Райдержадміністрація

Корисні посилання







Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Довідка про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року

Протягом 9 місяців 2014 року Богодухівською районною державною адміністрацією проводилась робота, спрямована на забезпечення виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень і доручень голови обласної та районної державних адміністрацій з даного питання.

Вживалися заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян як пріоритетного напрямку діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

В цілому упродовж 9 місяців поточного року до Богодухівської районної державної адміністрації надійшло 199 звернень громадян. Через органи влади вищого рівня – 30, від інших органів, установ, організацій – 1, через засоби масової інформації звернень не надходило.

Всього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулося 593 громадянина з урахуванням колективних звернень.

Колективні звернення характеризують процеси, що відбуваються у державі і стосуються інтересів цілих колективів і груп населення (питання аграрної політики та земельних відносин, будівництва та ремонту доріг, водозабезпечення, транспорту та зв’язку тощо).

За 9 місяців 2014 року до райдержадміністрації надійшло 21 колективне звернення.

Порівняно з минулим роком в поточному році спостерігається зменшення кількості колективних звернень.

У зверненнях, що надійшли до райдержадміністрації, громадянами порушено 216 різноманітних питань.

Надалі все ще актуальними залишаються питання:

- комунального господарства, а саме благоустрій території, будівництво, ремонт місцевих доріг, водозабезпечення, вартість житлово-комунальних послуг;

- соціального захисту, питання надання матеріальної допомоги, призначення субсидій;

- аграрної політики і земельних відносин - в основному приватизація, продаж, оренда, успадкування землі, отримання державних актів на землю, вирішення земельних спорів.

Так, найбільше громадяни звертаються з питань комунального господарства (74), соціального захисту (35), аграрної політики та земельних відносин (30), житлової політики (15).

Із загальної кількості питань (216), порушених у зверненнях громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 9 місяців, 52 питання вирішено позитивно за рахунок поглибленого вивчення питань на місцях після безпосереднього втручання голови райдержадміністрації та заступників голови райдержадміністрації, по 108 - надані відповідні роз’яснення, 18 - відповідно до чинного законодавства заявникам відмовлено у вирішенні питань.

Особлива увага приділялася вирішенню питань, з якими зверталися учасники та діти війни, інваліди, ветерани війни та праці, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Від зазначених категорій населення надійшло 42 звернення і значна увага приділялась розгляду звернень саме цих осіб, відшукували можливості надання різних видів допомоги.

Місцевими органами влади відшукуються можливості забезпечення інвалідів, людей похилого віку, одиноких громадян вугіллям і дровами, субсидіями тощо та проводиться відповідна робота для покращення життя очолюваної ними громади.

Відпрацьована практика проведення особистих прийомів громадян керівництвом Богодухівської районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування.

У райдержадміністрації виділено і обладнано спеціальну кімнату для прийому громадян.

Упродовж дев’яти місяців 2014 року головою Богодухівської районної державної адміністрації та його заступниками проведено 38 особистих та 35 виїзних прийомів громадян. В результаті проведених прийомів громадянами надано 100 звернень.

З метою оперативного і всебічного вирішення в межах повноважень питань, з якими звертаються громадяни на особистому прийомі районна державна адміністрація тісно співпрацює з головами органів місцевого самоврядування. Для забезпечення оперативного вирішення того чи іншого порушеного громадянином питання на особисті прийоми керівництва райдержадміністрації запрошуються голови сільських, селищних, міської рад.

Керівництво району систематично спілкується із населенням через районну газету «Маяк» з метою роз’яснення найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях.

Щоквартально на сторінках районної газети «Маяк» розміщується графік виїзних прийомів керівництва райдержадміністрації, проводиться інформування населення про результати роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, постійно оновлюється інформація на офіційному веб-сайті Богодухівської районної державної адміністрації, де викладені всі необхідні повідомлення для ознайомлення населення.

З метою інформування громадян, в приміщенні райдержадміністрації розміщений інформаційний стенд щодо роботи із зверненнями громадян, на якому є необхідна для ознайомлення інформація. Щопонеділка, вівторка та п’ятниці із 15.00 до 17.00 години працює «телефон довіри». Всі дзвінки громадян фіксуються у відповідному журналі обліку, після чого він подається голові райдержадміністрації для ознайомлення та прийняття рішення.

Протягом 9 місяців 2014 року по «телефону довіри» надійшло 25 звернень.

Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» здійснюється перебудова в роботі з населенням. Традиційними стали «прямі» та «гарячі» телефонні лінії з представниками влади. Так за 9 місяців 2014 року проведено 9 «гарячих» та 22 прямих ліній.

Слід зазначити, що у приміщенні райдержадміністрації розташована «Скринька довіри», якою може скористатися кожен бажаючий громадянин для звернення з різних питань до керівництва райдержадміністрації.

В районі працює громадська приймальна з надання безоплатної первинної правової допомоги.

Введено в практику проведення комплексних виїздів безпосередньо у населені пункти району, на яких присутні різні верстви населення. Це дало змогу більш глибоко та детально вивчити проблеми громадян та прийняти відповідні дії щодо їх вирішення.

Працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яку очолює особисто голова райдержадміністрації.

Діловодство за зверненнями громадян у райдержадміністрації ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348.

На всі листи, що надійшли до райдержадміністрації, та заяви громадян, подані на особистому прийомі, вжито заходів, визначених чинним законодавством. Після розгляду, порушених у зверненнях та на особистих прийомах, питань заявникам направлялись відповіді у письмовій формі за підписом керівництва райдержадміністрації.

Відповіді заявникам направляються вчасно, протягом 15 днів, як це і передбачено Законом України «Про звернення громадян». На звернення, що надійшли від органів влади вищого рівня, відповіді, відповідно до резолюції керівництва, направляються в установлений термін. Порушень термінів розгляду звернень громадян немає.

Усі звернення розглянуті і проаналізовані. Адже аналіз листів та звернень громадян, що надходять до органів влади, є дуже важливим процесом, так як він дає змогу зробити висновки щодо того, які проблеми в конкретних населених пунктах найбільше турбують людей, прослідкувати зміни в їхніх поглядах стосовно функціонування тієї чи іншої галузі, установи, організації. Інакше кажучи, листи і звернення громадян є конкретним сигналом неблагополуччя в тому чи іншому населеному пункті або тій чи іншій галузі, а також одним із каналів отримання інформації від жителів району.

Аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, здійснюється щомісяця, щокварталу, за І півріччя, за 9 місяців та за рік. При проведенні аналізу роботи із зверненнями громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858.

Керівник апарату
районної державної адміністрації
Л.М. Іванова

Івах 3 20 22

Пошук по сайту














Архів новин

Листопад 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання