Інформація про проведення другого засідання Організаційного комітету з проведення І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»
Інформація про проведення другого засідання Організаційного комітету з проведення І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»
23 березня 2018 року в районній державній адміністрації проведено засідання Організаційного комітету з проведення І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»з порядком денним:
1. Розгляд документів, поданих претендентами щодо участі їх у І турі щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець».
2. Про стимулювання переможців і учасників І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець».
У І турі Конкурсу візьмуть участь: в номінації «Кращий керівник» - 3 державні службовцірайонної державної адміністрації: Лещенко В.В. – завідувач сектору з питань постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕСуправління соціального захисту населення районної державної адміністрації, Матвєєва Ю.М. - завідувач сектора державної реєстрації районної державної адміністрації, державний реєстратор, Шепель М.М. - завідувач сектору оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботиапарату районної державної адміністрації, районної державної адміністрації, районної державної адміністрації; в номінації «Кращий спеціаліст» - 6 державних службовціврайонної державної адміністрації: Григоров І.М. – провідний спеціаліст сектора у справах молоді та спорту районної державної адміністрації, Кальченко О.М.–головний спеціаліст відділу економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації, Варченко О.М.– головний спеціаліст відділу прийому громадян управління соціального захисту населення районної державної адміністрації, Москаленко Г.М. і Шуба О.В. - головні спеціалісти відділу бухгалтерського обліку управління соціального захисту населення районної державної адміністрації, Стойчик О.В. – адміністратор відділу з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації.