Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    У районній державній адміністрації утворені і працюють 54 консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів

    Про це 5 лютого під час апаратної наради у голови районної державної адміністрації з питання щодо діяльності консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів райдержадміністрації в 2013 році та заходи щодо поліпшення їх роботи проінформувала заступник керівника апарату райдержадміністрації, начальник організаційного відділу Явтушенко Н.О.

    Так, на високому рівні організована робота колегії районної державної адміністрації. У 2013 році проведено 16 засідань колегії районної державної адміністрації (у тому числі 6 спільних: 4 - зі зборами адміністративно-господарського активу району, 1 - з районною комісією з організації підготовки господарства району до сталого функціонування в осінньо-зимовий період, 1 - з колегією Державного архіву Харківської області, та 2 виїзних - на базі Шарівської селищної ради та СФГ «Промінь»). Загалом у 2013 році на засіданнях колегії районної державної адміністрації розглянуто 85 питань (67 планових і 18 питань, внесені додатково та у порядку контролю за виконанням). За наслідками прийнято 65 розпоряджень голови районної державної адміністрації.

    На належному рівні працює рада протидії злочинності і корупції при районній державній адміністрації, якою протягом року на 4 засіданнях було проаналізовано стан роботи щодо протидії організованій злочинності і корупції в районі, забезпечення охорони громадського порядку та безпеки дорожнього руху, мінімізації злочинного впливу на неповнолітніх та молодіжне середовище, захисту здоров’я, честі та гідності особи, її майна від злочинних посягань.

    Комісією з питань захисту прав дитини на 13 проведених протягом року засіданнях розглянуто 55 питань, за результатами яких прийнято відповідні рішення та видано головою районної державної адміністрації 22 розпорядження.

    Постійно діюча комісія райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян на своїх 12 проведених протягом року засіданнях, в тому числі й виїзних, розглядала конфліктні ситуації, які не вирішувалися протягом тривалого часу. Як результат її роботи - позитивне вирішення питань.

    На засіданнях робочої комісії з питань координації діяльності з надання населенню субсидій за спрощеним порядком визначено взаємодію та обмін даними між підприємствами-надавачами послуг та районною державною адміністрацією, проведено перерахунки розмірів призначених субсидій з урахуванням даних ВАТ «Харківгаз» та активізовано інформаційну роботу по залученню незахищених верств населення до оформлення житлових субсидій.

    Відразу потрібно зауважити, що зазначені консультативно-дорадчі органи очолює голова районної державної адміністрації Бєлий В.М., а тому структурні підрозділи районної державної адміністрації, до повноважень яких відноситься питання організації їх роботи у встановленому порядку, якісно та своєчасно забезпечують планування їх роботи, організацію проведення засідань у відповідності до визначених строків та оформлення протоколів. Винесені рішення в обов’язковому порядку контролюються.

    В діяльності комісій, рад, робочих груп, очолюваних першим заступником голови районної державної адміністрації СизоненкоО.В., спостерігається чітка система.

    Налагоджена робота конкурсної комісії апарату районної державної адміністрації з проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, якою на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» рекомендовано 3 осіб (проведено 6 засідань).

    Комітетом з конкурсних торгів районної державної адміністрації забезпечено виконання річного плану закупівель на 2013 рік та додатку до нього, вирішено питання щодо необхідності застосування норм Закону України від 01 червня 2010 року № 2289 «Про здійснення державних закупівель».

    Районна робоча група з питань організаційного забезпечення роз’яснення проекту Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні на своїх засіданнях відслідковувала виконання відповідного Плану заходів.

    Громадською радою при районній державній адміністрації, також проводилась робота, зокрема, спрямована на роз’яснення реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, забезпечено узагальнення пропозицій, які надходити від громадськості.

    Систематична робота робочої комісії з подолання тіньової зайнятості та легалізації робочих місць, тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) пенсій, стипендій та інших соціальних виплат і комісії для розгляду стану справ щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати та підвищення рівня оплати праці була спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав працівників на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом, своєчасне одержання винагороди за працю, а також поліпшення їх матеріального і соціального становища.

    Відбулося 12 засідань тимчасової комісії, на яких розглянуто питання про стан справ на підприємствах району з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України. На засіданнях комісії заслухано 17 звітів керівників підприємств-боржників з виплати заробітної плати, 27 суб`єктів підприємницької діяльності зі сплати внесків до Пенсійного фонду України та 8 суб’єктів підприємницької діяльності з питань низького рівня заробітної плати найманим працівникам.

    За даними комісії для розгляду стану справ щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати та підвищення рівня оплати праці (проведено 24 засідання протягом 2013 року) рівень заробітної плати за січень-вересень 2013 року по району склав 2217,0 грн., підвищився порівняно з аналогічним періодом минулого року на 5,1 %. Станом на 01 січня 2014 року заборгованість із виплати заробітної плати склала 67,6 тис. грн., що на 22,5 тис. грн. менше, ніж на початок року. Борги мають Богодухівське УВП УТОС - 5,0 тис. грн. та ТОВ «Богодухівсількомсервіс» - 62,6 тис. грн.

    Забезпечено контроль за своєчасним впровадженням нових державних мінімальних гарантій в оплаті праці. Обстежено 24 суб`єкти господарювання, порушень не виявлено.

    Районним координаційним комітетом сприяння зайнятості населення у ході засідань аналізувався стан ринку праці та зайнятості населення, рівень заробітної плати та погашення заборгованості з її виплати, стан роботи з молоддю, профілактика правопорушень, рецидивної злочинності та злочинів, вчинених неповнолітніми.

    Комісією з питань соціальної політики районної державної адміністрації протягом року прийнято відповідні рішення про надання матеріальної допомоги громадянам, які того потребували, на суму 15 тис. грн.

    Створена у 2013 році комісія для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників забезпечила розробку комплексу заходів для підприємства, на якому передбачалось масове вивільнення працівників, і які були спрямовані на зменшення їх чисельності.

    З метою організації громадського контролю за дотриманням прав і законних інтересів засуджених та осіб, звільнених від відбування покарання спостережною комісією районної державної адміністрації проведено протягом 2013 року 12 засідань.

    Засідання зазначених вище консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів районної державної адміністрації проводяться у встановлені строки із запрошенням керівників підприємств, установ та організацій району. Протоколи складені відповідно до вимог Інструкції з діловодства в районній державній адміністрації, затвердженої розпорядженням голови районної держаної адміністрації від 29 лютого 2012 року № 121 (зі змінами).

    Заступником голови районної державної адміністрації Юрченком О.В. вживаються заходи, спрямовані на активізацію роботи діючих при районній державній адміністрації консультативно-дорадчих органів.

    На належному рівні працює районна міжвідомча робоча група з питань раціонального та ефективного використання земель, запобігання порушенням земельного законодавства та з роз’яснювальної роботи щодо земельної реформи. На її засіданнях протягом року розглянуто 10 питань, що стосувалися, зокрема, стану роботи щодо виготовлення проектів сівозмін та виконання актів законодавства в частині відсоткового співвідношення розташування посіві соняшника в структурі посівних площ, виконання робіт з встановлення меж населених пунктів, територіального планування, надходження до місцевих бюджетів коштів від сплати за землю, дотримання вимог земельного законодавства фермерськими господарствами.

    Робота державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при районній державній адміністрації організована чітко і злагоджена, виконання її рішень забезпечується на всій території району.

    На засіданнях земельної комісії розглянуто звернення юридичних та фізичних осіб із земельних питань, що надходили на її розгляд.

    Потрібно звернути увагу координаційної ради з екологічних проблем, на не систематичну роботу пов’язану з практичним вирішенням питань, в частині охорони навколишнього природного середовища.

    8 комісій, утворених при районній державній адміністрації, відносяться до повноважень заступника голови районної державної адміністрації з питань будівництва, транспорту, зв’язку, паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства та надзвичайних ситуацій, посада якого у даний час є вакантною. Проте, засідання їх у даний час проводяться на рівні заступників голови комісій.

    За результатами роботи у 2013 році на належному рівні працювала районна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, районна комісія з організації підготовки господарства району до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2013-2014 років.

    Районною комісією з контролю за розрахунками за спожиті енергоносії вживались заходи для підвищення рівня сплати усіма категоріями споживачів, а саме: з керівниками підприємств-боржників проводилась роз’яснювальна робота щодо своєчасної сплати та недопущення боргів за спожиті енергоносії, районним відділом енергозбуту та управлінням газового господарства видавались попередження, після закінчення строку дії якого приймались рішення про відключення абонентів від електро- та газової мереж.

    За 2013 рік рівень сплати за енергоресурси склав: природний газ - 101%, електроенергію - 100%.

    За результатами проведених засідань робочої групи з питань забезпечення безпечної експлуатації безхазяйних енергетичних об’єктів та тих, що належать абонентам, які їх не використовують та не обслуговують належним чином, встановлено, що на території району знаходяться закрита ТП №437 (Богодухівський ліцей № 3) та ТП № 422 (Крисинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів), які за рішенням суду визнані безхазяйними. На даний час документи передані на оцінку незалежному оцінювачу, після чого будуть оформлені акти прийому-передачі АК «Харківобленерго».

    Вжито заходів щодо підвищення ефективності діяльності ради по роботі з кадрами при районній державній адміністрації. У 2013 році проведено 4 засідання ради, на яких розглянуто 20 питань. Рішення ради доведені до відома керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, забезпечено їх виконання.

    Робоча група для проведення перевірок здійснення виконавчими органами місцевих рад району делегованих повноважень органів виконавчої влади працює у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 1999 року № 339 «Про затвердження порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» (зі змінами) та відповідних розпоряджень голови районної державної адміністрації. У 2013 році нею проведено 12 перевірок, встановлено зворотній зв’язок із місцевими радами району щодо виконання недоліків, виявлених у ході перевірок.

    Водночас 25 консультативно-дорадчих органів при районній державній адміністрації проводять свої засідання лише у разі потреби, тобто їх діяльність направлена лише на виконання конкретного завдання.

    Заслуговує при цьому на увагу робота секретарів, які забезпечили їх діяльність. Висвітлення роботи цих рад та комісій на сторінках газети «Маяк» здійснюється систематично.

    Також, потрібно відмітити, що всі вище перераховані комісії в зазначений термін подали до організаційного відділу апарату районної державної адміністрації затверджені плани роботи на 2014 рік та звітну форму 6 відповідно до Регламенту районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 27 січня 2012 року № 21 (зі змінами).

    Разом з тим, є деякі комісії, які на цей час не затвердили плани роботи на 2014 рік, а саме: робоча група щодо координації заходів з удосконалення порядку надання адміністративних послуг у Богодухівському районі, районна евакуаційна комісія та районна комісія з питань визначення переліку об’єктів і споруд життєзабезпечення в умовах надзвичайних ситуацій мирного часу та забезпечення передумов створення на них страхового фонду документацій.

    Потрібно також зазначити, що робоча група щодо координації заходів з удосконалення порядку надання адміністративних послуг у Богодухівському районі до цього часу не виконала свого завдання: не внесено пропозиції керівництву районної державної адміністрації щодо затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються районною державною адміністрацією.

    Сектором у справах молоді та спорту районної державної адміністрації у зв’язку зі змінами у положенні до цього часу не вирішено питання утворення, затвердження у новій редакції персонального складу чи скасування координаційної ради при секторі.

    Отже, слід зазначити, що у діяльності переважної більшості комісій, рад, робочих груп присутній системний підхід. Окремі ж консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи районної державної адміністрації потребують у своїй роботі докорінних змін та професійних підходів. Для цього потрібно:

    1. Здійснювати систематичне планування роботи консультативно-дорадчих органів та не допускати фактів непроведення, а у разі необхідності, обґрунтовувати перенесення засідань комісій.

    2. Забезпечити оформлення папок з протоколами засідань, сформованими відповідно до вимог Інструкції з діловодства в районній державній адміністрації, затвердженої розпорядженням голови районної державної адміністрації від 29 лютого 2012 року № 121 (зі змінами).

    3. Плани роботи комісій, рад, робочих груп тощо розглядати та затверджувати у встановленому порядку - на засіданнях.

    4. Про позапланові засідання чи їх перенесення повідомляти за 5 днів організаційний відділ апарату районної державної адміністрації в письмовому вигляді, формуючи план роботи структурного підрозділу районної державної адміністрації на тиждень.

    5. Своєчасно вносити пропозиції голові районної державної адміністрації про об’єднання чи припинення діяльності дорадчого органу.

    6. У разі необхідності, розглянути можливість проведення спільних та виїзних засідань комісій, рад, робочих груп тощо.

    7. Забезпечувати систематичне та оперативне висвітлення на сторінках газети «Маяк» та офіційному веб-сайті районної державної адміністрації діяльності дорадчих органів.

    8. Проводити аналітичну роботу з метою підготовки пропозицій голові районної державної адміністрації для прийняття ним оптимальних рішень з питань соціально-економічного розвитку території (забезпечити підготовку відповідних проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації).

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Квітень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293012345

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання