Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    З апаратної наради у голови районної державної адміністрації

    3 квітня відбулася апаратна нарада у голови райдержадміністрації за участю керівництва райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з порядком денним:

    1. У порядку контролю: Про стан роботи у районі щодо створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ).

    2. Про проведення на території району щорічної Всеукраїнської акції з благоустрою «За чисте довкілля» та дня благоустрою територій населених пунктів «День довкілля».

    3. Про діяльність консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів райдержадміністрації в І кварталі 2013 року і заходи щодо поліпшення їх роботи.

    4. Про підсумки декларування доходів за 2012 рік особами, уповноваженими на виконання функцій держави та місцевого самоврядування.

    З питання щодо проведення на території району щорічної Всеукраїнської акції з благоустрою «За чисте довкілля» та дня благоустрою територій населених пунктів «День довкілля» виступив заступник голови райдержадміністрації Гурін П.М. Зокрема. Петро Михайлович проінформував присутніх проте, що 20 березня 2013 року проведено апаратну нараду у голови районної державної адміністрації з питання: «Про здійснення заходів щодо приведення у належний санітарний стан територій населених пунктів району». За підсумками апаратної наради підготовлено доручення голови РДА від 25.03.2013 №01-03/867, в якому зазначалося про необхідність виконання заходів з благоустрою територій та прийнято розпорядження «Про затвердження персонального складу робочої групи для проведення перевірок виконання вимог щодо утримання у належному стані територій населених пунктів району».

    На даний час районною державною адміністрацією і органами місцевих рад виконані наступні роботи:
    1. Створена робоча група для проведення перевірок виконання вимог щодо утримання в належному стані територій населених пунктів району (додається).
    2. Складений графік маршрутів об’їзду населених пунктів району для проведення перевірок виконання вимог щодо утримання в належному стані територій населених пунктів району (додається).
    3. Намічені маршрути об’їзду населених пунктів для проведення перевірок виконання вимог щодо утримання у належному стані територій населених пунктів району (додається).

    Сільським радам на виконання доручення за підсумками апаратної наради у голови райдержадміністрації від 25.03.2013 направлено листи про необхідність надати інформацію до 28.03.2013 про виконання доручення голови РДА.

    Інформація на сьогоднішній день не надана 6 сільськими радами, а саме: Губарівською, Дмитрівською, Івано-Шийчинською, Кленівською, Олександрівською, Сухининською. Також вищезгадані сільські голови не були присутні на апаратній нараді, на комісії по надзвичайним ситуаціям та на селекторній нараді, яка відбулася 29.03.2013 р.

    По 16 сільським радам, які надали інформацію видно, що робота проводиться, але повільно.

    29 березня 2013 року під головуванням першого заступника голови ХОДА Дулуба В.Г. відбулася селекторна нарада, де були поставлені завдання перед райдержадміністраціями:
    1. Ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ.
    2. Приведення в належний санітарний стан братських могил, місця почесних поховань, меморіали, кладовища, парки, сквери, залучивши студентів та школярів.
    3. Розпочати підготовку та скласти заходи до суботника, який відбудеться 20 квітня 2013 року.
    4. Роботи розпочинати тільки при наявності необхідної кількості інвентарю, мішків для сміття, транспорту.
    5. Вже зараз терміново розпочати:
    - очистку фасадів будинків;
    - фарбування огорож,
    - очищення вітрин магазинів;
    - очищення бордюрів від піску;
    - фарбування бордюрів;
    - нанести дорожню розмітку;
    - помити світлофори;
    - встановити дорожні знаки в населених пунктах та в’їздні знаки;
    - привести дорожні знаки в населених пунктах та в’їздні знаки, в тому числі в’їздні знаки фермерських господарств, в належний стан;
    6. Організувати розчищення лісосмуг та своєчасне вивезення обрізаних гілок дерев.
    7. Привести в належний санітарний стан дитячі та спортивні майданчики.
    8. Розмістити інформацію про проходження безстрокової акції «За чисте довкілля» та про необхідність прийняти участь у суботнику 20.04.2013 в засобах масової інформації, на стендах кожної місцевої ради.
    9. Районному центру зайнятості організувати роботу щодо направлення безробітних для участі в громадських та інших роботах тимчасового характеру, в т.ч. укладання договорів на виконання робіт з благоустрою з безробітними.

    Також на селекторній нараді дана вказівка щотижнево проводити підсумки заходів з благоустрою, готуватися до суботнику, а краще його проводити поетапно кожну суботу, щоб кожен мешканець району відпрацював на благоустрій повний робочий день по суботам. Ми в змозі забезпечити інвентарем, мішками, транспортом для своєчасного вивезення сміття.

    А це дасть змогу ефективно виконати заходи по суботнику.

    Згідно з графіком маршрутів об’їзду населених пунктів району для проведення перевірок, виїзд на перший маршрут заплановано на 04.04.2013 р. в наступні сільські населені пункти (с. Крисине, с. Петропавлівка, с. Сазоно-Баланівка, с. Кленове).

    За наслідками апаратної наради головою райдержадміністрації видані відповідні доручення.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання