Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Діяльність консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів райдержадміністрації у І кварталі 2013 року і заходи щодо поліпшення їх роботи

    В ході апаратної наради у голови районної державної адміністрації, яка відбулася 3 квітня, було розглянуто питання щодо діяльності консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів райдержадміністрації у І кварталі 2013 року і заходи щодо поліпшення їх роботи. З означеного питання виступила керівник апарату районної державної адміністрації Іванова Л.М. Зокрема, Лілія Миколаївна зазначила, що відповідно до статті 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», з метою сприяння здійсненню повноважень районної державної адміністрації у районній державній адміністрації станом на 01 квітня 2013 року утворені і працюють 67 консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів районної державної адміністрації.

    Голова районної державної адміністрації Бєлий В.М. очолює 7 консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів районної державної адміністрації, перший заступник голови районної державної адміністрації Кириченко О.І. - 15, заступник голови районної державної адміністрації з питань агропромислового комплексу - 8, заступник голови районної державної адміністрації з соціальних та гуманітарних питань - 15, заступник голови районної державної адміністрації з питань містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства - 12. До повноважень керівника апарату районної державної адміністрації Іванової Л.М. відносяться 5 комісій. Також консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи закріплені за начальником управління соціального захисту населення районної державної адміністрації Жижирій Н.В. (2), начальником відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації Масалітіною Т.М. (1), завідувачем сектора у справах сім’ї, молоді та спорту районної державної адміністрації Клочко Л.В (1), головою районної організації профспілки працівників освіти Соловйовою О.О (1).

    Як свідчать результати здійсненого аналізу діяльності консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів районної державної адміністрації, переважна їх більшість протягом І кварталу 2013 року працювала систематично відповідно до затверджених положень, а також річних планів роботи. Їх секретарями відповідно до Інструкції з діловодства, затвердженої розпорядженням голови районної державної адміністрації від 29 лютого 2012 року №121 оформлені протоколи засідань, що свідчать про їх діяльність, які підшиті з усіма наявними матеріалами у спеціально сформовані папки.

    Станом на 01 квітня 2013 року завершено у повному обсязі перегляд персональних складів діючих комісій, рад, робочих груп тощо. Відповідними розпорядженнями голови районної державної адміністрації внесено зміни до складів 67 комісій (у зв’язку з кадровими змінами), утворено 7 комісій та 5 скасовано.

    Заслуговує на увагу робота колегії районної державної адміністрації, яку очолює голова районної державної адміністрації. У І кварталі 2013 року на її 3 планових засіданнях, в тому числі й 1 спільному з адміністративно-господарським активом району, було розглянуто 22 питання. За результатами прийнято 22 колегіальних рішення та 17 розпоряджень голови районної державної адміністрації.

    З метою удосконалення роботи колегії районної державної адміністрації головою районної державної адміністрації надіслані листи до структурних підрозділів Харківської обласної державної адміністрації з пропозицією проведення спільних засідань. Тому, при надходженні їх відповідей подальшу роботу колегії буде сплановано у даному напрямку.

    На належному рівні організована робота ради протидії злочинності і корупції при районній державній адміністрації. Як приклад, у ході останнього проведеного нею засідання здійснено аналіз виконання комплексної Програми профілактики правопорушень у Богодухівському районі на 2011-2015 роки в частині проведення роботи щодо протидії злочинності і корупції.

    Комісією з питань захисту прав дитини з початку року розглянуто 8 заяв громадян, які стосувалися правового захисту дітей, їх майнових та житлових прав. За результатами головою районної державної адміністрації прийнято 8 розпоряджень.

    У результаті діяльності робочої комісії з питань координації діяльності з надання населенню житлових субсидій за спрощеним порядком кількість сімей, які користувалися субсидією на житлово-комунальні послуги у березні становила 1300 осіб.

    Координаційною комісією з питань розвитку підприємництва при районній державній адміністрації проаналізовано розвиток малого підприємництва та його внесок в наповнення доходної частини бюджету району.

    Чітко налагоджена робота конкурсної комісії апарату Богодухівської районної державної адміністрації з проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців. Комітетом з конкурсних торгів Богодухівської районної державної адміністрації витримано усі процедури щодо придбання товарів і послуг. Постійно діюча комісія з визначення непридатності матеріальних цінностей районної державної адміністрації також у відповідності до вимог чинного законодавства виконує покладені на неї обов’язки, вчасно проводить необхідну роботу. На засіданнях робочої комісії з подолання тіньової зайнятості та легалізації робочих місць з метою забезпечення захисту прав і гарантій найманих працівників, недопущення використання робочої сили без належного оформлення трудових відносин з роботодавцем, створення нових робочих місць розглянуто матеріали перевірок суб’єктів господарювання, в ході обстеження яких виявлено 4 нелегальних робочих місця.

    Зараз триває призов громадян на строкову військову службу, а тому призовна комісія має забезпечити у повному обсязі виконання плану призову у квітні-травні 2013 року.

    Засідання вищезазначених дорадчих органів проводяться у встановлені строки із запрошенням керівників підприємств, установ та організацій району, громадськості. Рішення приймаються і доводяться до відома членів та зацікавлених осіб відразу на засіданні, вживаються усі необхідні заходи щодо їх виконання.

    Водночас потрібно зазначити, що деякі комісії, які очолює перший заступник голови районної державної адміністрації мають недоліки. Це стосується насамперед, робочої групи з координації дій щодо забезпечення податкових та інших надходжень до Державного бюджету України. В лютому 2013 року було здійснено перевірку діяльності робочої групи, в результаті чого виявлено низку недоліків: відсутнє планування робочої групи на 2013 рік, протоколи не оформляються відповідно до Інструкції з діловодства, затвердженої розпорядженням голови районної державної адміністрації від 29 лютого 2012 року №121. До речі цей недолік стосується діяльності усіх, без винятку, комісій. Також відсутні першоджерела та інформація на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та сторінках районної газети «Маяк» щодо їх діяльності.

    При потребі свої засідання проводять: робоча група по проведенню обстежень приймальних пунктів, філій із заготівлі та переробки металобрухту кольорових та чорних металів на їх відповідність категорії спеціалізованих та комісія з питань забезпечення житлом військовослужбовців, звільнених у запас або відставку.

    Взагалі не проведено жодного засідання комісії з обстеження земельних ділянок лісогосподарського призначення аграрного сектору району та районної координаційної ради з екологічних проблем у зв’язку з відсутністю в районі спеціаліста.

    На достатньому рівні працюють державна надзвичайна протиепізоотична комісія при райдержадміністрації, земельна комісія райдержадміністрації, районна міжвідомча робоча група з питань раціонального та ефективного використання земель, запобігання порушенням земельного законодавства та з роз’яснювальної роботи щодо земельної реформи (голова Юрченко О.В.). Винесені на їх засіданнях рішення дієві, в обов’язковому порядку здійснюється контроль за їх виконанням. Водночас, потрібно зазначити, що саме ці дорадчі органи мають необхідність і можуть внести пропозиції керівництву районної державної адміністрації щодо підготовки відповідних проектів розпоряджень.

    В міру надходжень заяв (які протягом тривалого часу відсутні) проводять свої засідання, робоча група з питань надання консультативно-методичної допомоги в оформленні прав на земельні ділянки працівникам соціальної сфери села, районна комісія з врегулювання майнових питань реформованих сільськогосподарських підприємств, районна комісія з розгляду заяв та документів одержувачів коштів державного бюджету для фінансової підтримки та розвиток виноградарства і садівництва та комісія для координації роботи з питань передачі недержавними сільгосппідприємствами об’єктів соціальної інфраструктури у комунальну власність.

    Присутня системність у роботі районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення, комісії з питань соціальної політики районної державної адміністрації, оперативної робочої групи по забезпеченню призначення субсидій за спрощеним порядком, районної комісії з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, районної комісія у справах альтернативної (невійськової) служби, комісії для розгляду стану справ щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати та підвищення рівня оплати праці, тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, районної рада з питань безпечної життєдіяльності населення та спостережної комісії. У їх діяльності суворо дотримуються нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, Міністерства соціальної політики України, відповідні документи обласної та районної державних адміністрацій. Випадків незадоволення громадян відповідно до наданих заяв чи скарг від них не було.

    Водночас потрібно виокремити районну раду протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, перевірку якої проведено у березні 2013 року. Було виявлено, що рада не проводить свої засідання згідно з планом роботи на 2013 рік, жодного відповідного рішення за результатами розгляду питань не було винесено та інформування населення не здійснювалось.

    Районна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, координаційна рада з питань безпеки дорожнього руху при районній державній адміністрації, районна комісія з організації підготовки господарства району до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2013-2013 років працювали результативно. Заслуговує при цьому на увагу робота секретарів, які забезпечили їх діяльність. Висвітлення роботи цих рад та комісій на сторінках газети «Маяк» здійснюється систематично.

    Чітко працює рада по роботі з кадрами при районній державній адміністрації, діяльність якої спрямована так, що дозволяє у повній мірі аналізувати та впливати на стан роботи з кадрами в райдержадміністрації. Робоча група для проведення перевірок здійснення виконавчими органами місцевих рад району делегованих повноважень органів виконавчої влади працює у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 1999 року №339 «Про затвердження порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» (зі змінами). У цьому році відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації нею проведено 3 перевірки діяльності виконавчих комітетів Богодухівської міської, Шарівської та Гутянської селищних рад. Встановлено зворотній зв’язок із місцевими радами щодо виконання недоліків, виявлених у ході перевірок.

    Потрібно відмітити роботу Громадської ради при районної державної адміністрації. Протягом лютого 2013 року відбулися установчі збори, на яких були присутні представники 7 інститутів громадського суспільства, які були включені до ради. На останньому засіданні ради був обраний голова та його заступник, затверджено Положення, Регламент та план роботи на 2013 рік.

    Отже, підводячи підсумок зазначаємо, що підхід до засідань комісії потребує у своїй роботі докорінних змін та більш професійних підходів, а саме:
    1. Здійснювати систематичне планування роботи та не допускати, а у разі необхідності, обґрунтовувати перенесення засідань комісій.
    2. Забезпечити оформлення папок з протоколами засідань консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів відповідно до вимог Інструкції з діловодства, затвердженої розпорядженням голови районної державної адміністрації від 29 лютого 2012 року №121.
    3. Плани роботи розглядати та затверджувати у встановленому порядку.
    4. Про позапланове засідання комісій чи їх перенесення повідомляти за 5 днів через організаційний відділ апарату райдержадміністрації в письмовому вигляді.
    5. Своєчасно вносити пропозиції голові райдержадміністрації про об’єднання чи припинення діяльності дорадчого органу.
    6. Забезпечувати систематичне висвітлення на сторінках газети «Маяк» та веб-сайті райдержадміністрації діяльності дорадчих органів.
    7. Проводити аналітичну роботу з метою підготовки пропозицій щодо реалізації на території району державної політики у відповідній сфері, визначити шляхи, механізми та способи вирішення проблемних питань шляхом підготовки відповідних проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації.
    8. У разі необхідності, розглянути можливість проведення спільних та виїзних засідань комісій, рад, робочих груп тощо.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Квітень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293012345

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання