Райдержадміністрація

Корисні посилання







Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Довідка про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2013 року

Протягом 9 місяців 2013 року Богодухівською районною державною адміністрацією проводилась робота, спрямована на забезпечення виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації з даного питання.

Вживалися заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян як пріоритетного напрямку діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

В цілому протягом 9 місяців поточного року до Богодухівської районної державної адміністрації надійшло 309 звернень громадян. Через органи влади вищого рівня 42.

Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Від зазначеної категорії населення надійшло 58 звернень і значна увага приділялась розгляду звернень саме цих осіб, вишукувались можливості надання різних видів допомоги.

Відпрацьована практика проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування,

За 9 місяців 2013 року головою Богодухівської районної державної адміністрації та його заступниками було проведено 123 особистих прийомів, 63 виїзних. Внаслідок цієї роботи 195 звернень надійшло на особистих та виїзних прийомах.

Колективні звернення характеризують процеси, що відбуваються у державі і стосуються інтересів цілих колективів і груп населення (питання аграрної політики та земельних відносин, будівництва та ремонту доріг, водозабезпечення, транспорту та зв’язку тощо).

Кількість колективних звернень за 9 місяців 2013 року становить 25. Найбільше громадяни звертаються з питань комунального господарства (143), соціального захисту (48), аграрної політики та земельних відносин (46), житлової політики (16).

За 9 місяців 2013 року громадяни найбільше звернулись до Богодухівської міської (108), Гутянської (28), Кленівської (17) сільських рад.

Керівництво району систематично спілкується із населенням через районну газету „Маяк” з метою роз’яснення найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях.

В районі працює громадська приймальна з надання безоплатної первинної правової допомоги.

Місцевими органами влади вишукуються можливості забезпечення інвалідів, людей похилого віку, одиноких громадян вугіллям і дровами, субсидіями тощо та проводиться відповідна робота для покращення життя очолюваної ними громади.

Всього у зверненнях за 9 місяців 2013 року порушено 349 різноманітних питань.

Надалі все ще актуальними залишаються питання:

- комунального господарства, а саме благоустрій території, будівництво, ремонт місцевих доріг, електропостачання, водозабезпечення, вартість житлово-комунальних послуг;

- аграрної політики і земельних відносин - в основному приватизація, продаж, оренда, успадкування землі, отримання державних актів на землю, вирішення земельних спорів;

- соціального захисту, питання надання матеріальної допомоги, призначення субсидій, які і надалі залишаються актуальними.

Із загальної кількості питань (349), порушених у зверненнях громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 9 місяців, 76 питань вирішено позитивно за рахунок поглибленого вивчення питань на місцях після безпосереднього втручання голови райдержадміністрації та заступників голови райдержадміністрації, по 157 - надані відповідні роз’яснення, 15 - відповідно до чинного законодавства заявникам відмовлено у вирішенні питань. Відмічається значне зменшення кількості колективних звернень Із загальної кількості звернень (309), що надійшли до райдержадміністрації протягом 9 місяців 2013 року, колективних звернень надійшло 25.

У колективних зверненнях порушувалися в основному питання ремонту доріг, водозабезпечення, транспорту та зв’язку тощо.

З урахуванням колективних звернень усього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулося 754 громадян.

Від органів влади вищого рівня (Адміністрація Президента України, Урядова гаряча лінія, Кабінет Міністрів України, Харківська облдержадміністрація, прокуратура до районної державної адміністрації надійшло 42 звернення.

На всі листи, що надійшли до райдержадміністрації, заяви громадян, подані на особистому прийомі, вжито заходів, визначених чинним законодавством. З окремих питань заявникам надані роз’яснення щодо вирішення порушених ними питань.

Діловодство за зверненнями громадян у райдержадміністрації ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348. Після розгляду порушених у зверненнях та на особистих прийомах питань заявникам направлялись відповіді у письмовій формі за підписом керівництва райдержадміністрації.

Усі звернення розглянуті і проаналізовані. Аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, здійснюється щомісяця, щокварталу, за І півріччя, за 9 місяців та за рік. При проведенні аналізу роботи із зверненнями громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858.

Щоквартально на сторінках районної газети «Маяк» розміщується графік виїзних прийомів керівницвом райдержадміністрації, проводиться інформування населення про результати роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, постійно оновлюється інформація на офіційному веб-сайті Богодухівської районної державної адміністрації, де викладена вся необхідна інформація для ознайомлення населення.

З метою оперативного і всебічного вирішення в межах повноважень питань, з якими звертаються громадяни на особистому прийомі районна державна адміністрація тісно співпрацює з головами органів місцевого самоврядування. З метою оперативного вирішення того чи іншого порушеного громадянином питання на особисті прийоми керівництва райдержадміністрації запрошуються голови сільських, селищних, міської рад.

Введено в практику проведення комплексних виїздів безпосередньо у населені пункти району, на яких присутні різні верстви населення. Це дало змогу більш глибоко та детально вивчити проблеми, які є у жителів населених пунктів району та прийняти відповідні рішення щодо їх вирішення.

Також з метою вивчення та надання дієвої допомоги у вирішенню нагальних потреб сільських жителів проводилися «Дні віддаленого села» у 13 населених пунктах (с. Шуби, , с. Новоселівка, с. Коротке, с. Першотравневе, с. Кручик, с. Новософіївка, с. Сазоно-Баланівка, с. Первухінка, с. Братениця, с. Лесківка, с. Хрущова-Микитівка, с. Губарівка, с. Степне). За результатами виїздів видано 11 доручень, в яких порушено 50 питань.

Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» здійснюється перебудова в роботі з населенням. Традиційними стали «прямі» та «гарячі» телефонні лінії з представниками влади. Так за 9 місяців 2013 року проведено 9 «гарячих» та 35 прямих ліній.

Найважливішим є аналіз листів та звернень громадян, що надходять до органів влади, який дає змогу зробити висновки щодо того, які проблеми в конкретних населених пунктах найбільше турбують людей, прослідкувати зміни в їхніх поглядах стосовно функціонування тієї чи іншої галузі, установи, організації. Інакше кажучи, листи і звернення громадян є конкретним сигналом неблагополуччя в тому чи іншому населеному пункті або тій чи іншій галузі, а також одним із каналів отримання інформації від жителів району.

На всі листи, що надійшли до райдержадміністрації, заяви громадян, подані на особистому прийомі, вжито заходів, визначених чинним законодавством. Усі звернення розглянуті і проаналізовані. Відповіді заявникам направляються вчасно, протягом 15 днів, як це і передбачено Законом України «Про звернення громадян». На звернення, що надійшли від органів влади вищого рівня відповіді, відповідно до резолюції керівництва, направляються в установлений термін. Порушень термінів розгляду звернень громадян немає.

У райдержадміністрації виділено і обладнано спеціальну кімнату для прийому громадян. З метою інформування населення, в приміщенні райдержадміністрації розміщений інформаційний стенд щодо роботи із зверненнями громадян, на якому є необхідна для ознайомлення інформація. Щопонеділка, вівторка та п’ятниці із 15.00 до 17.00 години працює «телефон довіри». Всі дзвінки громадян фіксуються у відповідному журналі обліку, після чого він подається голові райдержадміністрації для ознайомлення та прийняття рішення.

Протягом 9 місяців 2013 року по «телефону довіри» надійшло три звернення, два з яких вирішено позитивно, з одного питання було надано роз’яснення.

Працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яку очолює особисто голова райдержадміністрації.

Слід зазначити, що у приміщенні райдержадміністрації розташована «Скринька довіри», якою може скористатися кожен бажаючий громадянин для звернення з різних питань до керівництва райдержадміністрації.

Пошук по сайту














Архів новин

Грудень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання