Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Задоволення справедливих вимог населення продовжує залишатися одним із найважливіших напрямів роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації та в органах місцевого самоврядування району

    Протягом 2018 року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 4418 звернень. Спостерігається збільшення кількості звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (4176 звернень) на 242 звернення.
        У своїх зверненнях протягом 2018 року громадяни порушили 4418 питань різної тематики, але найчастіше турбували питання соціального захисту (збільшилися на 55,3%), комунального господарства (збільшилися на 12,9%) та аграрної політики і земельних відносин, кількість яких зменшилися на 12,1% у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.
        Особлива увага приділялася вирішенню питань, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, діти війни, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, учасники АТО, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Із загальної кількості питань, що надійшли до влади району протягом 2018 року, 64,4% - вирішено позитивно, 27% - надані відповідні роз’яснення, 1,2% - відмовлено у задоволенні, інше – 7,4%.
        Безпосередньо до районної державної адміністрації 2018 року надійшло 435 звернень, що на 10,5% менше порівняно з аналогічним періодом 2017 року. З них поштою – 419, що на 9,7% менше, ніж у 2017 році та становить 96,3% від їх загальної кількості, 16 звернень, або 3,6% надійшло на особистих прийомах, що на 3,1% менше, ніж у 2017 році.
        Керівництвом районної державної адміністрації за звітний період проведено 48 особистих (прийнято 77 громадян) та 44 виїзних (прийнято 72 громадянина) прийоми.
        Всього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулося 1033 громадянина (зменшення на 42,7%).
        Зменшилась кількість колективних звернень. Із загальної кількості звернень (4418) протягом 2018 року колективних надійшло на 29 менше порівняно з аналогічним періодом 2017 року. Кількість повторних звернень 19.
        Від органів влади вищого рівня (Адміністрація Президента України, Урядова гаряча лінія, Кабінет Міністрів України, Адміністрація Верховної Ради України, Харківська обласна державна адміністрація) до районної державної адміністрації надійшло 214 звернень, або 49,1% від їх загальної кількості.
        Значна частина звернень надходить до районної державної адміністрації від жителів Богодухівської міської (46,6%), Кленівської (6,2%) та Крисинської (5,9%) сільських рад.
        У зверненнях протягом 2018 року порушено 435 різноманітних питань, що на 11% менше, ніж у попередньому році.
        До найчисленніших питань, з якими зверталися громадяни до районної державної адміністрації відносяться питання соціального захисту (42,2%), а саме надання матеріальної допомоги у зв’язку із скрутним фінансовим становищем, необхідністю у лікуванні тяжких захворювань. З питань комунального господарства (38,1%) – ремонт доріг, надання роз’яснень щодо вартості житлово-комунальних послуг, газифікації, водозабезпечення та електропостачання.
        Надано матеріальну допомогу 464 громадянам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах, на загальну суму 1580000,00 грн.
        Із загальної кількості звернень громадян (435), що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2018 року, 182 (42%) звернень вирішено позитивно, по 232 (53,3%) - надані відповідні роз’яснення, по 7 (1,6%) - відповідно до чинного законодавства заявникам відмовлено у вирішенні питань, 8 (1,8%) – направлено за належністю, 6 звернень (1,3%) – знаходяться у стадії виконання.
        Кожного дня із 13.00 до 15.00 години працює «телефон довіри».
        Організовано роботу з прийому громадян щодо надання безоплатної правової допомоги з питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації, за всіма видами правових послуг, визначених Законом України «Про безоплатну правову допомогу».
        У приміщенні районної державної адміністрації розташована «скринька довіри», якою може скористатися кожен бажаючий громадянин для звернення з різних питань до керівництва районної державної адміністрації.
        З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до державних органів виконавчої влади питання роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації знаходиться на постійному контролі.
       


       
       

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання