Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Із прийняттям Закону України "Про доступ до публічної інформації" органи влади стали відкритішими та прозорішими для громадян

    З метою упорядкування роботи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в Богодухівській районній державній адміністрації, відповідно до вимог статті 18 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядженням голови районної державної адміністрації від 17 листопада 2016 року №387 «Про Систему обліку публічної інформації, розпорядником якої є Богодухівська районна державна адміністрація Харківської області» затверджено Положення про Систему обліку публічної інформації, розпорядником якої є Богодухівська районна державна адміністрація та Графік передачі публічної інформації структурними підрозділами районної державної адміністрації до відділу організаційної роботи та документального забезпечення апарату районної державної адміністрації.
        Протягом 2017 року до Системи обліку публічної інформації внесено 395 документів, які підлягають оприлюдненню.
        За 2017 рік до районної державної адміністрації надійшов 71 запит на інформацію від фізичних та юридичних осіб. 60 запитувачам у відведені законодавством строки надано змістовну відповідь, 3 запитувачам відмовлено у наданні відповіді, 8 запитів направлено за належністю. Протягом 2017 року здійснено перевірки діяльності виконавчих органів Богодухівської міської, Гутянської та Шарівської селищних рад, Дмитрівської, Забродівської, Губарівської, Куп'єваської, Павлівської, Сазоно-Баланівської, Сухининської, Ульянівської, Сіннянської сільських рад щодо здійснення ними делегованих повноважень органів виконавчої влади з питання виконання ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Закону України «Про доступ до публічної інформації».
        Протягом 2017 року органами місцевого самоврядування розглянуто 7 запитів: Сухининська сільська рада – 1, Ульянівська сільська рада – 2, Сіннянська сільська рада – 4.
        Слід зазначити, що у вищезгаданих органах місцевого самоврядування проводиться робота щодо виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05 травня 2011 року №547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації». Так, розпорядженнями міського, селищних та сільських голів визначені відповідальні особи за забезпечення доступу до публічної інформації, виділені спеціальні місця для роботи запитувачів із документами, які містять публічну інформацію, та їх копіями. Але вони залишаються не обладнаними відповідною оргтехнікою. У радах не створені умови для подання письмових запитів громадянам з обмеженими фізичними можливостями.
        Облік та реєстрація запитів на інформацію, які надійшли до рад, реєструються в окремих журналах, як цього вимагає с.14 Закону України «Про доступ до публічної інформації.
        Вся інформація щодо дотримання Закону України „Про доступ до публічної інформації” оприлюднена на інформаційних стендах, які знаходиться в приміщеннях місцевих рад.
        Час дії Закону засвідчив, що держава спроможна організувати належне виконання складного і багато в чому новаторського закону, а також продемонстрував, що влада може працювати прозоро й оперативно, якісно і швидко надавати потрібну громадянам інформацію.


    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Квітень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293012345

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання