Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Довідка про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2014 року

    Протягом І півріччя 2014 року Богодухівською районною державною адміністрацією проводилась робота, спрямована на забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації з даного питання.

    Вживалися заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян як пріоритетного напрямку діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

    Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, діти війни, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

    Від зазначеної категорії населення надійшло 24% звернень і значна увага приділялась розгляду звернень саме цих осіб, вишукувались можливості надання різних видів допомоги.

    Відпрацьована практика проведення особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації

    Внаслідок цієї роботи за звітний період 62 звернення надійшло на особистих прийомах, що на 51,2% менше, ніж в І півріччі 2013 року. Відмічається значне зменшення кількості колективних звернень громадян на 73%.

    Колективні звернення характеризують процеси, що відбуваються у державі і стосуються інтересів цілих колективів і груп населення (питання будівництва та ремонту доріг, водозабезпечення, транспорту та зв’язку тощо).

    Найбільше громадяни звертаються з питань комунального господарства (33,3%), соціального захисту (18,3%), аграрної політики і земельних відносин (15,5%), житлової політики (9,5%).

    Керівництво райдержадміністрації систематично спілкується із населенням через районну газету „Маяк” з метою роз’яснення найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях.

    В районі працює громадська приймальна з надання безоплатної первинної правової допомоги. Протягом звітного періоду таку допомогу надано 62 громадянам.

    Також в І півріччі 2014 року 19 громадянам було надано матеріальну допомогу на загальну суму 10 тис.грн.

    Місцевими органами влади вишукуються можливості забезпечення інвалідів, людей похилого віку, одиноких громадян вугіллям і дровами, тощо та проводиться відповідна робота для покращення життя очолюваної ними громади.

    До районної державної адміністрації протягом І півріччя 2014 року надійшло 114 звернень, що на 42% менше порівняно з І півріччям 2013 року. З них поштою – 52, що на 25% менше ніж за аналогічний період минулого року, 62 звернення, що на 46% менше ніж за період минулого року.

    Всього у зверненнях у 2013 році порушено 126 різноманітних питань, що на 41% менше ніж у І півріччі 2013 року.

    Із загальної кількості питань (126), порушених у зверненнях громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом І півріччя 2014 року, 26 (20,6%) питань вирішено позитивно за рахунок поглибленого їх вивчення на місцях після безпосереднього втручання голови районної державної адміністрації та заступників голови районної державної адміністрації, по 65 (52%) - надані відповідні роз’яснення, 13 (10,3%) - відповідно до чинного законодавства заявникам відмовлено у вирішенні питань.

    З урахуванням колективних звернень усього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулося 325 громадян.

    Від органів влади вищого рівня (Адміністрація Президента України, Урядова гаряча лінія, Кабінет Міністрів України, Харківська облдержадміністрація та прокуратури до районної державної адміністрації надійшло 19 звернень, або 16,7% від загальної кількості, що на 13,6% менше порівняно з аналогічним періодом 2013 року.

    На всі листи, що надійшли до районної державної адміністрації, заяви громадян, подані на особистому прийомі, вжито заходів, визначених чинним законодавством. З окремих питань заявникам надані роз’яснення щодо вирішення порушених ними питань.

    Діловодство за зверненнями громадян у районній державній адміністрації ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348. Після розгляду порушених у зверненнях та на особистих прийомах питань заявникам направлялись відповіді у письмовій формі за підписом керівництва районної державної адміністрації.

    Усі звернення розглянуті і проаналізовані. Аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, здійснюється щомісяця, щокварталу, за І півріччя, за 9 місяців та за рік. При проведенні аналізу роботи із зверненнями громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858.

    Щоквартально на сторінках районної газети «Маяк» розміщується графік виїзних прийомів керівництвом районної державної адміністрації, проводиться інформування населення про результати роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації, постійно оновлюється інформація на офіційному веб-сайті Богодухівської районної державної адміністрації, де викладена вся необхідна інформація для ознайомлення населення.

    З метою оперативного і всебічного вирішення в межах повноважень питань, з якими звертаються громадяни на особистому прийомі районна державна адміністрація тісно співпрацює з головами органів місцевого самоврядування. В разі необхідності та з метою оперативного вирішення того чи іншого порушеного громадянином питання на особисті прийоми керівництва районної державної адміністрації запрошуються голови сільських, селищних, міської рад.

    Введено в практику проведення комплексних виїздів безпосередньо у населені пункти району, на яких присутні різні верстви населення. Це дало змогу більш глибоко та детально вивчити проблеми, які є у жителів населених пунктів району та прийняти відповідні рішення щодо їх вирішення.

    Внаслідок цієї роботи кількість звернень значно скоротилася.

    Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» здійснюється перебудова в роботі з населенням. Систематично проводяться «прямі» та «гарячі» телефонні лінії з представниками влади. Так, в І півріччі 2014 року проведено 6 «гарячих» та 15 прямих ліній.

    Найважливішим є аналіз листів та звернень громадян, що надходять до органів влади, який дає змогу зробити висновки щодо того, які проблеми в конкретних населених пунктах найбільше турбують людей, прослідкувати зміни в їхніх поглядах стосовно функціонування тієї чи іншої галузі, установи, організації. Інакше кажучи, листи і звернення громадян є конкретним сигналом неблагополуччя в тому чи іншому населеному пункті або тій чи іншій галузі, а також одним із каналів отримання інформації від жителів району.

    Відпрацьована практика проведення особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації, передбачено прийом громадян протягом робочого тижня та за місцем проживання. Особисті прийоми громадян, у т.ч. виїзні, проводяться відповідно до затвердженого графіка. Внаслідок цієї роботи проведено 24 особистих, із них 12 виїзних прийомів

    На всі листи, що надійшли до районної державної адміністрації, заяви громадян, подані на особистому прийомі, вжито заходів, визначених чинним законодавством. Усі звернення розглянуті і проаналізовані. Відповіді заявникам направляються вчасно, протягом 15 днів, як це і передбачено Законом України «Про звернення громадян». На звернення, що надійшли від органів влади вищого рівня відповіді, відповідно до резолюції керівництва, направляються в установлений термін. Порушень термінів розгляду звернень громадян немає.

    У районній державній адміністрації виділено і обладнано спеціальну кімнату для прийому громадян. З метою інформування населення, в приміщенні районної державної адміністрації розміщений інформаційний стенд щодо роботи із зверненнями громадян, на якому є необхідна для ознайомлення інформація. Щопонеділка, вівторка та п’ятниці із 15.00 до 17.00 години працює «телефон довіри». Всі дзвінки громадян фіксуються у відповідному журналі обліку, після чого він подається голові районної державної адміністрації для ознайомлення та прийняття рішення.

    Протягом І півріччя 2014 року по «телефону довіри» надійшло 16 звернень, вирішення яких було взято на контроль.

    У районній державній адміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яку очолює особисто голова районної державної адміністрації.

    За звітний період проведено 6 засідань, одне із них виїзне. На засіданнях розглядалися усі конфліктні ситуації, які не вирішувалися протягом тривалого часу.

    З метою інформування населення в приміщенні районної державної адміністрації розміщений інформаційний стенд, на якому є необхідна для ознайомлення інформація.

    У приміщенні районної державної адміністрації розташована «Скринька довіри», якою може скористатися кожен бажаючий громадянин для звернення з різних питань до керівництва районної державної адміністрації.

    З метою контролю за організацією роботи із зверненнями громадян, надання практичної та методичної допомоги загальним відділом апарату районної державної адміністрації згідно із затвердженим графіком протягом 2013 року проведено 6 перевірок стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах районної державної адміністрації та 6 перевірок у органах місцевого самоврядування району.

    В процесі перевірок були виявлені окремі недоліки, які були викладені у довідках і направлені для усунення зауважень.

    З метою покращення організації роботи із зверненнями громадян та приведення даної роботи у відповідність до вимог чинного законодавства та нормативних актів Богодухівська районна державна адміністрація придбала програмний продукт «Інформаційно-аналітична система обліку звернень громадян «Звернення», яка на даний час впроваджена в дію.

    Загальний відділ апарату
    районної державної адміністрації

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Березень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    26272829123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання