні навчаються за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Крім того, у період професійного навчання служба зайнятості відповідно до чинного законодавства надає людям  допомогу по безробіттю, що була їм попередньо призначена, компенсує витрати на проїзд, забезпечує проживання у гуртожитках.

4)  Як на сьогодні служба зайнятості реагує на потребу роботодавців у кваліфікованих працівниках?

        На сьогодні створено гнучку систему професійного навчання безробітних, яка дозволяє оперативно реагувати на потребу роботодавців у кваліфікованих кадрах. Це  стажування на робочому місці, навчання за індивідуальними програмами, курси підвищення кваліфікації. За направленням служби зайнятості безробітні навчаються на базі професійно-технічних навчальних закладів області, у роботодавців, а ще – в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості в Полтавській, Херсонській, Дніпропетровській, Івано-Франківській, Львівській, Одеській, Рівненській, Донецькій, Луганській, Сумській та Харківській областях. Саме на ці освітні установи нині покладено великі надії. Для безробітних, які не можуть працевлаштуватись, бо володіють «застарілими знаннями та навичками», навчання в учбовому центрі – це шанс підвищити кваліфікацію або здобути нові профзнання, що відповідатимуть вимогам часу.

      Ще одним видом навчання, який користується особливим попитом у роботодавців та у безробітних, є стажування. Воно визначене як одна із форм підвищення кваліфікації робітників чи фахівців з вищою освітою задля засвоєння кращого досвіду, набуття практичних умінь та навичок на займаній посаді або посаді, на яку претендує безробітний. Стажування безробітних здійснюється на замовлення роботодавців за індивідуальною програмою строком до 3 місяців.

 

5)  Хто може пройти навчання за направлення служби зайнятості?

    За сприяння державної служби зайнятості громадяни з числа  зареєстрованих безробітних можуть за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття пройти професійне навчання:

- професійну підготовку;

- перепідготовку;

- підвищення кваліфікації.

     Професійне навчання здійснюється у професійно-технічних та вищих навчальних закладах, у тому числі в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання або безпосередньо у роботодавців-замовників кадрів.

       З метою виявлення здібностей, можливостей та інших чинників, що впливають на вибір або зміну професії та виду трудової діяльності, центрами зайнятості безробітним надаються послуги з професійної орієнтації.

      Якщо зареєстрований безробітний виявляє бажання пройти професійне навчання відповідно до результатів наданих послуг з професійної орієнтації, центр зайнятості за місцем реєстрації особи як безробітної укладає з ним договір та видає йому направлення на професійне навчання до навчального закладу.

     Безробітний зараховується до навчального закладу на підставі направлення на професійне навчання.

         

6)  Як на сьогодні сучасні форми підготовки робітників?

     

     Одними з пріоритетних напрямів реалізації навчання є підготовка професійних робітничих кадрів за дуальною системою та заохочення роботодавців до створення нових робочих місць.

      Дуальна форма здобуття освіти – це спосіб здобуття освіти, що передбачає поєднання навчання осіб у закладах освіти з навчанням на робочих місцях на підприємствах, в установах та організаціях для набуття певної кваліфікації, як правило, на основі договору.

      Дуальне навчання - сучасна форма професійної підготовки робітників.

 

 

7)  В період карантину, як здійснюється навчання?

   Служба зайнятості пропонує онлайн платформи для дистанційного навчання.

   Період карантинних заходів – чудова нагода для самоосвіти та самовдосконалення. Проведіть його з користю!

   Сьогодні служба зайнятості є майданчиком з надання широкого спектру послуг, зокрема й через електронні сервіси. Орієнтир нашої потужної команди – забезпечення максимальної зайнятості населення.

      Ми пропонуємо вам скористатися зручним сервісом – «Освітній портал державної служби зайнятості», на якому ви знайдете нові освітні програми, отримаєте можливість прослухати вебінари та пройти дистанційне навчання. Більшість матеріалів розміщені у відеоформаті. Сайт буде корисним для роботодавців, пошукачів роботи та працівників служби зайнятості.

Зокрема, «Освітній портал» пропонує роботодавцям та працівникам кадрових служб онлайн курси щодо:

- особливостей працевлаштування іноземців та осіб без громадянства (матеріал викладено українською та англійською мовами) https://skills.dcz.gov.ua/unit/osoblyvosti-praczevlashtuvannya-inozemcziv-ta-osib-bez-gromadyanstva/?id=3479

- підготовки професійних кадрів на запити роботодавців https://skills.dcz.gov.ua/unit/pidgotovka-profesijnyh-kadriv-na-zapyty-robotodavcziv/?id=569

- покрокових дій щодо добору працівників https://skills.dcz.gov.ua/unit/pokrokovi-diyi-shhodo-doboru-praczivnykiv/?id=172

           Пошукачі роботи та всі охочі можуть прослухати змістовні онлайн курси щодо:

здобуття робітничих професій у навчальних закладах державної служби зайнятості: елементи дистанційного навчання https://skills.dcz.gov.ua/unit/elementy-dystanczijnogo-navchannya/?id=3448  та елементи дуального навчання https://skills.dcz.gov.ua/unit/elementy-dualnogo-navchannya/?id=3448

інформації для роздумів під час пошуку роботи за кордоном https://skills.dcz.gov.ua/course/informacziya-dlya-rozdumiv-pry-poshuku-roboty-za-kordonom/

створення резюме на сайті https://skills.dcz.gov.ua/course/stvorennya-rezyume-na-sajti/curriculum/

пошуку роботи своєї мрії https://skills.dcz.gov.ua/course/yak-znajty-robotu-svoyeyi-mriyi/curriculum/

інформаційного семінару із загальних питань зайнятості https://skills.dcz.gov.ua/course/informaczijnyj-seminar-z-zagalnyh-pytan-zajnyatosti-2/curriculum/

започаткування власної справи https://skills.dcz.gov.ua/course/yak-zapochatkuvaty-vlasnu-spravu-2/curriculum/

практичного курсу «Як відкрити власну справу: бджільництво» https://skills.dcz.gov.ua/course/praktychnyj-kurs-yak-vidkryty-vlasnu-spravu-bdzhilnycztvo/curriculum/

      Окрім цього, освітня платформа містить контент, що відповідає освітнім та інформаційним потребам фахівців служби зайнятості та інших працівників соціальної сфери. Відвідавши вебінари, онлайн тренінги та опрацювавши наведені конспекти, спеціалісти матимуть змогу розвинути та удосконалити власні знання і навички, підвищити свій фаховий рівень.

      Щоб пройти повний курс семінарів із запропонованих тематик, вам необхідно зайти на офіційний вебсайт державної служби зайнятості https://www.dcz.gov.ua/ та обрати рубрику «Освітній портал» і вже на головній сторінці освітньої платформи https://skills.dcz.gov.ua/ ви знайдете той блок з курсами, що цікавий саме вам. Зареєструвавшись на сайті, ви отримаєте доступ до проходження повноцінних онлайн курсів та інших рубрик сайту.

     Переконані, що отримана інформація стане поштовхом для активних та впевнених дій після завершення карантину у нашій державі.

      Навчайтесь, самовдосконалюйтесь та налаштовуйтесь на позитивний результат!

 

Порушені питання детально розглянуті та вирішені по суті, громадянам надано вичерпні роз’яснення.

За детальнимироз’ясненнямизвертайтеся до Богодухівськоїрайонної філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою м. Богодухів, вул. Моргунова,7, т. 3-02-32.

 

05 травня 2020 року проведена «пряма лінія» з начальником управління соціального захисту населення районної державної адміністрації Наталією ЖИЖИРІЙ на тему «Актуальні питання соціального захисту ветеранів»

1. У яких розмірах в 2020 році ветеранам війни виплачується  разова грошова допомога до 5 травня?

Постановою Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 року № 112 «Деякі питання виплати у 2020 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань» встановлено наступні розміри грошової допомоги до 5 травня:

особам з інвалідністю внаслідок війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин:

I групи — 4 120 гривень;

II групи — 3 640 гривень;

III групи — 3 160 гривень;

учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їх батьків, — 1 390 гривень;

особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, — 4 120 гривень;

членам сімей загиблих і дружинам (чоловікам) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни та жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, — 900 гривень;

учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога — 570 гривень.

2. Чи мають право на отримання компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування особи з інвалідністю внаслідок війни, якщо вони перебувають на обліку для безоплатного забезпечення автомобілем та мають автомобіль придбаний за власні кошти? Якщо так, то до яких органів слід звернутися за її призначенням?

Так, мають. Згідно п.8 постанови від 14.02.2007 № 228  «Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування» компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів призначаються особам з інвалідністю,  які мають право на забезпечення автомобілем, але не одержали його і користуються автомобілем, придбаним за власні кошти.

За призначенням та виплатою необхідно звернутися до управління соціального захисту за місцем реєстрації особи з інвалідністю.

Для одержання компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів подаються:

1)    заява;

2)    технічний паспорт про реєстрацію автомобіля на ім’я особи з інвалідністю;

3)    посвідчення водія;

4)    висновок медико-соціальної експертної комісії про наявність медичних показань для забезпечення автомобілем.

3. Який порядок влаштування до Харківського геріатричного пансіонату для ветеранів праці?

У системі Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації функціонує Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат для ветеранів праці Харківської обласної ради, розташований за адресою: м. Харків, Холодногірський район, вул. Ігоря Муратова, 7.

Згідно з наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2001 № 549 до будинку-інтернату (пансіонату)  на державне утримання приймаються особи похилого віку, які досягли пенсійного віку, та інваліди першої і другої групи, старші за 18 років, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, побутового обслуговування, медичної допомоги, яким згідно з медичним висновком не протипоказане перебування у будинку-інтернаті та які не мають працездатних родичів, зобов’язаних їх утримувати за законом.

Також до Комунальної установи Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради, приймаються на платній основі громадяни похилого віку, особи з інвалідністю, хворі, особи, які опинилися в складних життєвих обставинах, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, побутового обслуговування, медичної допомоги, яким згідно із медичним висновком не протипоказане перебування у пансіонаті, які мають працездатних дітей або родичів, які відповідно до чинного законодавства України зобов’язані їх утримувати, за умови стовідсоткового відшкодування пансіонату витрат на їх утримання. Для визначення права на отримання соціальних послуг в умовах інтернатної установи системи соціального захисту населення області, та з будь-яких питань соціального обслуговування, заявник або його уповноважена особа може звернутися до місцевого управління соціального захисту населення (за місцем проживання).

Порядок оформлення в будинок-інтернат:

1. Для збору необхідних документів необхідно звернутися до управління соціального захисту населення по місцю проживання, де згідно чинного законодавства буде сформована особиста справа.

2. Для оформлення необхідні наступні документи:

  • особиста заява громадянина похилого віку чи особи з інвалідністюпро його прийняття до будинку-інтернату;
  • паспорт (або інший документа, що засвідчує особу);
  • медична картка про стан здоров’я з висновком про необхідність стороннього догляду;
  • довідка про розмір призначеної пенсії;
  • довідка про склад сім’ї за встановленою формою;
  • довідка медико-соціальної експертної комісії про групу інвалідності особи, що приймається до будинку-інтернату (за наявності групи інвалідності).

3. Приймання до будинку-інтернату здійснюється за путівкою Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації, яку, після оформлення, слід отримати в управлінні соціального захисту населення за місцем проживання.

 

РОЗШИРЕННЯ СФЕРИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

27 квітня 2020 року проведена «пряма лінія» з начальником відділу з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Ольгою КИРИЧЕНКО.

 

З 01 березня 2020 року розширено перелік адміністративних послуг, які надаються у Центрі надання адміністративних послуг Богодухівської районної державної адміністрації. Через ЦНАП тепер можна швидко та якісно отримати 71 адміністративну послугу.Зокрема це 11 послуг соціального характеру,  а саме:

1. Виплата одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».

2. Призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

3. Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі         (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.

4. Призначення та виплата одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та учасників ліквідації наслідків інших ядерних аварій, осіб, які брали участь у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт, смерть яких пов’язана з участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт; одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою.

        5.Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.

        6.Видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян.

        7. Встановлення статусу члена сім’ї загиблого ветерана війни.

        8.Встановлення статусу учасника війни.

        9. Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни.

        10.Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю.

        11.Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.

За відповідний період надано 56 послуг соціального характеру.

З повним переліком адміністративних послуг ви можете ознайомитись на офіційному вебсайті Богодухівської районної  державної адміністрації.

Всі перераховані адміністративні послуги мешканці Богодухівського району можуть отримати у Центрі надання адміністративних послуг за адресою: м. Богодухів, вул. Молодіжна, 2, тел. (05758) 3-05-16.

 

«Пряма лінія» з в. о. завідувача сектору освіти районної державної адміністрації Вікторією ЛУКАШОВОЮ

13 квітня відбулася «пряма лінія» з в. о. завідувача сектору освіти районної державної адміністрації Вікторією ЛУКАШОВОЮ «Про проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року».

Тих, хто зателефонував цікавили наступні питання:

- Чи відбудеться зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) у 2020 році зважаючи на  епідеміологічну ситуацію, що склалася в Україні?

Так, зовнішнє незалежне оцінювання відбудеться. Міністерство освіти і науки неодоразово наголошувало, що ЗНО відбудеться незалежно від термінів карантину. Єдине, що залежить від тривалості карантинних заходів – дати проведення тестувань.

- Який календар проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2020?

Наразі на сайті Міністерства освіти і науки України оприлюднено 2 сценарії завершення навчального року та проведення зовнішнього незалежного оцінювання.

ПЕРШИЙ СЦЕНАРІЙ: карантин закінчується до 1 тижня червня, тоді ЗНО стартує орієнтовно в останній тиждень червня і закінчується орієнтовно в середині липня. Результати основної сесії ЗНО стануть відомі наприкінці липня.

ДРУГИЙ СЦЕНАРІЙ: карантин продовжується до початку серпня, тоді ЗНО для учнів 11-го класу стартує в середині серпня і закінчується до середини вересня.

 

- Чи буде проведено пробне ЗНО та коли? Як відбуватиметься пробне тестування?

Пробне ЗНО буде проведено залежно від завершення термінів карантину. Профільне міністерство розглядає початок травня, початок червня або початок серпня. Важливо, щоб випускники могли відчути атмосферу і були готові до того, що їх чекатиме під час ЗНО.

Крім того, 15 квітня на сайті Українського центру оцінювання якості освіти буде оприлюднено онлайн-пробне ЗНО з усіма необхідними поясненнями.   Учасники також зможуть потренуватися, отримавши онлайн-тестовий зошит. Однак напередодні тестування усім, хто зареєструвався і заплатив за послугу, буде надано можливість скласти пробне тестування очно.

 

«Пряма лінія» з начальником Богодухівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області Володимиром ТРИЗНОЮ

1. Скажіть, будь ласка, чи існують будь-які особливості видачі та оплати листка непрацездатності під час дії карантину?

 

В умовах накладення карантину діє особливий порядок видачі листків непрацездатності, який передбачений розділом 5 Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян,  затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від  13 листопада 2001   року № 455.

Отримати лікарняний у зв’язку з відстороненням від роботи під час карантину можуть особи, робота яких пов'язаназ обслуговуванням населення, якщо:

ü  ці особи були в контакті з інфекційними хворими або є бактеріоносіями;

ü  у разі неможливості здійснення тимчасового переведення цих осіб за їх згодою на іншу роботу, не пов'язану з ризиком поширення інфекційних хвороб.

В такому випадку листок непрацездатності видається інфекціоністом або лікуючим лікарем згідно з висновком лікаря-епідеміолога територіальної СЕС.

Якщо тимчасова непрацездатність застрахованої особи викликана карантином, накладеним органами санітарно-епідеміологічної служби, допомога по тимчасовій непрацездатності за рахунок коштів Фонду надається з першого дня за весь час відсутності на роботі з цієї причини.

 

2.    Чи змінено перелік страхових випадків до кінця карантину?

Урядом на території всієї країни запроваджено режим надзвичайної ситуації на   30 днів. Відповідно, карантин продовжено до 24 квітня.

На період його дії Фонд соціального страхування України здійснюватиме виплати за листками непрацездатності за розширеним переліком страхових випадків.

Зазначу, що наразі Міністерством охорони здоров’я, Міністерством соціальної політики та ФССУ готуються зміни до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом МОЗ № 455. Змінами буде визначено порядок видачі лікарняних листків особам на період перебування їх  у закладах охорони здоров’я, а також на самоізоляції під медичним наглядом у зв’язку з проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), а також локалізацію та ліквідацію її спалахів та епідемій.

 

3. Який порядок фінансування працівників під час лікування у них гострих респіраторних хвороб?

У випадках встановлення лікарем закладу охорони здоров’я тимчасової непрацездатності, зокрема, при виявлені симптомів гострого респіраторного захворювання, підозрі на COVID-2019, Фонд соціального страхування України профінансує надання допомоги по тимчасовій втраті працездатності, яка компенсує застрахованій особі втрачений за час лікування заробіток.

Розмір виплат за лікарняними залежить від тривалості страхового стажу та визначається, виходячи із середньоденної заробітної плати працівника. Цей вид матеріального забезпечення виплачується Фондом, починаючи з шостого дня тимчасової непрацездатності й до моменту одужання або встановлення медико-соціальною експертною комісією (МСЕК) інвалідності (перші п’ять днів фінансуються за рахунок коштів роботодавця).

Крім того, у разі хвороби дитини до 14 років для особи, яка здійснюватиме догляд за нею вдома або в умовах стаціонару, Фонд компенсує втрачений за цей час заробіток, починаючи з першого дня догляду. Водночас звертаю увагу, що законодавством не передбачено надання Фондом допомоги по догляду за дітьми, які не є хворими та знаходяться вдома з причин накладеного карантину.

 

4.    Які зміни в законодавстві прийняті в зв’язку з карантином?

 

Статтею 22 Закону України № 1105-XIV (зі змінами) передбачено надання допомоги по тимчасовій непрацездатності застрахованій особі на період перебування у закладах охорони здоров′я, а також на самоізоляції під медичним наглядом у зв′язку з проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної ховороби COVID-2019, а також локалізацію її спалахів та епідемій. Допомога по тимчасовій непрацездатності за цим страховим страховим випадком буде надаватися за рахунок коштів Фонду починаючи з шостого дня непрацездатності.

При цьому відповідно до статті 24 Закону України № 1105-XIV зі змінами допомога по тимчасовій непрацездатності вищевказаним особам виплачується у розмірі 50 відсотків середньої заробітної плати (доходу) незалежно від страхового стажу.

Ці зміни до статтей 22,24 Закону України № 1105-XIV набрали чинності з 18 березня 2020 року.

 

5. Як організована робота в відділенні в зв’язку з карантинними заходами?

 

Частина працівників відділення знаходяться на робочих місцях, інша частина працюють дистанційно. Організовано роботу телефонної «гарячої лінії» виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України та «гарячої лінії» в відділенні (телефони (05758) 3-09-49 та (05753) 5-15-89). За цими телефонами можна отримати  консультації щодо оплати лікарняних в умовах карантину та з інших питань. Номери телефонів також оприлюднено на офіційному вебсайті виконавчої дирекції Фонду.

Згідно з Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про захист населення від інфекційних хвороб», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу СОVID-19», відповідно до наказу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України від 16 березня 2020 року № 100-од та з метою попередження виникнення гострого респіраторного захворювання, спричиненого коронавірусом СОVID-19, забезпечення своєчасного і повного проведення профілактичних і протиепідемічних заходів на період карантину всі необхідні документи (листи, пояснення та ін.) необхідно надсилати в сканованому вигляді на електронну пошту відділення за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду чи на паперових носіях на адресу відділення Фонду: Харківська обл.,  м. Богодухів, вул. Спортивна, буд. 5.

Також звертаю увагу керівників підприємств, організацій та установ, що в разі відсутності укладеного договору щодо надання заяв-розрахунків для фінансування страхувальників та повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді, необхідно укласти такий договір з відділенням Фонду в найкоротший термін. Подання електронного документа відповідно до договору надасть змогу страхувальнику  не подавати відповідні документи на паперових носіях.

 

«Пряма лінія» з начальником Богодухівської районної державної лікарні ветеринарної медицини Іваном ЗМІЄВСЬКИМ 27 березня 2020 року

1.  Житель  села  Сухини  запитує, чи  буде  проводитись  весняна  диспансеризація  корів  та  молодняку  великої  рогатої  худоби  ( ВРХ),

 а  також  чи  передбачена  державна  дотація  на  вирощений  молодняк  ВРХ  на  2020  рік.

 

-  Весняна  диспансеризація  ( виводка) на  території Богодухівського  району   уже  проводиться, так  лише  за  березень  2020 року  обстежено  460  голів  корів. 

При  цьому  виявляються  випадки  захворювання  корів  на  лейкоз , так  на  звітну  дату  в  районі  виявлено  7  голів  корів, які  показали  позитивну  реакція  при  дослідження  сироватки  крові  на  лейкоз  по  РІД, а  саме   в  с. Хрущова  Микитівка  виявлено  7  голів.

Весняна  диспансеризація  буде  проводитись  і  в  квітні  місяці  після  закінчення    карантинних  заходів  з  профілактики   коронавірусу.

Завдання  ветеринарної  служби  забезпечити, щоб  поголів’я  корів  на  пасовища  вийшло  клінічно  здоровим, щепленим  проти  сибірки  та  обробленим  проти  кровосисних  комах, як  профілактичний  захід  по  недопущенню  захворювання  тварин  везикулярним  дерматитом.  

Разом  з  тим,   згідно  з Законом  України  « Про  ідентифікацію  та  реєстрацію  тварин»    державна  ветеринарна  служба  району  проводить  ідентифікацію  і  реєстрацію  великої  рогатої  худоби. З  початку  року  на  території  району  проідентифіковано  104  голів  ВРХ.

Питання  державної  дотації  на  вирощений  молодняк  не  відноситься  до компетенції  ветеринарної  служби. Завдання  державної  ветеринарної  служби  -своєчасно  провести  ідентифікацію  наявного  поголів’я  тварин  і  оформлення  відповідної  документації  для  замовлення  ветеринарних  паспортів  на  тварин.

 

 

2.  Житель смт Шарівка цікавиться, як  виконується  рішення  районної  ДНПК  при  районній державній адміністрації    з  питань  профілактики  сказу  тварин.

 

- У  Харківській  області  за  2019  рік  зареєстровано  39  випадків  сказу  тварин . В  Богодухівському  районі  не  допущено  жодного  випадку  сказу. Це,  перш  за  все,  за  рахунок  того, що  своєчасно  проводяться  щеплення  сприятливого  поголів’я  тварин  проти  цього  небезпечного  захворювання.  Так,  в  2018-2019 роках  було  проведено  щеплення  тварин  в  дикій  природі  шляхом  розкладання  приманок  в  місцях  популяції  червоної  лисиці. За  допомогою  авіації  було  розкладено  на  території  Богодухівського  району  47  тисяч  доз  пероральної  вакцини  проти  сказу  м’ясоїдних  тварин. Мисливськими  колективами  проводилась  робота  по  приведенню  до  норми  кількості  поголів’я  на  території  мисливських  угідь.

Ветеринарною службою  за  2019  рік  було  щеплено  проти  сказу  1514  голів  великої  рогатої  худоби, 5640  голів  собак,  2269 -  котів. За  І  квартал  2020  року  вже  щеплено  920  голів  великої  рогатої  худоби , 460  голів  собак,  201  голів  котів.

 

«Пряма лінія» з начальником відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля районної державної адміністрації Юлією ІВАХ щодо порядку забудови присадибних земельних ділянок.

   18 лютого відбулася «пряма лінія» з начальником відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля районної державної адміністрації Юлією ІВАХ щодо порядку забудови присадибних земельних ділянок.

   Відповідно до статті 27 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» забудова присадибних, дачних і садових земельних ділянок може здійснюватися на підставі будівельного паспорта забудови земельної ділянки (далі - будівельний паспорт).

   Будівельний паспорт визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 500 квадратних метрів, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки.

   Відповідно Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 №103 (із змінами) (далі – Порядок) видача будівельного паспорта здійснюється відділом містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля районної державної адміністрації (далі – Відділ) через центр надання адміністративних послуг районної державної адміністрації на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня надходження відповідного пакета документів, до якого входять:

  • заява на видачу будівельного паспорта зі згодою замовника на обробку персональних даних за формою, наведеною у додатку 1 Порядку;
  • засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію;
  • ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо);
  • проект будівництва (за наявності);
  • засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову.

   Відділ на підставі отриманих документів визначає відповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівної документації на місцевому рівні, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.

   Після направлення забудовником відповідно до статті 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» повідомлення про початок виконання будівельних робіт до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Харківській області будівельний паспорт є підставою для виконання будівельних робіт.



 

«Пряма лінія» з директором Богодухівської районної філії Харківського обласного центру зайнятості Надією ЛЕЩЕНКО з питання «Послуги, які надає служба зайнятості»

25 лютого 2020 року відбулася «пряма лінія» здиректором Богодухівської районної філії Харківського обласного центру зайнятості Надією ЛЕЩЕНКО з питання «Послуги, які надає служба зайнятості».

 Під час прийому жителі району зверталися з таких питань працевлаштування та отримання інших послуг служби зайнятості:

          1) Чи можна отримати компенсацію єдиного соціального внеску за прийнятого працівника?

Відповідно до Закону України «Про зайнятість населення» роботодавцю, який працевлаштовує на нове робоче місце громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, а також суб’єктам малого підприємництва, які працевлаштовують на нові робочі місця в пріоритетних видах економічної діяльності осіб, яким надано статус безробітного, за направленням служби зайнятості строком не менше ніж на два роки щомісяця компенсуються фактичні витрати у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за відповідну особу за місяць, за який він сплачений.

Не мають права на компенсацію роботодавці, які мають заборгованість із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування  або визнані у встановленому порядку банкрутами чи стосовно них порушено справу про банкрутство.

2) Чи надає служба зайнятості допомогу на відкриття власної справи?

        Так, служба зайнятості сприяє підприємницькій ініціативі безробітних. Відповідно до ст. 27 Закону України «Про зайнятість населення» безробітним з числа застрахованих осіб, які виявили бажання провадити підприємницьку діяльність, виплачується допомога по безробіттю одноразово для організації такої діяльності. Ця послуга надається особам, яким виповнилося 18 років та які не можуть бути працевлаштовані за сприянням центру зайнятості протягом місяця у зв’язку з відсутністю на ринку праці підходящої роботи.

          Особи, які виявили бажання отримати допомогу по безробіттю одноразово подають заяву про надання допомоги по безробіттю одноразово та бізнес-план.

 

3) Яким професіям навчає служба зайнятості?

Професії, за якими проводиться навчаннядоситьактуальні на ринку праці. Зокрема, це - оператор верстатів з програмнимкеруванням, швачка, кравець, в’язальницятрикотажнихвиробів та полотна, перукар (перукар – модельєр), манікюрниця, педикюрниця, токар, фрезерувальник, слюсар-ремонтник, налагоджувальникверстатів і маніпуляторів з програмнимкеруванням, кухар, верстатник широкого профілю,  виноградар, оператор з обробкиінформації та программногозабезпечення, адміністратор, косметик, покоївка, касир торговельного залу, оператор маніпулятора (лісове господарство та лісозаготівля), електрозварник ручного зварювання, оператор котельні, лицювальник-плиточник, маляр, монтажник гіпсокартонних конструкцій, штукатур, машиніст-крана (кранівник), тракторист-машиніст сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, плодоовочівник, квітникар, продавець продовольчих (непродовольчих ) товарів, муляр.

Серед переваг навчання у Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості є гарантоване працевлаштування слухачів, що вчаться за направленням служби зайнятості, стислі терміни навчання, максимальне врахування вимог роботодавців, використання в учбовому процесі новітніх технологій та обладнання, можливість навчатися за індивідуальною формою, комфортні умови навчання та проживання для людей різного віку.

4)  Як служба зайнятості допомагає підприємцям з питання розширення бізнесу?

           На сьогодні стартувала державна програма «Доступні кредити 5-7-9%». Тобто підприємці можуть отримати банківський кредит на інвестиційні цілі (придбання, модернізація основних засобів, ремонт виробничих приміщень тощо). Процентна ставка за цим кредитом напряму залежить від кількості створених нових робочих місць. Служба зайнятості надає роботодавцям послуги у доборі працівників на ці новостворені робочі місця.

          Водночас, повідомляю, що за працевлаштування безробітних на новостворені робочі місця за направленням служби зайнятості не менше ніж на 2 роки роботодавець має право на компенсацію фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за відповідну особу за місяць, за який він сплачений.

Порушені питання детально розглянуті та вирішені по суті, громадянам надано вичерпні роз’яснення.

 

«Пряма лінія» з начальником служби у справах дітей районної державної адміністрації Зоєю ГАЛІЛЕЙ

28 січня відбулася «пряма лінія» з начальником служби у справах дітей районної державної адміністрації Зоєю ГАЛІЛЕЙ з питання «Створення патронатної сім’ї»
    До Зої Михайлівни звернулися жителі району з наступних питань:
    Що таке патронат над дитиною?
    Сімейний патронат допомагає дітям, чиї батьки деякий час не можуть опікуватися ними в силу різних життєвих обставин. Бувають випадки, коли через недбалість або жорстоке поводження дітям загрожує небезпека. Інколи у дітей хворіють або помирають батьки й за ними нікому доглядати. Трапляється й так, що дітей залишають у пологових будинках ще при народженні, коли батьки в силу складних життєвих обставин не можуть опікуватися дітьми, їх на певний час беруть на виховання професійні патронатні сім’ї.
    Хто може стати патронатним вихователем?
    -громадяни України віком від 35 до 60 років (для жінки) і від 35 до 65 років (для чоловіка), які перебувають у зареєстрованому шлюбі та проживають на спільній житловій площі;
    - мають позитивний досвід виховання дітей;
    - мають житло (власне, орендоване чи на правах користування);
    - не мають судимості;
    - стан здоров’я яких дозволяє забезпечувати догляд та виховання дітей;
    - одна (один) з яких виконання обов’язків патронатного вихователя не поєднує з іншою трудовою діяльністю;
    - зібрали та надали відповідний пакет документів, необхідний для кандидатів у патронатні вихователі;
    - пройшли навчання та отримали довідку та рекомендації за результатами навчання за тренінговою Програмою підготовки сімей-кандидатів у патронатні вихователі.
    Які кошти щомісяця отримує патронатний вихователь за надання послуги?
    - соціальну допомогу. На утримання кожної влаштованої дитини віком від 6 до 18 років виплачується патронатному вихователю 5545,00 грн.
    - заробітну плату. Розмір грошового забезпечення становить 10510,00 грн. на місяць, у разі влаштування дитини (дітей) у сім’ю.
    - сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за патронатного вихователя.
    До уваги! На обліку служби перебуває дівчинка з особливими потребами віком 1,5 роки, яка потребує влаштування до сімейних форм виховання (опіка, прийомна сім’я чи дитячий будинок сімейного типу).
    Якщо Ви не байдужі до дитячої долі та маєте бажання взяти дитину у родину звертайтеся до служби у справах дітей районної державної адміністрації. (пл. Свято-Духівська, 2, кім. №6; тел. 34142).
 

«Пряма лінія» з начальником відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту районної державної адміністрації Юлією ІВАХ

03 грудня відбулася  «пряма лінія» з начальником відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту районної державної адміністрації Юлією ІВАХ з питання «Дотримання пожежної безпеки у побуті».

Тих, хто спілкувався із Юлією Валентинівною, цікавили  випадки пожеж та інших надзвичайних ситуацій, які трапилися на території району, та з яких причин найчастіше трапляються надзвичайні ситуації.

Насичення квартир різноманітними газовими, електропобутовими приладами і хімічними препаратами представляє значну небезпеку виникнення пожежі в квартирі у разі навіть найменшого порушення встановлених правил пожежної безпеки. В той же час досвід показує, що населення часто порушує ці правила, не приділяючи їм належної уваги або просто тому, що не знає їх. Це призводить до того, що у житлових будинках пожежі виникають значно частіше, ніж у громадських або виробничих будівлях. В'їжджаючи у квартиру або будинок, кожний мешканець бере на себе зобов'язання дотримуватись правил користування житловими приміщеннями, у тому числі виконувати правила пожежної безпеки. Але аналіз причин пожеж показує, що винуватцями більшості з них є самі мешканці, які зневажають елементарними правилами пожежної безпеки: необережно поводяться з вогнем під час паління, користування приладами освітлення з відкритим полум'ям (гасовими лампами, ліхтарями, свічками, факелами тощо), що особливо небезпечно для горищних приміщень, коридорів (сіней), комор і різних господарських будівель.

Правила користування житловими приміщеннями забороняють захаращувати балкони, лоджії, прихожі, коридори, міжповерхові сходи і запасні виходи меблями або іншими предметами, однак це є найбільш поширеним порушенням, що допускається мешканцями житлових будинків.

Крім того, пожежі можуть виникати і від несправної електропроводки або неправильної експлуатації електромережі. Останнім часом почастішали випадки пожеж внаслідок порушення правил пожежної безпеки при експлуатації телевізорів.

Значну кількість пожеж у житловому секторі складають пожежі від побутових газових приладів. Основною причиною цих пожеж є витікання газу внаслідок порушення герметичності трубопроводів, з'єднувальних вузлів або через пальники газових плит. Саме тому у разі появи запаху газу у приміщенні не можна запалювати сірники, запальнички, вмикати і вимикати електричні вимикачі, входити у приміщення з відкритим вогнем або з цигаркою – все це може викликати вибух газу.

Небезпечним місцем в помешканні є кухня. У кухні зосереджені як відкрите полум’я (газова плита), так і високотемпературні прилади. Продукти, залишені без нагляду на плиті чи в печі та тліючі матеріали, необережно кинуті у відро для сміття, - найпоширеніші "винуватці" пожеж на кухнях.

Попередження пожеж від пічного опалення залишається важливою задачею забезпечення пожежної безпеки у житловому секторі. У квартирах і житлових будинках, які мають пічне опалення, необхідно звернути увагу на виконання вимог пожежної безпеки під час улаштовування печей та їх експлуатації.

У разі пожежі необхідно у першу чергу повідомити про це пожежну охорону по телефону 101 і вжити заходів для зустрічі пожежних підрозділів, після чого слід негайно вимкнути електропроводку в будинку.

Пам’ятайте: Дотримання правил безпеки життєдіяльності доступне кожному. Тож зробіть усе можливе, щоб зберегти життя та здоров’я своє та Ваших рідних і близьких.

 

Обов’язково ознайомтеся: Правила пожежної безпеки

 

«Пряма лінія» з начальником управління соціального захисту населення Богодухівської районної державної адміністрації Наталією ЖИЖИРІЙ

19 листопада відбулася «пряма лінія» з начальником управління соціального захисту населення Богодухівської районної державної адміністрації Наталією ЖИЖИРІЙ на тему «Забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації».

До Наталії Володимирівни звернулися жителі району з наступних питань:

 

1. Які засоби реабілітації підлягають поверненню до УСЗН після смерті особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю чи інших окремих категорій населення, яким було видано ТЗР?

 Наказом Міністерства соціальної політики України від 10.08.2018 №138 затверджено Перелік виданих особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та іншим окремим категоріям населення технічних та інших засобів реабілітації, що підлягають поверненню до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах рад у разі смерті зазначених осіб та з інших причин, якщо строк їх експлуатації не закінчився. А саме засоби для ходіння, керовані обома руками, крісла колісні(крім з санітарним отвором), допоміжні засоби для підйомута меблі.

 

2. За які ТЗР можна отримати компенсацію?

До технічних та інших засобів реабілітації, за які за бажанням особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи або їх законних представників виплачується компенсація, належать:

1) допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому;

2) спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією;

3) протези молочної залози, ліфи для кріплення протезів молочної залози, в тому числі спеціальні ліфи для занять фізичною культурою і плаванням (купальник), ортези на верхні кінцівки, зокрема компресійні рукави при лімфодемі;

4) друге крісло колісне.

 

«Пряма лінія» з завідувачем сектора оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації Миколою ШЕПЕЛЕМ

05 листопада відбулася «пряма лінія» з завідувачем сектора оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації Миколою ШЕПЕЛЕМ з питання «Призов громадян на строкову військову службу»

Тих, хто звернувся до Миколи ШЕПЕЛЯ, цікавили наступні питання:

 

Які строки проходження військової служби ?

Строки  строкової   військової   служби   в   календарному обчисленні встановлюються:

для солдатів і матросів, сержантів і старшин, які проходять строкову військову службу в Збройних Силах України та інших військових формуваннях, - до 18 місяців;

для осіб, які на час призову на строкову військову службу мають ступінь вищої освіти спеціаліст або магістр, - до 12 місяців.

 

Хто приймає рішення щодо придатності до військової служби або надані відстрочки?

Тільки призовна комісія вправі приймати кожне з наступних рішень відносно призовників:

про призов на військову службу;

про направлення на альтернативну (невійськову) службу;

про надання відстрочки від призову на військову службу;

про звільнення від призову на військову службу;

про зарахування в запас.

Прийняття цих рішень іншим органом (наприклад військовим комісаром, начальником іншого відділення,  або яким-небудь доктором) неприпустимо.

 

Хто може бути звільнений від призову на строкову військову службу?

Від призову на строкову військову службу в мирний час звільняються громадяни України:

які визнані за станом здоров'я непридатними до військової служби в мирний час;

які до дня відправлення на строкову військову службу досягли 27-річного віку;

які виконали обов’язки служби у військовому резерві протягом строків першого та другого контрактів;

батько або мати, рідний (повнорідний, неповнорідний) брат або сестра яких загинули, померли або стали інвалідами під час проходження військової служби або зборів військовозобов'язаних. Призовники, які мають право на звільнення від призову на цій підставі, можуть його не використовувати;

які до набуття громадянства України пройшли військову службу в інших державах;

які були засуджені за вчинення злочину до позбавлення волі, обмеження волі, у тому числі із звільненням від відбування покарання;

яким після закінчення вищих навчальних закладів присвоєно військові (спеціальні) звання офіцерського (начальницького) складу. 

«Пряма лінія» з головним спеціалістом відділу економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації Андрієм ФІЛІППОВИМ

15 жовтня відбулася «пряма лінія» з головним спеціалістом відділу економічного розвитку і торгівлі Богодухівської районної державної адміністрації Андрієм ФІЛІППОВИМ на тему «Стан реалізації міні-проєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє»».

 

До Андрія Миколайовича звернулися жителі району з наступних питань:

 

1.    Чи вперше Богодухівський район бере участь у конкурсі «Разом в майбутнє»?

 

Вже восьмий рік громади Богодухівщини беруть активну участь в обласному конкурсі міні-проєктів розвитку територіальних громад                    «Разом в майбутнє».  

Всього  за період з 2012 по 2019 роки  на участь у конкурсі подано                 243 проєкти, з яких переможцями визнано 69 на загальну суму                      10 034,3 тис. грн.

 

2.   Скільки у цьому році міні-проєктів було подано на конкурс та                з них визнано переможцями?  

 

Цього року на розсуд конкурсного комітету Харківської обласної ради подано 13 міні-проєктів Богодухівського району, з яких 7 визнано переможцями, що складає 54% від поданих на конкурс, а саме:

-  у номінації «Добробут та розвиток громад» 4 проєкти Богодухівської міської ради,  проєкт Богодухівської районної ради та  проєкт Крисинської сільської ради;

-  у номінації «Благоустрій та охорона довкілля» міні-проєкт Богодухівської районної ради.

 

3.    Яка сума коштів у рамках міні-проєктів «Разом в майбутнє» надійшла до району у 2019 році?

 

На вирішення проблем територіальних громад району з обласного бюджету  у 2019 році надійшли  кошти у сумі 816,768 тис. грн.

Наразі в районі успішно реалізовано усі міні-проєкти на загальну                                     суму 1 634,191 тис. грн. 

 

«Пряма лінія» з начальником відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Ольгою Кириченко

01 жовтня відбулася «пряма лінія» «Розширення сфери надання адміністративних послуг» з начальником відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Ольгою Кириченко.

 

Звернулося два мешканці Богодухівського району з питання отримання витягу з Державного земельного кадастру для оформлення права на  спадщину земельної ділянки.

Для отримання витягу в традиційний спосіб необхідно подати пакет документів до центру надання адміністративних послуг району, надавшипевний перелік документів для отримання витягу з кадастру (ДЗК), а саме:

-       заява встановленої форми;

-   державний акт про право власності на земельну ділянку (оригінал та копія);

-   паспорт власника земельної ділянки, або представника (оригінал та копія);

-  іденкод власника земельної ділянки, або представника (оригінал та копія);

-   XML-файл. Електронний документ з даними про земельну ділянку, які підлягають внесенню до Державного земельного кадастру (розробляється землевпорядною організацією та подається на оптичному диску, у випадку відсутності інформації про земельну ділянку в Публічній кадастровій карті);

-       запит нотаріуса;

-  технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), зокрема, у випадку виявлення накладки з іншою земельною ділянкою;

-   документ про оплату послуг за надання витягу з кадастру (квитанція про оплату 96,05 грн.);

-   документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви представником). Оригінал, або нотаріально завірена копія довіреності.

За загальним правилом, строк дії витягу з Державного земельного кадастру становить3 місяці. 

 

«Пряма лінія» з начальником управління соціального захисту населення Богодухівської районної державної адміністрації Наталією Жижирій

17 вересня відбулася «пряма лінія» з начальником управління соціального захисту населення Богодухівської районної державної адміністрації Наталією Жижирій на тему «Порядок оформлення і надання житлових субсидій населенню району».

 

До Наталії Володимирівни звернулися жителі району з наступних питань:


    1. Я була отримувачем субсидії у минулому опалювальному періоді. Чи буде мені призначена субсидія, якщо маю на цей час заборгованість з оплати за газопостачання в сумі 530 грн?

Домогосподарствам, які користувалися житловою субсидією у попередньому опалювальному періоді та які станом на 01.05.2019 не мали простроченої понад місяць заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума якої перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 грн), субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів у грошовій готівковій формі.

За наявності зазначеної заборгованості субсидію буде призначено у безготівковій формі після її погашення, укладення договору про реструктуризацію чи оскарження заборгованості у судовому порядку.

 

   2. Чи впливає на право отримувати субсидію наявність у власності автомобіля 2015 року випуску?

Субсидія не призначається, якщобудь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда). При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля.

У цьому випадку можна подати заяву до комісії зі спірних питань Богодухівської райдержадміністрації з проханням призначити житлову субсидію, яка після розгляду всіх обставин прийме відповідне рішення.

 

   3. Я не проживаю з чоловіком, який зареєстрований у будинку своєї матері, більше десяти років. Чи будуть враховуватися його доходи при призначенні мені субсидії?

Так, оскількичоловік є членом вашої сім’ї незалежно від того, де він фактично проживає чи зареєстрований.

 

   4. У яких випадках субсидія на житлово-комунальні послуги виплачується готівкою (на руки чи на банківську карту), а в яких перераховується через «Ощадбанк» на особові рахунки до організацій, які надають послуги?

          У грошовій готівковій формі субсидія призначається тим домогосподарствам, які користувалися нею у попередньому опалювальному періоді та по його закінченню не мали простроченої понад місяць заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума якої перевищує 340 грн. Особам, які одержують пенсії, виплати здійснюються Мінсоцполітики через Пенсійний фонд України шляхом перерахування коштів на пенсійні рахунки в уповноважених банках або через АТ «Укрпошта», а особам, які не одержують пенсії, - через АТ «Ощадбанк».

          Для громадян, які звернулися за призначенням субсидії вперше, а також для домогосподарств, які використовують для опалення приміщення тверде паливо та користуються житлово-комунальними послугами, запроваджено надання субсидії у грошовій безготівковій формі шляхом зарахування через АТ «Ощадбанк» коштів на особові рахунки отримувачів субсидій в організаціях, що надають житлово-комунальні послуги.

 

«Пряма лінія» з начальником відділу агропромислового комплексу Богодухівської районної державної адміністрації Сергієм Миколайовичем Лобунським

13 серпня відбулася «пряма лінія» з начальником відділу агропромислового комплексу Богодухівської районної державної адміністрації Сергієм Миколайовичем Лобунським на тему «Хід збирання ранніх зернових і зернобобових»

 

До Сергія Миколайовича звернулися жителі району з питань:

  1. Яка робота проведена з підготовки сільськогосподарських підприємств району зі збирання врожаю?

Для забезпечення отримання оптимальної кількості урожаю ранніх зернових культур проведено чималий обсяг робіт по догляду за посівами. Так, в зимово-весняний період майже всі площі озимини були підживлені міндобривами і було внесено зріджені КАСи. З цією метою використано більше 1,5 тис. т мінеральної поживи (у середньому по 161 кг на 1 га). Посів ярих теж проводився з добривами, а після відновлення вегетації озимих – всі зернові оброблені гербіцидами, фунгіцидами, з використанням міндобрив.

Збирання ранніх зернових культур у господарствах району розпочато 09 липня. При збиранні максимально задіяні трудові і технічні ресурси підприємств, до робіт залучено всю збиральну техніку. Згідно з робочим планом збирання ранніх зернових планувалося завершити за 12 робочих днів, але в зв’язку з несприятливими погодними умовами, збирання затяглося майже на тиждень, що призвело до деякого зниження врожаю зернових культур.

  1. Яка площа збирання зернових та зернобобових культур та які показники урожайності в районі?

До збирання ранніх зернових культур на території району, згідно з робочим планом,  підлягало 15,7 га. Під урожай 2019 року було посіяно 13,5 тис. га озимих на зерно, зокрема, 13,4 тис. га – озимої пшениці, 82 га – озимого ячменю. Площа ярого ячменю становила 1,4 тис. га, ярої пшениці – 46 га, гороху – 548 га, вівса – 151 га.

Станом на 26 липня скошено і обмолочено 100% площ ранніх зернових культур. Намолочено 64,6 тис. т збіжжя при урожайності 41,2 ц/га. З них – озимої пшениці 57,6 тис. т при урожайності 42,8 ц/га, ячменю – 4,9 тис. т при урожайності 35,1 ц/га, гороху – 1,3 тис. т при урожайності 25 ц/га, ріпаку – 1,4 тис. т при урожайності 13 ц/га. Найвища урожайність в таких господарствах, як СФГ «Промінь», ТОВ «АК Промінь-2012», ПрАТ «Ульянівське», СТОВ «Колос АС», ТОВ СП «Родіна».

 

«Пряма лінія» з начальником Богодухівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області Моциком Сергієм Віталійовичем

16 липня відбулася «пряма лінія» «Актуальні питання пенсійного забезпечення окремих категорій громадян» з начальником Богодухівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області Моциком Сергієм Віталійовичем.

 

Тих, хто зателефонував до Сергія Віталійовича, цікавили наступні питання:

1. У 2014 році мені була призначена пенсія за вислугу років, не працюю. У червні 2019 року я досяг віку 60 років, у липні  звернувся за переведенням пенсії  з пенсії за вислугу років на пенсію за віком, маю 25 років страхового стажу.

          Відповідно до частини 1 статті 26 Закону 1058 з 01.01.2019 року право на призначення пенсії за віком мають чоловіки після досягнення віку 60 років за наявності страхового стажу не менше 26 років. Тому ви не маєте права на переведення з пенсії за вислугу років на пенсію за віком за зверненням у липні.

 

2. У  2013 році мені була призначена пенсія по інвалідності. У квітні 2019 року я досяг віку 60 років, у липні  звернувся за переведенням пенсії  з пенсії по інвалідності на пенсію за віком, маю 15 років страхового стажу. Після призначення пенсії пропрацював ще 5 років.

Права на переведення з пенсії по інвалідності, що була обчислена з урахуванням страхового стажу тривалістю 15 років, на пенсію за віком відповідно до Закону 1058 з урахуванням 5 років страхового стажу та заробітної плати, що набуті після призначення пенсії по інвалідності, ви не маєте у зв’язку з відсутністю 26 років страхового стажу.

 

3. Із 2000-го  по 2019 рік я здійснював підприємницьку діяльність за спрощеною системою оподаткування. Як мені буде врахований стаж при призначенні пенсії за даний період?

Відповідно до Порядку 637, періоди підприємницької діяльності із застосуванням спрощеної системи оподаткування з 01.01.1998 по 31.12.2003 зараховуються до страхового стажу на підставі довідки про реєстрацію особи як суб’єкта підприємницької діяльності незалежно від сплати страхових внесків. При цьому заробітна плата відповідно до статті 40 Закону 1058 з 01.07.2000 по 31.12.2003 враховується за даними Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

          Страховий стаж з 01.01.2004 року обчислюється відповідно до вимог Закону 1058 за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку та надання довідки про реєстрацію особи як суб’єкта підприємницької діяльності із зазначенням системи оподаткування.      

 

Пряма лінія з начальником відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації А. КОСТЕНКО на тему: "Порядок звернення виборців до відділу ведення Державного реєстру виборців"

Хто має право голосу?

  • Право голосу мають дієздатні громадяни України, які належать до відповідних територіальних громад  у межах району, області та яким на день виборів виповнилося вісімнадцять років.

З якими питаннями може звернутися виборець до відділу ведення Державного реєстру виборців?

  •  Кожен виборець може звернутися  особисто або уповноважити на  звернення до відділу ведення Державного реєстру виборців (далі — відділ ведення ДРВ) іншу особу з метою перевірки наявності та своїх даних, зазначених у Державному реєстрі виборців (далі — Реєстр). Громадянин має право написати у відділі ведення ДРВ заяви щодо включення до Реєстру, зміни виборчої адреси, зміни місця та дати народження, зміни ідентифікаційних даних. Також має право на надання запитів щодо уточнення власних персональних даних виборців, а також персональних даних усіх виборців, внесених до Реєстру за однією виборчою адресою; кількості виборців у селі, селищі, місті; наявності або відсутності відміток про постійну нездатність виборця самостійно пересуватися.

Я прописана у місті Суми, але в день голосування буду знаходитися в місті Богодухові. Що необхідно зробити, щоб я мала змогу проголосувати за  місцем свого перебування?

  • Виборцям, які у день виборів перебуватимуть не за своєю виборчою адресою, надається можливість тимчасово змінити місце голосування без зміни виборчої адреси (ТЗМГ). Для цього необхідно звернутись з відповідною заявою до відділу ведення Державного реєстру виборців за місцем реєстрації або за місцем, де буде перебувати (проживати) виборець у день виборів. При собі потрібно мати паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України). Відтепер вимогу стосовно додавання до заяви про тимчасову зміну місця голосування документів (копії документів), які підтверджують необхідність такої зміни, скасовано.

Якщо мій чоловік є членом дільничної виборчої комісії, яка територіально розташована на іншій виборчій дільниці, які потрібні документи для зміни тимчасової виборчої дільниці?

Члени дільничних виборчих комісій (ДВК), які в день виборів будуть працювати на виборчій дільниці, до якої їх виборча адреса не відноситься, подають заяву про тимчасову зміну місця голосування без зміни виборчої адреси. При собі потрібно мати паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України).

Який останній термін звернення до відділу з метою зміни місця голосування?

  • Заяви приймаються відділом ведення Державного реєстру виборців  до 15 липня 2019 року включно. Тимчасова зміна місця голосування забезпечує включення виборця до списку виборців тільки на одній виборчій дільниці.

Як можна перевірити себе та рідних у Державному реєстрі виборців?

  • Службою розпорядника Державного реєстру виборців Центральної виборчої комісії на офіційному веб-сайті «Державний реєстр виборців» (www.drv.gov.ua) розроблений та функціонує новий програмний ресурс «Особистий кабінет виборця».

Кожен бажаючий можестворити свій особистий кабінет та перевірити наявність себе у Державному реєстрі виборців. Для цього, навіть, не потрібно виходити з власної оселі, за умови наявності доступу до глобальної інформаційної мережі Інтернет. Процедура реєстрації на сайті проста та не потребує багато часу.

В особистому кабінеті виборця Ви зможете перевірити інформацію про своє включення (не включення) до Державного реєстру виборців. Для цього у розділі «Перевірити дані у Реєстрі» необхідно заповнити всі поля у формі запиту достовірними даними про виборця. Повідомлення щодо результатів Вашого запиту надійде на Вашу електронну пошту.

Також звернутися до відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Богодухівської районної державної адміністрації можна особисто:

  • в робочі дні з 08.00 до 17.00 (п’ятниця до 15.45), перерва з 12.00 до 12.45;
  • у вихідні дні: 06, 07, 13, 14, 20, 21 липня з 08.00 до 16.00 години (без перерви). У вихідні дні вхід до будівлі районної державної адміністрації зі сторони двору.

Відділ ведення Державного реєстру виборців знаходиться за адресою: м. Богодухів, пл. Свято-Духівська, 2, кабінети 18 та 19 (приміщення районної державної адміністрації, 2-й поверх).

КОНТАКТНІ ТЕЛЕФОНИ: 3-46-75, 3-08-63.

При собі необхідно мати паспорт громадянина України.

 

Пряма лінія з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.КОЖУШКО на тему: «Суспільство проти корупції»

Який алгоритм дій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, прийняття якого заборонено законом?

Стаття 24. 1. Особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняні до них особи у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, незважаючи на приватні інтереси, зобов’язані невідкладно вжити таких заходів:

1) відмовитися від пропозиції;

2) за можливості ідентифікувати особу, яка зробила пропозицію;

3) залучити свідків, якщо це можливо, у тому числі з числа співробітників;

4) письмово повідомити про пропозицію безпосереднього керівника (за наявності) або керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації, спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.

 

Яке з перелічених обмежень не поширюється на осіб після припинення ними діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування?

 1) протягом року з дня припинення відповідної діяльності укладати трудові договори (контракти) або вчиняти правочини у сфері підприємницької діяльності з юридичними особами приватного права або фізичними особами – підприємцями, якщо особи, зазначені в абзаці першому цієї частини, протягом року до дня припинення виконання функцій держави або місцевого самоврядування здійснювали повноваження з контролю, нагляду або підготовки чи прийняття відповідних рішень щодо діяльності цих юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців;

2) розголошувати або використовувати в інший спосіб у своїх інтересах інформацію, яка стала їм відома у зв’язку з виконанням службових повноважень, крім випадків, встановлених законом;

3) протягом року з дня припинення відповідної діяльності представляти інтереси будь-якої особи у справах (у тому числі в тих, що розглядаються в судах), в яких іншою стороною є орган, підприємство, установа, організація, в якому (яких) вони працювали на момент припинення зазначеної діяльності.

 

           Яка з перелічених умов не дозволяє застосувати переведення на іншу посаду особи з метою врегулювання конфлікту інтересів в її службовій діяльності?

Стаття 34. Переведення, звільнення особи у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів

1. Переведення особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи на іншу посаду у зв’язку з наявністю реального чи потенційного конфлікту інтересів здійснюється за рішенням керівника органу, підприємства, установи, організації у разі, якщо конфлікт інтересів у її діяльності має постійний характер і не може бути врегульований шляхом усунення такої особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті, обмеження її доступу до інформації, перегляду її повноважень та функцій, позбавлення приватного інтересу та за наявності вакантної посади, яка за своїми характеристиками відповідає особистим та професійним якостям особи.

 

«Пряма лінія» з начальником архівного відділу районної державної адміністрації Іриною Дручинською

18 червня відбулася «пряма лінія» з  начальником архівного відділу районної державної адміністрації Іриною Дручинською  на тему «Про стан роботи з архівними документами в організаціях та установах району».

Серед питань, які надійшли телефонним зв’язком, громадян району цікавило:

1. Чим саме займається архівний відділ?

 Архівним відділом районної державної адміністрації здійснюється  державна політика у сфері архівної справи та діловодства  на території Богодухівського району. Його діяльність спрямована на поповнення Національного архівного фонду України документами, що утворилися внаслідок діяльності установ, підприємств та організацій   району, їх збереження та всебічне використання. В даний момент проводиться впорядкування архівних документів сільських рад району.

2.Організація мала найманих працівників, державний реєстратор для виконання певних реєстраційних дій вимагає довідку з архіву.

 У 2016 році було створено Комунальну установу Богодухівської районної ради «Об’єднаний Трудовий архів Богодухівського району», який зберігає документи ліквідованих організацій. Для отримання детальної інформації необхідно особисто звернутися за адресою: вул. Міліцейська, 2 м. Богодухів та написати заяву про надання інформації.

3. За допомогою звернулася мешканка м. Богодухова  щодо видачі архівної довідки про надання у приватну власність земельної ділянки на території Степнянської сільської ради для обслуговування житлового будинку. Довідка необхідна для встановлення права власності на будівлю.

Громадянці роз’яснено, що вона особисто повинна прийти до архіву, подати заяву та одержати архівний витяг з рішення сесії Степнянської сільської ради.

 

Пошук по сайту













Архів новин

Червень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання