Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Довідку про підприємства, щодо яких запроваджена процедура банкрутства, може отримати будь-хто в он-лайн режимі

    Міністерством юстиції України запущено в експлуатацію он-лайн сервіс із надання послуг на отримання інформації з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Послуга дозволяє отримати відомості про суб'єкти підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства, в режимі реального часу. Відтепер будь-яка фізична чи юридична особа може скористатися цим електронним сервісом, щоб оперативно і безкоштовно отримати відповідну інформацію. Раніше таку інформаційну довідку могла отримати юридична або фізична особа-підприємець про себе шляхом звернення з письмовим запитом до територіального управління юстиції. Для цього вона змушена була чекати на відповідь упродовж п’яти робочих днів з дня звернення. Зазвичай  такі документи потрібні  тим юридичним особам, які планують брати участь у будь-яких видах державних закупівель, а також для надання відповідних документів до банків, щоб підтвердити, що особа не перебуває в процедурі банкрутства.  За словами заступника Міністра юстиції України Антона Янчука: «Зараз таку інформацію може отримати особа відносно себе, або за відповідною довідкою може звернутися її контрагент, будь-який банк, організатор державних закупівель чи будь-яка інша зацікавлена особа – вони абсолютно вільно можуть зайти на сайт Міністерства юстиції з будь-якого цифрового пристрою, пройти нескладну процедуру реєстрації і оперативно та безкоштовно отримати потрібну інформацію». Він пояснив, що інформація виводиться на екран у формі довідки (у скороченому або розширеному форматі), яка може бути роздрукована і вона має таку ж юридичну силу, як і ті документи, що видаються в органах юстиції.

    Окрім цього,  Міністерство юстиції України з 15 травня  запровадило автоматизовану електронну систему обробки і оцінки документів, які подаються на оголошення щодо проведення аукціонів. Досі розміщення інформації про аукціони з продажу майна банкрутів містило суттєву корупційну складову і негативно впливало на процедуру банкрутства. За існуючим до цього порядком така процедура оголошення передбачала подання в паперовому вигляді інформації про той чи інший об’єкт, який виставляється на торги. При цьому оцінку комплектності документів надавав співробітник Міністерства юстиції, що було підґрунтям для корупції.  Як зазначив радник Міністра юстиції України, народний депутат Ігор Алексєєв: «Система повністю позбавлена суб’єктивного фактору, оскільки тепер оцінку цим документам не дають працівники – є комп’ютеризована система, яка обробляє ці документи і перевіряє їх на відповідність вимогам, дає погодження і з цього моменту можна оголошувати про початок проведення аукціону».

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Квітень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293012345

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання