Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    ЗВІТ про виконання плану роботи відділу з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації за 2017 рік

      Робота відділу проводилась відповідно до плану роботи, затвердженого заступником голови райдержадміністрації та була спрямована на виконання доручень, розпоряджень, Закону України "Про звернення громадян", "Про адміністративні послуги", постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг».

           Відділом проведена перевірка здійснення виконавчими органами місцевих рад району делегованих повноважень органів виконавчої влади.

           За поточний рікЦентром надано 5116послуг, а саме:

    -         міграційної служби - 601;

    -         органів місцевого самоврядування - 1898;

    -         Держгеокадастру - 2614;

    -         дозвільного характеру -3.

      З 02 жовтня 2017 року адміністраторами Центру організований прийом заяв та видача результатів у сфері земельних відносинще 17 послуг.

       Відділом у Богодухівському районі Головного управління Держгеокадастру у Харківській області до Центру надані інформаційні та технологічні картки та збережене місце державного кадастрового реєстратора  у якості «бек-офісу» у Центрі. 

    З метою своєчасного впровадження норм законодавчих актів та якісного надання адмінпослуг через Центр, адміністратори Центру постійно приймали участь у робочих зустрічах з представниками суб’єктів надання адмінпослуг (ДМС, Держгеогадастр, Мін’юст), а також з практичних питань спрощення процедур та підвищення якості надання адмінпослуг в районі, організаторами яких єДепартамент з підвищення конкурентоспроможності регіону обласної державної адміністрації.

    Періодично поновлювалася інформація на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації, де в повному обсязі висвітлювалася інформація про роботу Центру. В районній газеті «Маяк» неодноразово висвітлювалися матеріали щодо нормативно-правової бази Центру. Впорядковано інформаційні та технологічні картки суб’єктів надання адміністративнихпослугу відповідності до вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».       

            У центрі надання адміністративних послуг Богодухівської районної державної адміністрації спеціалістами Богодухівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги щосереди здійснювався прийом громадян в приміщенні ЦНАП згідно затвердженого графіку.            Організовувалося інформаційнезабезпечення роботи центру, робота із засобами масової інформації, визначався зміст та час проведення інформаційних заходів.

            Суб’єктам звернень надавалася вичерпна інформаціяі консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, приймання від суб’єктів звернень документів, необхідних для наданняадміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документи відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних».

           Здійснювався контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання