Богодухівщина

Райдержадміністрація

Корисні посилання







Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Відповіді на запитання "прямих" та "гарячих" ліній

Пряма лінія з начальником відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації А. КОСТЕНКО на тему: "Порядок звернення виборців до відділу ведення Державного реєстру виборців"

Хто має право голосу?

  • Право голосу мають дієздатні громадяни України, які належать до відповідних територіальних громад  у межах району, області та яким на день виборів виповнилося вісімнадцять років.

З якими питаннями може звернутися виборець до відділу ведення Державного реєстру виборців?

  •  Кожен виборець може звернутися  особисто або уповноважити на  звернення до відділу ведення Державного реєстру виборців (далі — відділ ведення ДРВ) іншу особу з метою перевірки наявності та своїх даних, зазначених у Державному реєстрі виборців (далі — Реєстр). Громадянин має право написати у відділі ведення ДРВ заяви щодо включення до Реєстру, зміни виборчої адреси, зміни місця та дати народження, зміни ідентифікаційних даних. Також має право на надання запитів щодо уточнення власних персональних даних виборців, а також персональних даних усіх виборців, внесених до Реєстру за однією виборчою адресою; кількості виборців у селі, селищі, місті; наявності або відсутності відміток про постійну нездатність виборця самостійно пересуватися.

Я прописана у місті Суми, але в день голосування буду знаходитися в місті Богодухові. Що необхідно зробити, щоб я мала змогу проголосувати за  місцем свого перебування?

  • Виборцям, які у день виборів перебуватимуть не за своєю виборчою адресою, надається можливість тимчасово змінити місце голосування без зміни виборчої адреси (ТЗМГ). Для цього необхідно звернутись з відповідною заявою до відділу ведення Державного реєстру виборців за місцем реєстрації або за місцем, де буде перебувати (проживати) виборець у день виборів. При собі потрібно мати паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України). Відтепер вимогу стосовно додавання до заяви про тимчасову зміну місця голосування документів (копії документів), які підтверджують необхідність такої зміни, скасовано.

Якщо мій чоловік є членом дільничної виборчої комісії, яка територіально розташована на іншій виборчій дільниці, які потрібні документи для зміни тимчасової виборчої дільниці?

Члени дільничних виборчих комісій (ДВК), які в день виборів будуть працювати на виборчій дільниці, до якої їх виборча адреса не відноситься, подають заяву про тимчасову зміну місця голосування без зміни виборчої адреси. При собі потрібно мати паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України).

Який останній термін звернення до відділу з метою зміни місця голосування?

  • Заяви приймаються відділом ведення Державного реєстру виборців  до 15 липня 2019 року включно. Тимчасова зміна місця голосування забезпечує включення виборця до списку виборців тільки на одній виборчій дільниці.

Як можна перевірити себе та рідних у Державному реєстрі виборців?

  • Службою розпорядника Державного реєстру виборців Центральної виборчої комісії на офіційному веб-сайті «Державний реєстр виборців» (www.drv.gov.ua) розроблений та функціонує новий програмний ресурс «Особистий кабінет виборця».

Кожен бажаючий можестворити свій особистий кабінет та перевірити наявність себе у Державному реєстрі виборців. Для цього, навіть, не потрібно виходити з власної оселі, за умови наявності доступу до глобальної інформаційної мережі Інтернет. Процедура реєстрації на сайті проста та не потребує багато часу.

В особистому кабінеті виборця Ви зможете перевірити інформацію про своє включення (не включення) до Державного реєстру виборців. Для цього у розділі «Перевірити дані у Реєстрі» необхідно заповнити всі поля у формі запиту достовірними даними про виборця. Повідомлення щодо результатів Вашого запиту надійде на Вашу електронну пошту.

Також звернутися до відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Богодухівської районної державної адміністрації можна особисто:

  • в робочі дні з 08.00 до 17.00 (п’ятниця до 15.45), перерва з 12.00 до 12.45;
  • у вихідні дні: 06, 07, 13, 14, 20, 21 липня з 08.00 до 16.00 години (без перерви). У вихідні дні вхід до будівлі районної державної адміністрації зі сторони двору.

Відділ ведення Державного реєстру виборців знаходиться за адресою: м. Богодухів, пл. Свято-Духівська, 2, кабінети 18 та 19 (приміщення районної державної адміністрації, 2-й поверх).

КОНТАКТНІ ТЕЛЕФОНИ: 3-46-75, 3-08-63.

При собі необхідно мати паспорт громадянина України.

 

Пряма лінія з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.КОЖУШКО на тему: «Суспільство проти корупції»

Який алгоритм дій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, прийняття якого заборонено законом?

Стаття 24. 1. Особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняні до них особи у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, незважаючи на приватні інтереси, зобов’язані невідкладно вжити таких заходів:

1) відмовитися від пропозиції;

2) за можливості ідентифікувати особу, яка зробила пропозицію;

3) залучити свідків, якщо це можливо, у тому числі з числа співробітників;

4) письмово повідомити про пропозицію безпосереднього керівника (за наявності) або керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації, спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.

 

Яке з перелічених обмежень не поширюється на осіб після припинення ними діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування?

 1) протягом року з дня припинення відповідної діяльності укладати трудові договори (контракти) або вчиняти правочини у сфері підприємницької діяльності з юридичними особами приватного права або фізичними особами – підприємцями, якщо особи, зазначені в абзаці першому цієї частини, протягом року до дня припинення виконання функцій держави або місцевого самоврядування здійснювали повноваження з контролю, нагляду або підготовки чи прийняття відповідних рішень щодо діяльності цих юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців;

2) розголошувати або використовувати в інший спосіб у своїх інтересах інформацію, яка стала їм відома у зв’язку з виконанням службових повноважень, крім випадків, встановлених законом;

3) протягом року з дня припинення відповідної діяльності представляти інтереси будь-якої особи у справах (у тому числі в тих, що розглядаються в судах), в яких іншою стороною є орган, підприємство, установа, організація, в якому (яких) вони працювали на момент припинення зазначеної діяльності.

 

           Яка з перелічених умов не дозволяє застосувати переведення на іншу посаду особи з метою врегулювання конфлікту інтересів в її службовій діяльності?

Стаття 34. Переведення, звільнення особи у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів

1. Переведення особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи на іншу посаду у зв’язку з наявністю реального чи потенційного конфлікту інтересів здійснюється за рішенням керівника органу, підприємства, установи, організації у разі, якщо конфлікт інтересів у її діяльності має постійний характер і не може бути врегульований шляхом усунення такої особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті, обмеження її доступу до інформації, перегляду її повноважень та функцій, позбавлення приватного інтересу та за наявності вакантної посади, яка за своїми характеристиками відповідає особистим та професійним якостям особи.

 

«Пряма лінія» з начальником архівного відділу районної державної адміністрації Іриною Дручинською

18 червня відбулася «пряма лінія» з  начальником архівного відділу районної державної адміністрації Іриною Дручинською  на тему «Про стан роботи з архівними документами в організаціях та установах району».

Серед питань, які надійшли телефонним зв’язком, громадян району цікавило:

1. Чим саме займається архівний відділ?

 Архівним відділом районної державної адміністрації здійснюється  державна політика у сфері архівної справи та діловодства  на території Богодухівського району. Його діяльність спрямована на поповнення Національного архівного фонду України документами, що утворилися внаслідок діяльності установ, підприємств та організацій   району, їх збереження та всебічне використання. В даний момент проводиться впорядкування архівних документів сільських рад району.

2.Організація мала найманих працівників, державний реєстратор для виконання певних реєстраційних дій вимагає довідку з архіву.

 У 2016 році було створено Комунальну установу Богодухівської районної ради «Об’єднаний Трудовий архів Богодухівського району», який зберігає документи ліквідованих організацій. Для отримання детальної інформації необхідно особисто звернутися за адресою: вул. Міліцейська, 2 м. Богодухів та написати заяву про надання інформації.

3. За допомогою звернулася мешканка м. Богодухова  щодо видачі архівної довідки про надання у приватну власність земельної ділянки на території Степнянської сільської ради для обслуговування житлового будинку. Довідка необхідна для встановлення права власності на будівлю.

Громадянці роз’яснено, що вона особисто повинна прийти до архіву, подати заяву та одержати архівний витяг з рішення сесії Степнянської сільської ради.

 

"Пряма лінія" з начальником управління соціального захисту населення районної державної адміністрації Наталією Володимирівною Жижирій

21 травня відбулася «пряма лінія» з питань соціального захисту ветеранів війни. Відповідала на телефонні звернення начальник управління соціального захисту населення районної державної адміністрації Жижирій Наталія Володимирівна.

- Щодо невиплати одноразової грошової допомоги учаснику бойових

дій до 05 травня 2019 року

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 №170 «Деякі питання виплати у 2018 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» та відповідно до списку учасників бойових дій, що не є пенсіонерами, який поданий Богодухівським об’єднаним міським військовим комісаріатом,  учасника бойових дій внесено до списків на виплату щорічної одноразової грошової допомоги  до 05 травня у 2019 році.

У зв’язку з недостатнім фінансуванням, одноразова грошова допомога буде проведена після надходження коштів. Виплата допомоги здійснюється до 30 вересня включно.

 

 

- Щодо виплати коштів на тверде паливо та скраплений газ, як

учаснику бойових дій, жителю Улянівської сільської ради

Згідно зі списком пільговиків на отримання твердого палива та скрапленого газу по Улянівській сільській раді, який був поданий до управління для звіряння з інформацією, внесеною до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги та формування платіжних відомостей на виплату коштів готівкою для придбання твердого палива і скрапленого газу, управлінням здійснено нарахування пільгового твердого палива в розмірі 1952,66 грн. та скрапленого газу в розмірі 195,27 грн. При надходженні коштів виплата буде здійснена  на державне підприємство зв'язку ЦПЗ №2 с. Улянівка.

 

«Пряма лінія» з начальником відділу освіти районної державної адміністрації

23 квітня відбулася «пряма лінія» з начальником відділу освіти районної державної адміністрації Іриною Повойко «Про особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року».

Тих, хто зателефонував Ірині Олександрівні цікавили наступні питання:

 

  1. Якщо я склав ЗНО торік, але вступатиму до вищого навчального закладу цього року, мені треба знову складати ЗНО?

 

Відповідно до Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України, 2019 року для вступу до вищих навчальних закладів зараховуватимуть результати зовнішнього незалежного оцінювання 2017, 2018 та 2019 років. З англійської, іспанської, німецької та французької мов прийматимуть результати лише 2018 та 2019 років.

 

  1. Як відбуватиметься тестування? Що  можна робити під час тестування, а що ні?

 

Дата, місце та час тестування  будуть вказані у запрошенні-перепустці. З собою треба взяти документ,  який посвідчує особу і на підставі якого проводилася реєстрація (оригінал), сертифікат (оригінал), роздруковану запрошення-перепустку, ручку (або 2) чорного кольору, воду  в прозорій пляшці без етикетки і знання. Телефони, навушники, флешки й інші технічні засоби слід залишити вдома.  Якщо в учасника під час тестування їх знайдуть, робота над тестом буде припинена, а результат анульовано. Докладніше щодо дій учасника під час проведення ЗНО буде зазначено в інформаційному бюлетені, який учасник отримає після успішної  реєстрації. Радимо уважно з ним ознайомитися.

 

  1.  Що робити, якщо я не зміг пройти тестування  у визначений день?

 

Якщо через поважні причини Ви не змогли взяти участь  в основній сесії ЗНО, то можете  подати заяву щодо проходження ЗНО під час додаткової сесії. Таку заяву необхідно подати до регламентної комісії  при регіональному центрі оцінювання якості освіти протягом п’яти робочих днів після проведення основної сесії  ЗНО з певного навчального предмета. До заяви слід додати документи, що підтверджують причини, які унеможливили  проходження  ЗГО у встановлені строки.

 

«Пряма лінія» з начальником відділу економічного розвитку і торгівлі Богодухівської районної державної адміністрації Іриною Телешенко

16 квітня відбулася «пряма лінія» з начальником відділу економічного розвитку і торгівлі Богодухівської районної державної адміністрації Іриною Телешенко на тему: «Забезпечення підтримки соціально-економічного розвитку району обласною державною адміністрацією та обласною радою»

 

До Ірини Петрівни звернулися жителі району з питань:

 

1. У нашому районі знаходиться унікальний замок у смт Шарівка, який приходить у занепад. Чи планується його ремонт, або реставрація?

 

Це питання слушне і воно цікавить багатьох людей не лише нашого району, але і тих, хто відвідав цю перлину Богодухівщини. Першочергові протиаварійні роботи по палацо-парковому комплексу «Садиба» в смт Шарівка було розпочато торік. У поточному році в обласному бюджеті  на завершення названого проекту також передбачені кошти  в сумі 415 тис. грн. та  на розробку науково-проектної документації на виконання першочергових невідкладних консерваційних та протиаварійних (реставраційних) робіт – 1000,0 тис. грн.

 

2. Знайомі розповіли, що входи в під'їзди багатоповерхівок по вул. Чалого обладнали новими світильниками. Чи планується їх встановлення в мікрорайоні по вул. Дем’янівській в Богодухові?

 

У рамках обласного проекту «Енергія світла» передбачено встановити  сучасне світлодіодне  освітлення  на  157 під’їздах  багатоквартирних житлових будинків м. Богодухова, в тому числі і  по вул. Дем’янівській. З обласного бюджету на реалізацію названого  проекту виділено 433,1 тис. грн. Роботи заплановано виконати до серпня поточного року.

 

«Пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Тетяною Кожушко на тему «Суспільство проти корупції»

26 березня відбулася «пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату  районної державної адміністрації Тетяною Кожушко на тему «Суспільство проти корупції».

 

Тих, хто звернувся до Тетяни Олександрівни, цікавили наступні питання:

 

Чи потрібно декларувати участь в ОСББ і спільну власність членів ОСББ на об’єкти нерухомості із зазначенням даних про співвласників?

         Суб’єкт декларування не зобов’язаний декларувати членство в ОСББ, оскільки діяльність таких об’єднань не належить до сфери дії Закону України «Про громадські об’єднання» і регулюється спеціальним Законом України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку». Крім того, оскільки уся власність ОСББ є спільною власністю співвласників багатоквартирного будинку і не виділяється в натурі щодо кожного з членів ОСББ, такі об’єкти спільної власності (наприклад, теплопункти, ліфти, сходи тощо) також не зазначаються в декларації.

 

У якому розділі декларації слід вказувати акції, що належать суб’єкту декларування або члену його сім’ї?

        Акції зазначаються в розділі декларації «Цінні папери» і не зазначаються в розділах «Цінне рухоме майно (крім транспортних засобів)» та «Корпоративні права».

 

           Чи вказується в декларації інформація про фінансові зобов’язання (отриманий кредит, позику тощо), якщо вони виникли у звітному періоді  та були виконані (повернуті) у звітному періоді?

 

           Фінансові зобов’язання, які виникли у звітному періоді та були у цьому ж звітному періоді виконані (наприклад, повністю сплачений кредит чи позика), не вказуються у розділі декларації «Фінансові зобов’язання», але вказуються у розділі «Доходи, у тому числі подарунки» як «Інший дохід».

 

«Пряма лінія» з завідувачем сектора оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації Миколою Миколайовичем Шепелем

19 березня відбулася «Пряма  лінія»  з завідувачем сектора оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації Миколою Миколайовичем Шепелем з питання «Призов громадян  на строкову військову службу».

Хто приймає рішення щодо придатності до військової служби або надані відстрочки?

Тільки призовна комісія вправі приймати кожне з наступних рішень відносно призовників:

про призов на військову службу;

про направлення на альтернативну (невійськову) службу;

про надання відстрочки від призову на військову службу;

про звільнення від призову на військову службу;

про зарахування в запас.

Прийняття цих рішень іншим органом (наприклад військовим комісаром, начальником іншого відділення,  або яким-небудь доктором) неприпустимо.

 

Хто може бути звільнений від призову на строкову військову службу?

Від призову на строкову військову службу в мирний час звільняються громадяни України:

які визнані за станом здоров'я непридатними до військової служби в мирний час;

які до дня відправлення на строкову військову службу досягли 27-річного віку;

які виконали обов’язки служби у військовому резерві протягом строків першого та другого контрактів;

батько або мати, рідний (повнорідний, неповнорідний) брат або сестра яких загинули, померли або стали інвалідами під час проходження військової служби або зборів військовозобов'язаних. Призовники, які мають право на звільнення від призову на цій підставі, можуть його не використовувати;

які до набуття громадянства України пройшли військову службу в інших державах;

які були засуджені за вчинення злочину до позбавлення волі, обмеження волі, у тому числі із звільненням від відбування покарання;

яким після закінчення вищих навчальних закладів присвоєно військові (спеціальні) звання офіцерського (начальницького) складу.

 

Які строки проходження військової служби ?

Строки  строкової   військової   служби   в   календарному обчисленні встановлюються:

для солдатів і матросів, сержантів і старшин, які проходять строкову військову службу в Збройних Силах України та інших військових формуваннях, - до 18 місяців;

для осіб, які на час призову на строкову військову службу мають ступінь вищої освіти спеціаліст або магістр, - до 12 місяців.

 

«Пряма лінія» з начальником відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації Сергієм Миколайовичем Лобунським

26 лютого відбулася «пряма лінія»  з начальником відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації Сергієм Миколайовичем Лобунським на тему: «Підготовка сільськогосподарських підприємств району до проведення весняно-польових робіт»

 

До Сергія Миколайовича звернулися жителі району з питань:

 

1. Як проходить підготовка сільськогосподарських підприємств району до проведення весняно-польових робіт та які площі посіву ярих зернових культур заплановано посіяти?

 

Навесні2019 року сільськогосподарські підприємства планують посіяти ярі зернові культури на площі 39493 га. Найбільші площі будуть відведені під соняшник – 14332 га та сою – 11433 га, також, заплановано посіяти кукурудзи на зерно на площі 9282 га. Донедавна традиційні культури для посіву ранніх зернових, як горох та ячмінь відповідно планується посіяти на площі 642 та 1463 га. Можливо, в цьому році також буде посів цукрових буряків орієнтовно на площі до 300 га.

Для закладення нового врожаю цього року для виходу в поле вже підготовлено машино-тракторний парк на 85%, на 100 відсотків готові до виходу в поле сівалки та грунтообробна техніка.

У повному обсязі сільськогосподарські підприємства забезпечили наявність насіння для цьогорічного посіву. Крім того, щоб отримати високі врожаї закуплено для підживлення озимих культур та посіву ярих культур мінеральних добрив 3100 тонн (62% до потреби). Для захисту рослин від шкідливих організмів та бур’янів укладено угоди на 3364 тонн засобів захисту рослин (54% до потреби).

 

2. У якому стані перебувають озимі культури, що посіяні восени минулого року під урожай нинішнього?

 

Під урожай 2019 року посіяно озимі зернові культури на  площі                13309 га, більшу частину посівів складають посіви озимої пшениці –                13222 га, є трішки озимого жита – 5 га та озимого ячменю – 82 га. Озимий ріпак засіяно на площі 2571 га. Восени минулого року на всіх засіяних площах отримано сходи. Умови зимового періоду були досить сприятливі для перезимівлі озимих культур, однак, на деяких ділянках через занадто високий шар снігу та відсутність високих температур можливе випрівання рослин.

За аналітичними даними останнього відбору монолітів                                   20 лютого 2019 року, стану їх проростання, попередньо можна відмітити, що у доброму стані перебуває 61%, задовільному - 38%, на площі до 250 га (1%) може бути пересів.

 

«Пряма лінія» з начальником Богодухівського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області Володимиром Івановичем Тризною

12 лютого  відбулася «пряма лінія» з начальником Богодухівського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області Володимиром Івановичем Тризною з питання  «Види допомог, на  які мають право потерпілі у разі нещасного випадку на  виробництві»

До нього  звернувся житель селища Гути Н., потерпілий внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, внутрішньо-переміщена особа із зони ООС (АТО), з проханням надати роз’яснення щодо порядку забезпечення його безоплатним санаторно-курортним лікуванням.

Йому було надано роз’яснення з зазначеного питання та сприяння у його вирішенні  в 2019 році. Одним із напрямів діяльності Фонду соціального страхування України є забезпечення потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання санаторно-курортним лікуванням. Відповідно до Порядку відшкодування витрат за надані послуги санаторно-курортним закладам за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду від 24.05.2017 №33, визначено механізм безоплатного забезпечення потерпілих путівками до санаторно-курортних закладів за рахунок коштів Фонду соціального страхування України шляхом відшкодування цих витрат санаторно-курортним закладам згідно з укладеними договорами між потерпілим, органом Фонду та санаторно-курортним закладом. Громадянину Н. повідомлено, що для взяття на облік для направлення в санаторно-курортний заклад, як  потерпілого на виробництві йому необхідно подати до Богодухівського відділення УВД ФСС України в Харківській області (за місцем зберігання справ про страхові виплати) наступні документи:

- заяву за встановленою формою (в заяві зазначається назва санаторно-курортного закладу та його місцезнаходження);

- висновок медико-соціальної експертної комісії (МСЕК) про потребу потерпілого в санаторно-курортному лікуванні та про потребу у супроводі  (якщо відповідно до висновку МСЕК визначена така потреба);

- довідку для одержання путівки на санаторно-курортне лікування за формою №070/о;

- індивідуальну програму реабілітації особи з інвалідністю (за наявності);

- копію паспорта потерпілого та особи, яка супроводжує потерпілого. 

Термін санаторно-курортного лікування для потерпілих з наслідками травм, захворюваннями хребта та спинного мозку в спеціалізованих санаторно-курортних закладах становить 45 діб. Термін санаторно-курортного лікування для інших категорій потерпілих - 24 доби. Періодичність санаторно-курортного лікування згідно з рішенням МСЕК становить для осіб з інвалідністю І групи – щороку; осіб з інвалідністю II групи – один раз на два роки або щороку на підставі індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю; осіб з інвалідністю III групи – один раз на три роки, один раз на два роки або щороку на підставі індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю. 

Санаторне-курортне лікування здійснюється за такими профілями захворювання:

- органи системи кровообігу;

- органи травлення;

- опорно-руховий апарат;

- нервова система;

- хребет і спинний мозок;

- органи дихання (не туберкульозної етіології);

- органи ендокринної системи;

- захворювання шкіри;

- нирки і сечовивідні шляхи;

- органи зору;

- наслідки опіків. 

Відшкодування витрат за надані послуги буде здійснюватися в межах граничних розмірів витрат (щорічно затверджуються правлінням Фонду) шляхом відшкодування вартості лікування санаторно-курортним закладам, за рахунок коштів Фонду також здійснюється компенсація вартості проїзду потерпілого до санаторно-курортного закладу та у зворотному напрямку в межах коштів, передбачених у бюджеті Фонду соціального страхування України на ці цілі.

Також на «пряму лінію» зателефонував мешканець м.Богодухова С. з проханням сприяти вирішенню питання ремонту комп’ютерного тифлокомплексу синтезу мови з необхідним програмним забезпеченням так як він є педагогічним працівником.. На даний момент питання вже знаходиться на стадії вирішення, замовлені відповідні кошти. Потерпілому роз’яснено, що відповідно до Положення про забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації потерпілих унаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, затвердженого постановою правління Фонду від 25.03.2008 №23 фінансування витрат, пов’язаних із виготовленням, поставкою і ремонтом технічних та інших засобів реабілітації, їх післягарантійний ремонт, здійснюється виконавчою дирекцією Фонду та її робочими органами шляхом відшкодування цих витрат підприємствам, які їх виготовляють, поставляють і ремонтують, згідно з укладеними договорами. З метою надання послуги з ремонту укладено відповідний договір. 

 

"Пряма лінія" з начальником Богодухівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Харківській області Сергієм Моциком на тему «Актуальні питання пенсійного забезпечення окремих категорій громадян»

У січні відбулася «пряма лінія» з начальником  Богодухівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Харківській області Сергієм Моциком на тему «Актуальні питання пенсійного забезпечення окремих категорій громадян»

 

Тих, хто спілкувався із Сергієм Віталійовичем, цікавили питання:

Якій категорії пенсіонерів був проведений перерахунок з 01 січня      2019 року?

Частиною першою статті 28 ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»  визначено, що мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється на рівні прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом, за наявності в особи повного страхового  стажу.

          Повний страховий стаж становить:

           - 20 років для жінок і 25 років для чоловіків (для осіб, яким пенсію призначено до 1 жовтня 2011 року та які після цієї дати не здійснювали перерахунок пенсії з урахуванням страхового стажу та заробітку, набутого після призначення (попереднього перерахунку) пенсії);

           - 30 років для жінок і 35 років для чоловіків (для осіб, яким пенсію призначено після 1 жовтня 2011 року чи до цієї дати, але після цього їм здійснено перерахунок пенсії з урахуванням страхового стажу та заробітку, набутого після призначення (попереднього перерахунку) пенсії).

          У разі, якщо розмір пенсії особи, обчислений з урахуванням наявного в особи страхового стажу та з її заробітку, не досягає мінімального розміру пенсії, який за повний страховий стажособі встановлюють на рівні прожиткового мінімуму, визначеного для осіб, що втратили працездатність, пенсію встановлюють на рівні цього прожиткового мінімуму.

          Крім того, для осіб, які не працюють, досягли 65-річного віку та мають: чоловіки 35 років страхового стажу, жінки 30, Законом встановлено додаткову соціальну гарантію.

          Так, статтею 28 Закону встановлено, що з 1 січня 2018 року для осіб, які досягли віку 65 років, мінімальний розмір пенсії за віком за наявності в чоловіків   35 років, а в жінок 30 років страхового стажу встановлюється в розмірі 40% від мінімальної заробітної плати, визначеної законом про Державний бюджет України на відповідний рік, але не менше за прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, визначений законом.

          Для порівняння:

           розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, із

1 грудня 2018 року становить 1497 грн;

40% від мінімальної заробітної плати, встановленої з 1 січня 2019 року, становить 1669,20 грн (4173 грн х 40%).

          Згідно з частиною третьою статті 42 Закону у разі збільшення розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом, а також у разі збільшення розміру мінімальної плати, визначеної законом про Державний бюджет України на відповідний рік, підвищується розмір пенсії, обчислений відповідно до статті 28 цього Закону (крім пенсіонерів, які працюють або провадять діяльність, пов'язану з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування).    Перерахунок пенсії здійснюється з дня встановлення нового розміру прожиткового мінімуму/мінімальної заробітної плати.

          Пенсіонерам, які працюють, після звільнення з роботи або припинення такої діяльності пенсію перераховують з урахуванням прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність/мінімальної заробітної плати, визначених законом на дату звільнення з роботи або припинення такої діяльності.

          Тож право на перерахунок пенсії з 1 січня 2019 року мають непрацюючі особи, які:

досягли віку 65 років;

мають страховий стаж: чоловіки — 35 років, жінки — 30 років.

 

Якій категорії пенсіонерів був проведений перерахунок з 01 грудня    2018 року?

 Богодухівським об’єднаним управліннямПенсійного фонду УкраїниХарківськоїобласті проведено перерахунки пенсій, надбавок, підвищень, що встановлюються за різними законодавчими актами, з урахуванням встановленого вказаним Законом прожиткового мінімуму.

Виходячи із розмірупрожиткового мінімуму для осіб, які втратилипрацездатність,1497 гривень перераховано:

 

мінімальні розміри пенсії непрацюючим пенсіонерам відповідно до ст.28 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

доплати за понаднормовий стаж непрацюючим пенсіонерам відповідно до   ст. 28 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

пенсії за особливі заслуги відповідно до Закону України «Про пенсії за особливі заслуги»;

мінімальні розміри пенсій по втраті годувальника;

мінімальний розмір пенсії по втраті годувальника членам сімей військовослужбовців;

підвищення, передбачені Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантій їх соціального захисту”, «Про жертви нацистських переслідувань» та доплати до підвищень;

мінімальні розміри пенсій військовослужбовцям строкової служби та членам їх сімей, надбавки на утриманців, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб»;

довічна державна стипендія відповідно до Указу Президента України №358/2006;

мінімальні розміри пенсій по інвалідності внаслідок аварії на ЧАЕС;

щомісячна державна адресна допомога інвалідам з числа учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;

державна соціальна допомога на догляд інвалідам війни з числа військовослужбовців та іншим інвалідам війни;

щомісячна державна адресна допомога інвалідам війни та учасникам бойових дій;

мінімальний розмір пенсії непрацюючим шахтарям, на яких поширюється дія Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» та працівникам, зайнятим обслуговуванням зазначених осіб відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», щомісячна доплата до пенсій по втраті годувальника членам сім"ї шахтарів, смерть яких настала внаслідок нещасного випадку на виробництві,доплати до мінімального розміру пенсії незалежно від факту роботи шахтарям, на яких поширюється дія Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» та яким призначена пенсія по інвалідності відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення».

 

Виходячи із розмірупрожиткового мінімум для осіб, які втратилипрацездатність не перераховано:

 

підвищення дітям війни відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

додаткові пенсії за шкоду заподіяну здоров’ю та компенсаційної виплати за втрату годувальника відповідно до Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

  • щомісячна доплата до пенсії непрацюючим пенсіонерам, вивільненим у зв’язку з закриттям Чорнобильської АЕС;
  • підвищення особам, яким виповнилось 100 років і більше відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 №908.

Виходячи з прожиткового мінімуму в розрахунку на одну особу – 1853,00 грн. з 01.12.2018 року перераховано надбавку, передбачену Законом України «Про донорство крові та її компонентів» і її розмір складає 185,30 грн.

 

«Пряма лінія» з начальником відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту районної державної адміністрації Тетяною Масалітіною з питання самочинно збудованих об'єктів

15 січня відбулася  «Пряма лінія» з начальником відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту районної державної адміністрації Тетяною Масалітіною з питання самочинно збудованих об'єктів

 

На запитання мешканки с. Губарівка  щодо узаконення альтанки біля житлового будинку Тетяна Михайлівна  відповіла, що  відповідно до пункту 3.2 розділу 3 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна (із змінами), затвердженої наказом Держбуду України від 24.05.2001 № 127, не  належать до самочинного будівництва для  одноквартирних (садибних), дачних та  садових  будинків  зведення  на земельній ділянці альтанок, тимчасових будівель та споруд, навісів  тощо.

На запитання щодо узаконення житлового будинку з господарськими будівлями і спорудами в с. Кручик вона розповіла про  Порядокпроведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, затвердженийнаказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 03.07.2018 № 158. Цей Порядок встановлюєпроцедуру проведення технічного обстеження та умови прийняття в експлуатацію об'єктів будівництва, а саме:

індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 300 квадратних метрів, збудованих у період з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року;

будівель і споруд сільськогосподарського призначення, збудованих до       12 березня 2011 року.

Процедура узаконення розпочинається із звернення до бюро технічної інвентаризації.

Також відповідно до ст. 376 Цивільного кодексу України на  вимогу  власника  (користувача)  земельної ділянки суд  може визнати  за  ним  право  власності  на  нерухоме  майно,  яке самочинно збудоване на ній, якщо це не порушує права інших осіб.

 

«Пряма лінія» з завідувачем сектору з питань постраждалих внаслідок аварії на Чорнобильській атомній електростанції управління соціального захисту населення районної державної адміністрації Вікторією Лещенко

14 грудня відбулася «пряма лінія» з завідувачем  сектору з питань постраждалих внаслідок аварії на Чорнобильській атомній електростанції управління соціального захисту населення районної  державної адміністрації Вікторією Лещенко.

 

До Вікторії Володимирівни зателефонував мешканець м. Богодухова з питання:

в яких випадках виплачується одноразова компенсація сім’ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС?

Вікторія Володимирівна надала відповідь.

Згідно зі статтею 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» одноразова компенсація виплачується сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою у розмірі, визначеному Постановою Кабінету Міністрів України від 14.05.2015 року № 285 «Про компенсаційні виплати особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» 7586,00 грн.

 Право на отримання одноразової компенсації у зв’язку із втратою годувальника має сім’я, в якій є непрацездатні члени сім’ї, що були на утриманні померлого годувальника. Непрацездатних членів сім’ї і членів сім’ї, які вважаються утриманцями, визначено ст. 36 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування». До них належать:

- чоловік (дружина), батько, мати, якщо вони є інвалідами або досягли пенсійного віку;

- діти померлого годувальника, які не досягли 18 років або старше цього віку, якщо вони стали інвалідами до досягнення ними 18 років;

- чоловік (дружина), а в разі їх відсутності – один з батьків або брат чи сестра , дідусь чи бабуся померлого годувальника незалежно від віку і працездатності, якщо він (вона) не працюють і зайняті доглядом за дитиною померлого годувальника до досягнення нею 8 років.

Виплата одноразова компенсація сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС здійснюється за єдиною заявою, передбаченою постановою КМУ від 17.08.2002 №1146 , копії свідоцтва про смерть годувальника (учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС), експертного висновку міжвідомчих експертних рад по встановленню причинного зв’язку смерті з роботами по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, довідки про непрацездатність членів сім’ї, які були на утриманні померлого.

          Виплата зазначеної одноразової компенсації здійснюється протягом шести місяців з дати смерті годувальника.

 

«Пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Тетяною Кожушко на тему «Суспільство проти корупції

06 грудня відбулася «пряма лінія»  з головним спеціалістом юридичного сектору апарату  районної державної адміністрації Тетяною Кожушко на тему «Суспільство проти корупції»

 

Що таке службове повноваження, представницьке повноваження?

         Як правило, коло службових повноважень визначається в посадових інструкціях, трудових договорах, іноді – в дорученнях тощо. Водночас необхідно пам’ятати, що інструкції та інші документи визначають лише безпосередні повноваження конкретного службовця, в той час, як законом або іншим нормативно-правовим актом може додатково визначатися коло як безпосередніх, так і загально службових повноважень, які повинні братися до уваги при розгляді питання про наявність чи відсутність конфлікту інтересів. Перелік представницьких повноважень розкривається, як правило, у відповідних законах, що визначають правовий статус наділених ними осіб.

 

Що таке потенційний конфлікт інтересів?

        Приватний інтерес – будь-який майновий чи немайновий інтерес особи,
у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв’язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях (абзац дванадцятий частини першої статті 1 Закону).

         Важливо підкреслити, що перелік самих стосунків не є вичерпним, адже при наданні визначення законодавцем використано словосполучення
«у тому числі», тобто у дефініції окреслено лише найбільш типові форми стосунків, які можуть зумовлювати наявність майнового чи немайнового інтересу.

          Практично це означає, що кожен службовець при виконанні своїх повноважень повинен брати до уваги увесь спектр своїх не лише правових (юридичних), а й соціальних (приватних) відносин, які зумовлюють виникнення майнового чи немайнового інтересу.

 

«Пряма лінія» з начальником відділу економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації Іриною Телешенко

Нещодавно відбулася «пряма лінія» з начальником  відділу економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації Іриною Телешенко.

Мешканку району цікавило питання скільки проектів від нашого району було подано на конкурс «Разом у майбутнє» і які стали переможцями?

 

У поточному році 8 із 27 міні-проектів стали переможцями в обласному конкурсі розвитку територіальних громад «Разом у майбутнє», а саме:

-   «Майбутнє дітей - майбутнє держави»  Павлівської  сільської ради, (встановлення дитячого спортивний майданчик у с. Павлівка);

-   «За крок до європейського села» Сазоно-Баланівської сільської ради (встановлення дитячого спортивного майданчик у с. Горького);

-  «Чиста криниця – цілюща водиця» Крисинської сільської ради (облаштування колодязів);

-    «Дитяча країна мрій» Крисинської сільської ради (встановлення ігрового дитячого майданчика в с. Максимівка);

-   «З чистої криниці напитися водиці» Шарівської селищної ради (облаштування колодязів);

-  «Спортивна ліцейська родина – здорова дитина» батьківської ради Богодухівського ліцею № 3  (ремонт спортивних залів)

-   «Сучасний освітній простір – шлях до створення нової української школи» батьківської ради Богодухівської гімназії № 1 придбано м’які меблі, стільці, ігрові набори (створення творчого ігрового простору);

 «Спорт і відпочинок» Богодухівської районної організації ветеранів (встановлення спортивного майданчика по вул. Оверченка в м. Богодухів). 

 

«Пряма лінія» з начальником відділу у Богодухівському районі Головного управління Держгеокадастру в Харківській області Наталією Торяник

Нещодавно відбулася «пряма лінія» з начальником  відділу у Богодухівському районі Головного управління Держгеокадастру в Харківській області Наталією Торяник.

Тих, хто звернувся до Наталії Володимирівни, цікавили наступні питання:

 

 Наш будинок розташований  за межами села. Чи має право сільська рада змінити межі села та  надати мені дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для обслуговування житлового будинку

 

Межі села встановлюються та змінюються за проектами землеустрою, які розробляються відповідно до техніко-економічного обґрунтування їх розвитку, генеральних планів населених пунктів.

Межі населеного пункту вважаються встановленими, а органи місцевого самоврядування набувають права розпоряджатися земельними ділянками, які відповідно до розроблених проектів щодо встановлення меж відповідної сільської, селищної, міської ради включаються до їх територій після встановлення (винесення) меж території населеного пункту в натуру (на місцевість), закріплення меж території межовими знаками та внесення відомостей про земельну ділянку до державного земельного кадастру (АС ДЗК).

 В іншому разі сільська рада не може прийняти таке рішення оскільки, цє  є порушенням положень ст.12 ЗК в частині повноважень сільської ради в галузі земельних відносин .

 

 Я пенсіонерка, маю 1,5гектара приватизованої землі, але обробляти її вже не в змозі. Чи можна  її продати? Якщо так, де можна дізнатися про її вартість?

 

Якщо ця земельна ділянка була надана у власність для ведення особистого селянського господарства, можете продати. Щоб дізнатися вартість, потрібно замовити експертну оцінку земельної ділянки. А взагалі, це ваша приватна власність, власник сам встановлює ціну. Якщо цє  земельний пай, то його можна лише передати  в оренду, тому що  діє мораторій на продаж.

 

«Пряма лінія» з начальником Богодухівської районної державної лікарні ветеринарної медицини І. С. Змієвським

25 жовтня відбулася «пряма лінія» з начальником Богодухівської районної державної лікарні ветеринарної медицини І. С. Змієвським.

До Івана Сергійовича звернулася  жителька  с. Братениця з питанням: що  робиться  по  зменшенню  кількості  лисиць  на  території  Богодухівського  району ? 

Дійсно,  щільність  червоної  лисиці  на  території  району  перевищує  в  декілька  раз  установлені  норми.  Згідно  із  законодавством  України  відстріл  червоної  лисиці  в  межах  населених  пунктів  заборонено. Знищення  лисиць  дозволено  проводити  в  неблагополучних  по  сказу  пунктах  або  якщо  існує  пряма  загроза  життю  людини.  У  даних  випадках  відстріл  лисиць  та  бродячих  тварин  дозволяється  проводити  тільки  єгерям.

  За  2018  рік  по  району  було  знищено  84  голови  лисиць, із  них  14  голів  - за  жовтень  місяць.  Починаючи  з  7  листопада  2018 року  в  період  дозволеного  полювання  мисливськими  бригадами  будуть  проводитись  заходи  з  приведення щільності  лисиць  до норми  1,5-2 голів  на  1000 га .

З  метою  профілактики  сказу  в  кінці  жовтня  на  початку  листопада  ветеринарною  службою  буде  проводитись  щеплення  лисиць  шляхом  розкладки  вакцини-приманки  із  залученням  авіації.

 

«Пряма лінія» з директором Богодухівської районної філії Харківського обласного центру зайнятості Н. В. Лещенко

11 жовтня відбулася «пряма лінія» з директором  Богодухівської районної філії Харківського обласного центру зайнятості Н.В.Лещенко, під час якої жителя району цікавили наступні питання:

- Я житель Богодухівського району, закінчив школу декілька років тому. На даний момент не маю роботи та хочу здобути професію електрогазозварника або електрогазозварника ручного зварювання. Довідався про можливість навчання через центр зайнятост і  як у Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості так і у навчальних закладах м. Харкова.  Які переваги в такому навчанні та які професії можливо отримати?

Серед переваг навчання у Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості є гарантоване працевлаштування слухачів, що вчаться за направленням служби зайнятості, стислі терміни навчання, максимальне врахування вимог роботодавців, використання в учбовому процесі новітніх технологій та обладнання, можливість навчатися за індивідуальною формою, комфортні умови навчання та проживання для людей різного віку.

Професії, за якими проводиться навчання, досить актуальні на ринку праці. Зокрема, це  оператор верстатів з програмним керуванням, швачка, кравець, в’язальниця трикотажних виробів та полотна, перукар (перукар – модельєр), манікюрниця, педикюрниця, токар, фрезерувальник, слюсар-ремонтник, налагоджувальник верстатів і маніпуляторів з програмним керуванням, кухар, верстатник широкого профілю, заточувальник, виноградар, оператор з обробки інформації та програмного забезпечення, адміністратор, візажист, косметик, покоївка, касир торгового залу,  оператор маніпулятора (лісове господарство та лісозаготівля), електрозварник ручного зварювання (початок навчання 08.11.2018 року), оператор котельні, лицювальник-плиточник, маляр, монтажник гіпсокартонних конструкцій, штукатур.

Також можливо пройти навчання в навчальних закладах Харківської області зокрема за професією електрогазозварник  на базі ДНЗ «Харківський обласний навчальний центр підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів АПК» за адресою: с. Пісочин, вул. Некрасова, 11 (термін навчання – 5,18 міс., орієнтовна дата початку навчання – 22.10.2018 року). Направляються особи з базовою або повною середньою освітою після           18 років, які пройшли медкомісію.

-Зрозуміло, що навчання, перенавчання, підвищення кваліфікації вимагає певних матеріальних затрат. Скажіть, а хто здійснює оплату за навчання безробітних?

За направленням служби зайнятості безробітні навчаються за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Крім того, у період професійного навчання служба зайнятості відповідно до чинного законодавства надає людям  допомогу по безробіттю, що була їм попередньо призначена, компенсує витрати на проїзд, забезпечує проживання у гуртожитках.

 

За детальними роз’ясненнями звертайтеся до Богодухівської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою м. Богодухів, вул. Моргунова,7, т. 3-02-32.

 

«Пряма лінія» «Суспільство проти корупції» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Тетяною Олександрівною Кожушко

06 вересня під час «прямої лінії» з Тетяною Олександрівною надійшли питання від жителів району.

Чи потрібно декларувати участь в ОСББ і спільну власність членів ОСББ на об’єкти нерухомості із зазначенням даних про співвласників?

          Суб’єкт декларування не зобов’язаний декларувати членство в об’єднанні співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ), оскільки діяльність таких об’єктів не належить до сфери дії Закону України «Про громадські об’єднання» і регулюється спеціальним Законом України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку». Крім того, оскільки уся власність ОСББ є спільною власністю співвласників багатоквартирного будинку і не виділяється в натурі щодо кожного з членів ОСББ, такі об’єкти спільної власності (наприклад, теплопункти, ліфти, сходи тощо) також не зазначаються в декларації.

 

Чи вказується у декларації інформація про фінансові зобов’язання (отриманий кредит, позику тощо), якщо вони виникли у звітному періоді і були виконані (повернуті) у звітному періоді?

Фінансові зобов’язання, які виникли у звітному періоді та були в цьому ж звітному періоді виконані (наприклад, повністю сплачений кредит чи позика), не відображається в розділі декларації «Фінансові зобов’язання», але відображається в розділі «Доходи, у тому числі подарунки» як «Інший дохід».

 

Чи настає адміністративна або кримінальна відповідальність за подання недостовірних відомостей в декларації, якщо такі відомості суб’єкту декларування надав член його сім’ї?

            Якщо недостовірні відомості, які були зазначені в декларації, були надані суб’єкту декларування членом його сім’ї, то відповідальність може настати лише в тому разі, коли суб’єкт декларування усвідомлював недостовірність таких відомостей, але попри це свідомо зазначив їх у декларації. Відповідно до положень законодавства про адміністративну та кримінальну відповідальність карається винятково подання суб’єктом декларування завідомо недостовірних відомостей. При цьому враховується умисел на зазначення таких відомостей саме суб’єкта декларування, а не членів його сім’ї чи інших осіб, які надали інформацію для заповнення в декларації. Отже, суб’єкт декларування не може бути притягнутий до відповідальності за подання в декларації недостовірних відомостей, які були надані йому членом сім’ї, якщо суб’єкту декларування не було відомо про недостовірність таких відомостей на момент подання декларації.

 

«Пряма лінія» «Про забудову земельних ділянок» з начальником відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту районної державної адміністрації Тетяною Михайлівною Масалітіною

02 серпня відбулася «пряма лінія» з начальником відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту районної державної адміністрації Т.М.Масалітіною з питання «Про забудову земельних ділянок»

До Тетяни Михайлівни звернувся житель м. Богодухова з питання:

у 2014 році побудовано житловий будинок без дозвільних документів. Як узаконити цей житловий будинок?

 

Відповідно до п.9 розділу V“Прикінцеві положення” Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” орган державного                                   архітектурно-будівельного контролю (Департамент  державної архітектурно-будівельної інспекції у Харківській області, який знаходиться за         адресою: м. Харків, вул. Космічна, 21-а, телефон (057)701-01-21) безоплатно протягом 10 робочих днів з дня подання заяви власниками (користувачами) земельних ділянок, на яких розміщені об’єкти будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, за результатами технічного обстеження приймає в експлуатацію:

- збудовані у період з 5 серпня 1992 року до 9 квітня 2015 року індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки загальною площею до 300 квадратних метрів, а також господарські (присадибні) будівлі і споруди загальною площею до 300 квадратних метрів;

- збудовані до 12 березня 2011 року будівлі і споруди сільськогосподарського призначення.

Порядок прийняття таких об'єктів і проведення технічного обстеження визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування (на даний час відсутній такий Порядок, буде прийнятий  Мінрегіонбудом у вересні         2018 року). При цьому технічне обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до           300 квадратних метрів включно, господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно проводиться в ході їх технічної інвентаризації з відповідною відміткою в технічному паспорті.

До власників (користувачів) земельних ділянок, які відповідно до цього пункту подали документи про прийняття в експлуатацію збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт об’єктів будівництва, штрафні санкції за виконання будівельних робіт без отримання документів, що дають право на їх виконання, та за експлуатацію або використання об’єктів будівництва, не прийнятих в експлуатацію, не застосовуються.

 

Пошук по сайту











Архів новин

Липень 2019
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання