Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    З апаратної наради у голови районної державної адміністрації

    4 квітня відбулася апаратна нарада у голови райдержадміністрації за участю керівництва райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Питання, винесені на нараду:

    1. У порядку контролю: Про хід виконання доручення голови райдержадміністрації від 21 лютого 2012 року №01-03/544 за результатами зустрічі з трудовим колективом СФГ «Кленівське» та жителями Кленівської сільської ради 13 лютого 2012 року.

    2. У порядку контролю: Про хід виконання доручення голови Харківської обласної державної адміністрації М.М.Добкіна за підсумками проведення обласної селекторної наради від 03 лютого 2012 року з питання «Про стан розрахунків споживачів області за електричну енергію та природний газ у 2012 році».

    Про стан розрахунків теплопостачального підприємства за спожитий природний газ в опалювальному сезоні 2011-2012 років, в тому числі за 2012 рік, та споживачів за послуги теплопостачання, надані в опалювальному сезоні 2011-2012 років.

    3. У порядку контролю: Про хід виконання рішення спільного засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району від 28 березня 2012 року «Про організацію виконання на території району розпорядження Кабінету Міністрів України від 31 березня 2010 року 777-р «Деякі питання проведення щорічної Всеукраїнської акції «За чисте довкілля» та дня благоустрою територій населених пунктів».

    4. Про діяльність робочої групи з питань проведення роз’яснювальної роботи із громадськістю щодо реалізації земельної реформи в Україні.

    5. Про матеріально-технічне забезпечення виборчих дільниць відповідно до вимог чинного законодавства.

    З питання щодо ходу виконання рішення спільного засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району від 28 березня 2012 року «Про організацію виконання на території району розпорядження Кабінету Міністрів України від 31 березня 2010 року №777-р «Деякі питання проведення щорічної Всеукраїнської акції «За чисте довкілля» та дня благоустрою територій населених пунктів» проінформував перший заступник голови райдержадміністрації Кириченко О.І. Зокрема, Олександр Іванович зазначив, що на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.03.10 №777-р «Деякі питання проведення щорічної всеукраїнської акції з благоустрою «За чисте довкілля», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21.03.2012 №139 «Про внесення змін до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 11.06.2010 №310 «Про проведення в області всеукраїнської акції з благоустрою «За чисте довкілля» зі змінами, внесеними згідно з розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 15.03.2011 №96, на території району з 21 березня поточного року розпочалася щорічна всеукраїнська акція з благоустрою «За чисте довкілля», яка триватиме до 10 травня.

    28 березня 2012 року проведено спільне засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району з питання: «Про організацію виконання на території району розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.03.2010 №777-р «Деякі питання проведення щорічної всеукраїнської акції з благоустрою «За чисте довкілля» та дня благоустрою територій населених пунктів».

    В рамках щорічної всеукраїнської акції «За чисте довкілля» 31 березня 2012 року проведено суботник з благоустрою територій із залученням управлінь, відділів райдержадміністрації, установ, підприємств, організацій, де буде проведена робота з прибирання прилеглих територій від сміття.

    Органами місцевого самоврядування розроблені заходи з благоустрою на підвідомчих територіях з визначенням відповідальних осіб за напрямками роботи, видами робіт, території закріплені за підприємствами, організаціями, установами.

    Планується використати кошти на заходи з благоустрою у сумі 50,0 тис.грн., в т.ч по Богодухівській міській раді - 30,0 тис.грн.

    На даний час виконуються наступні роботи з благоустрою:

    • ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ (план - 65 од., фактично ліквідовано – 19 од.);
    • прибирання та приведення в належний санітарний стан прибудинкових територій.
    • упорядкування парків - (план -13 од., фактично упорядковано - 5);
    • упорядкування скверів - (план - 11 од., фактично упорядковано - 4);
    • дитячих майданчиків - (план - 11 од., факт. - 4);
    • спортивних майданчиків (план - 12 од., факт.- 4);
    • упорядкування кладовищ - (план - 96 од., факт.- 15);
    • братських могил - (план - 41 од., факт. - 16);
    • меморіального комплексу в м. Богодухові - (план - 1 од.);
    • місця почесних поховань - (план - 3 од., факт, - 1).

    Прибирання і впорядкування вулиць населених пунктів, зокрема:

    • тротуарів - (план - 0,75 тис.м2, прибрано - 0,4 тис.м2);
    • зупинок міського транспорту - (план - 6 од., прибрано -2 од.);
    • пішохідних переходів - (план - 5 од., прибрано - 2 од.);
    • узбіч доріг загального користування - (план -195 км., факт.- 40 км);
    • очищення від сміття берегів водойм - (план -2,5 тис.м2, факт- 0,5);
    • очистка водовідвідних канав - (план -1500 пм., факт.- 200 пм).

    Планується висадження зелених насаджень на території району:

    • дерев - 2300 шт.;
    • кущів - 2000 шт.;
    • газонів - 3,6 тис.м2;
    • квітників - 0,500 тис.м2.

    На сьогоднішній день в м. Богодухові встановлено 240 контейнерів для збору твердих побутових відходів, в поточному році передбачено встановити ще 30 контейнерів.

    У 2012 році заплановано придбання та встановлення контейнерів для збору твердих побутових відходів в сільських населених пунктах району, а саме на підвідомчих територіях наступних сільських рад: Сазоно-Баланівській, Крисинській, Павлівський, Губарівській, Шарівській, Гутянській.

    Перш за все сільським головам запропоновано розробити схеми розміщення майданчиків для встановлення контейнерів, визначити коло споживачів, джерела утворення відходів, затвердити норми надання послуг з вивезення ТПВ, а потім укласти договір з виконавцем послуг на вивезення та захоронення твердих побутових відходів. На даний час проводиться відповідна робота з даного питання, а саме:

    • по Сазоно-Баланівській сільській раді: проведена сходка громадян, замовлено 10 контейнерів для збору ТПВ, розроблена схема розміщення майданчиків для встановлення контейнерів;
    • по Гутянській селищній раді: проведена сходка громадян, придбано 30 контейнерів на суму 28,9 тис.грн., розроблена схема розміщення майданчиків для встановлення контейнерів;
    • по Крисинській сільській раді: подана заявка на заключення договору з Богодухівським електромеханічним заводом на виготовлення 20 контейнерів, схема розміщення майданчиків для встановлення контейнерів не розроблена, норми не розроблені;
    • по Губарівській сільській раді: планується заключення договору на виготовлення 12 контейнерів для збору ТПВ з Богодухівським електромеханічним заводом.
    • по Шарівський селищній раді: проводились сходки громадян, планується заключити договір на виготовлення 10 контейнерів, виконавець робіт визначається, схема розміщення майданчиків для встановлення контейнерів знаходиться в процесі розробки.
    • по Павлівський сільській раді: заключний договір з Богодухівським електромеханічним заводом на виготовлення 8 контейнерів для збору ТПВ, схема розміщення майданчиків для встановлення контейнерів розроблена.

    З питання щодо діяльності робочої групи з питань проведення роз’яснювальної роботи із громадськістю щодо реалізації земельної реформи в Україні виступила начальник відділу організації виробництва, переробки, маркетингу продукції рослинництва управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Самохвалова О.І. Зокрема, Оксана Іванівна зазначила, що з метою виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністра аграрної політики та продовольства, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 10 серпня 2011 року №445 «Про проведення в Харківській області роз’яснювальної роботи з питань запровадження земельної реформи в Україні» та на виконання розпорядження голови районної державної адміністрації створено робочу групу з питань проведення роз’яснювальної роботи з громадськістю щодо реалізації земельної реформи. До складу групи ввійшли представники районної державної адміністрації, управління агропромислового розвитку, фінансового управління, голова постійної депутатської комісії з агропромислового комплексу, земельних відносин та екології районної ради, голова асоціації фермерів, керівники підприємств.

    Для координації діяльності робочої групи розроблено та затверджено план заходів з питань проведення роз’яснювальної роботи з громадськістю щодо реалізації земельної реформи.

    Розроблено та затверджено графік зустрічей з працівниками установ, організацій, підприємств та населенням району, на яких проводиться роз’яснювальна робота щодо важливості проведення реформи земельних відносин, її впровадження та створення прозорого ринку земель сільськогосподарського призначення, який визначає конкретні заходи з реалізації стратегічних цілей земельної реформи щодо розвитку земельних відносин, використання та охорони земель.

    Згідно графіку проведено 11 зустрічей в 2011 році на території 2 сільських рад, 5 шкіл та 4 підприємств та в 2012 - із жителями 9 сільських рад. Жителів хвилюють різні питання щодо проведення земельної реформи. Особливо стосовно оренди, застави, викупу земельної ділянки. Під час зустрічі наголошується про те, що кожен власник земельної ділянки повинен мати право на власний розсуд розпоряджатися своєю землею, для цього і впроваджується земельна реформа. Тому землевласнику і вирішувати, чи продавати землю, чи здавати її в оренду або власноруч обробляти.

    За результатами проведеної роботи робочою групою в кінці кожного місяця проводиться засідання. Всього проведено 7 засідань.

    Про роботу щодо проведення роз’яснювальної роботи з громадськістю реалізації земельної реформи в Україні до 10 числа кожного місяця проводиться інформування обласної державної адміністрації через Головне управління агропромислового розвитку.

    Для подальшої роботи робочої групи та роблячи висновки після тпопередніх зустрічей, необхідно більше уваги приділяти висвітленню таких питань, як визначення вартості земельна ділянка, яку є бажання продати, перелік документів, які необхідно оформляти при купівлі-продажу землі, хто має право на продаж землі, чи рівні умови купівлі-продажу для всіх громадян тощо.

    Робота по з питань проведення роз’яснювальної роботи з громадськістю щодо реалізації земельної реформи в районі продовжується.

    Підводячи підсумки наради голова райдержадміністрації Бєлий В.М. акцентував увагу керівників всіх рівнів на організоване спланування проведення суботників. Те, що запланували, потрібно виконувати в повному обсязі. Особливо звернути увагу на благоустрій біля пам’ятників та пам’ятних місць. Чітко дотримуватися контролю за правилами благоустрою територій. Дав доручення до 15 квітня закінчити першочергові заходи з благоустрою, всі інші - до 1 травня.

    По закінченні апаратної наради голова райдержадміністрації Бєлий В.М. провів співбесіди з головами Куп’єваської та Червононивської сільських рад щодо визначення основних проблем життєзабезпечення діяльності громад.


    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Квітень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293012345

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання