Для підприємців Харківської області стартує конкурс на отримання безвідсоткового мікрокредиту
Його проводять Харківський регіональний фонд підтримки підприємництва та Департамент економіки і міжнародних відносин ХОДА. Конкурс відбудеться з 9 листопада по 11 грудня у межах Програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва в Харківській області на 2016-2020 роки. Його переможці матимуть змогу отримати безвідсотковий мікрокредит коштом обласного бюджету в розмірі: - від 50 до 75 тис. грн строком до 1 року; - від 75 до 200 тис. грн – строком до 2 років. Мікрокредити надаються для виробництва, перероблення і збуту виробленої продукції, придбання техніки, обладнання, інноваційних та енергоощадних технологій, будівництва і реконструкції виробничих приміщень, надання послуг, у тому числі у сфері зеленого туризму. З умовами проведення конкурсу можна ознайомитись на сторінці Харківського регіонального фонду підтримки підприємництва у фейсбуці або за телефонами 757-42-32, 757-42-20. Дедлайн для подачі заявок - 11 грудня 2020 року (до 16:45). Адреса подачі заявок: Держпром, 1 під'їзд, 5 поверх, к. 19-21, Харківський регіональний фонд підтримки підприємництва. «У зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 прийом заяв для участі в конкурсі здійснюється виключно за попереднім записом», - попереджають організатори. Запис на прийом можна здійснити: - за телефонами (057) 757-42-20, 757-42-32; - на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ; - за допомогою Fb Messenger звернутись до Kseniya Sokolova Spiridonova. Заявка на участь у конкурсному відборі суб'єктів малого і середнього підприємництва на отримання мікрокредитування для реалізації бізнес-планів Порядок використання коштів обласного бюджету, що виділяються для мікрокредитування суб'єктів малого і середнього підприємництва на зворотній основі під бізнес-плани проєктів на 2016 – 2020 роки Рекомендована структура бізнес-плану Джерело інформації: Сайт Харківської обласної державної адміністрації