Богодухівщина

Райдержадміністрація

Зворотній зв'язок

Корисні посилання






Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Відповіді на запитання "прямих" та "гарячих" ліній

«Пряма лінія» з начальником відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації Сергієм Миколайовичем Лобунським на тему «Підготовка сільськогосподарських підприємств району до проведення весняно-польових робіт 2018 року»

   

13 березня відбулася «пряма лінія» з начальником відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації Сергієм Миколайовичем Лобунським на тему «Підготовка сільськогосподарських підприємств  району до проведення весняно-польових робіт 2018 року»

 

Тих, хто зателефонував на «пряму лінію», цікавили  питання:

 

1. Як ведеться підготовка господарств району до проведення весняно-польових робіт та які площі посіву зернових культур планують посіяти?

 

У поточному році сільськогосподарські підприємства району усіх форм власності планують посіяти ярих зернових культур на площі 16,7 тис. га, з них: ярої пшениці – 410га, ячменю – 3700га, гороху – 520га, вівса – 381га, кукурудзи на зерно – 9900га, проса – 30га, гречки – 1600га та інші культури.

Станом на 13 березня 2018 року готовність тракторів становить 95%, ґрунтообробної техніки та сівалок – 100% з числа тих, що будуть задіяні на проведенні весняного комплексу робіт. Забезпеченість  паливо-мастильними матеріалами становить майже 100% до потреби, а це 550 тонн дизельного палива та 240 тонн бензину. Накопичення палива продовжується.

У господарства району завезено 10 тонн елітного насіння та підписано угоди і проведено оплату на придбання ще 36 тонн еліти. Придбано                   4200 тонн мінеральних добрив, що становить 62% до потреби, придбання їх продовжується. Укладено угоди на придбання засобів захисту рослин на      3364 тонни, що складає 54% до плану.

 

2. Який стан озимих культур під урожай 2018 року?

 

         Під урожай 2018 року по всіх категоріях господарств станом на             01 грудня 2017 року  посіяно озимих зернових культур на площі 19764га, що становить 126% у порівнянні до минулого року (2016 рік – 15614 тис. га)          з них: озима пшениця та третікале – 19689га, ячмінь – 38га, жито – 38га, крім того, озимий ріпак – 1505,5га. Отримано сходи на 100% площ, із яких у доброму стані перебуває 46%, у  задовільному – 47%, слабкі та зріджені – 7%.

Використання якісного посівного матеріалу та втілення новітніх технологій забезпечить збільшення урожайності сільськогосподарських культур.

 

 

«Пряма лінія» з начальником служби у справах дітей районної державної адміністрації Зоєю Михайлівною Галілей

22 лютого відбулася «пряма лінія» з начальником служби у справах дітей районної державної адміністрації Зоєю Михайлівною Галілей
    Тих, хто зателефонував на «пряму лінію», цікавили питання:


Що робити, коли батьки  внаслідок розірвання шлюбу або з інших причин не проживають спільно та мати дітей не надає батькові змоги спілкуватись та бачитись з дітьми?

У разі, коли батьки не можуть дійти згоди щодо участі одного з батьків, який проживає окремо, у вихованні дитини, порядок  такої участі визначається органом опіки та піклування за участю батьків виходячи з інтересів дитини.

У разі виникнення спору між батьками щодо участі у вихованні дитини один з батьків, що проживає окремо від дитини, подає службі у справах дітей за місцем проживання дитини заяву, копію паспорта, довідку з місця реєстрації (проживання), копію свідоцтва про укладення або розірвання шлюбу (у разі наявності), копію свідоцтва про народження дитини. Додатковими документами можуть бути характеристика з місця роботи заявника (у разі наявності), довідка про сплату аліментів (у разі наявності).

Який порядок розгляду даного питання?

Працівник служби у справах дітей проводить бесіду з батьками, а у разі потреби також з родичами дитини. До уваги береться ставлення батьків до виконання батьківських обов'язків, особиста прихильність дитини до кожного з них, стан здоров'я дитини та інші обставини, що мають істотне значення.

Після з'ясування обставин, що призвели до виникнення спору між батьками щодо участі у вихованні дитини, служба у справах дітей складає висновок.

Участь у вихованні дитини та у разі потреби порядок побачення з дитиною того з батьків, який проживає окремо від неї, встановлюються розпорядженням районної державної адміністрації за результатами розгляду означеного питання на засіданні комісії з питань захисту прав дитини районної державної адміністрації.

Чи має право колишня дружина не надавати дитину, коли розпорядженням районної державної адміністрації встановлено порядок побачення батька з дитиною?

Рішення органу опіки та піклування з цих питань може бути оскаржені до суду.

Згідно ч.1 ст.157 СК України питання виховання дитини вирішується батьками спільно. Тому  батько дитини має рівні із матір’ю дитини права у її вихованні.

Згідно ч.2 ст.157 СК України той із батьків, хто проживає окремо від дитини, зобов'язаний брати участь у її вихованні і має право на особисте спілкування з нею.

Відповідно до ч.3 ст.157 СК України той із батьків, з ким проживає дитина, не має права перешкоджати тому з батьків, хто проживає окремо, спілкуватися з дитиною та брати участь у її вихованні, якщо таке спілкування не перешкоджає нормальному розвиткові дитини.

Якщо той із батьків, з ким проживає дитина, чинить перешкоди тому з батьків, хто проживає окремо, у спілкуванні з дитиною та у вихованні зокрема, якщо він ухиляється від виконання рішення органу опіки та піклування, другий з батьків має право звернутися до суду з позовом про усунення перешкод у спілкуванні з дитиною.

 

«Пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему: «Суспільство проти корупції»

   

08 лютого  в районній державній адміністрації відбулася «пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату  районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему: «Суспільство проти корупції», під час якої жителів району цікавили питання:

 

Чи слід подавати щорічну декларацію та декларацію перед припиненням діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, якщо суб’єкт декларування звільняється до 1 квітня?

Якщо суб’єкт декларування звільняється або іншим чином припиняє діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, до подання ним щорічної декларації за попередній рік (наприклад 10 січня 2018 року), то йому рекомендується подавати щорічну декларацію за попередній рік (2017 рік)  та окрему декларацію з 1 січня 2018 року до 10 січня 2018 року включно, тобто період, який не був охоплений раніше поданими деклараціями. Це зумовлено тим, що за різний звітний період (наприклад, 2017 та 2018 роки) застосовуються різні розміри прожиткового мінімуму.

 

Яким чином оцінити об’єкт незавершеного будівництва і як визначити дату набуття у власність, володіння чи користування?

Відповідно до вимог чинного законодавства України, інформація про вартість об’єкта незавершеного будівництва та дату його набуття у власність (володіння чи користування) в декларації не зазначається. Зазначається лише інформація про:

  • Вид об’єкта (житловий будинок, офіс, гараж тощо);
  • Загальну площу об’єкта (якщо відома);
  • Реєстраційний номер (якщо відомий і якщо застосовується);
  • Місцезнаходження об’єкта;
  • Зв’язок із суб’єктом декларування або членом його сім’ї;
  • Власника або користувача земельної ділянки, на якій здійснюється (здійснювалося) будівництво об’єкта.

 

Чи існує можливість зазначити у декларації, що грошові активи зберігаються у банківській установі, але не у вигляді внесків на рахунки?

Так, у формі декларації у розділі «Грошові активи» міститься поле «Установа, в якій відкриті такі рахунки або до якої зроблені відповідні внески». У цьому полі можна зазначити установу, у якій зберігаються грошові ( у тому числі готівкові) кошти. Таке зазначення не є обов’язковим і здійснюється на розсуд суб’єкта декларування.

Водночас, якщо у розділі «Грошові активи» у полі «Вид активу» було обрано варіанти «Кошти розміщені на банківських рахунках» або «Внески до кредитних та інших небанківських фінансових установ, у тому числі до інститутів спільного інвестування», то зазначення установи в полі «Установа, в якій відкриті такі рахунки або до якої зроблені відповідні внески» стає обов’язковим і без такого зазначення декларацію не може бути подано.

 

«Пряма лінія» з начальником архівного відділу Дручинською Іриною Володимирівною на тему «Порядок надання громадянам архівних довідок соціально-правового характеру».

    17 січня 2018 року в архівному відділі Богодухівської районної державної адміністрації відбулася «пряма лінія» з начальником архівного відділу Дручинською Іриною Володимирівною на тему «Порядок надання громадянам архівних довідок соціально-правового характеру».
    За допомогою звернулася мешканка м.Богодухова з питанням надання архівної довідки про надання в приватну власність земельної ділянки на території Кленівстької сільської ради для обслуговування житлового будинку. Довідка необхідна для встановлення права власності на будівлю. Громадянці роз’яснено, що вона особисто повинна прийти до архіву, подати заяву та одержати архівний витяг з рішення сесій Кленівської сільської ради.
 

«Пряма лінія» з завідувачем сектора з питань постраждалих внаслідок аварії на чорнобильській атомній електростанції управління соціального захисту населення районної державної адміністрації В.В.Лещенко

   

12 грудня в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації відбулася  «пряма  лінія» з завідувачем сектора з питань постраждалих внаслідок аварії на чорнобильській атомній електростанції управління соціального захисту населення районної державної адміністрації В.В.Лещенко на тему «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок аварії на  Чорнобильській атомній електростанції»

 

До Вікторії Володимирівни звернулися жителі району з питань:

 

Чи визначений розмір середньої вартості путівки для виплати грошової компенсації замість путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на 2018 рік?

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 №838 «Про розмір середньої вартості середньої вартості путівки для виплати грошової компенсації замість путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», установлено, що грошова компенсація замість путівки громадянам, віднесеним до категорії 1 та дітям, інвалідність яких пов`язана з Чорнобильською катастрофою, визначається Міністерством соціальної політики щороку із розрахунку 35% розміру одного прожиткового мінімуму, встановленого законом на 1 січня відповідного року для осіб, які втратили працездатність (із заокругленням до однієї гривні).

Зважаючи на вищевикладене, грошова компенсація замість путівки для постраждалих громадян на 2018 рік буде становити 481,00 грн.

 

Які документи потрібно подати для встановлення причинного зв`язку захворювання, яке призвело до смерті, з виконанням обов`язків військової служби при ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС?

Для встановлення причинного зв`язку захворювання, яке призвело до смерті, з виконанням обов`язків військової служби при ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС до Військово-лікарської комісії Північного регіону Міністерства оборони України потрібно надати наступні документи:

-заяву;

-копію паспорту;

-копію посвідчення особи, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС;

-копію військового квитка;

-копію посвідчення ветерана війни-інваліда війни;

-копію довідки про участь в ліквідації аварії на ЧАЕС;

-копію експертного висновку міжвідомчої експертної комісії по       встановленню зв`язку захворювань, інвалідності та смерті з дією іонізованого випромінювання та інших шкідливих наслідків аварії на ЧАЕС;

-копію свідоцтва про смерть;

-копію лікарського свідоцтва про смерть;

-копії медичних документів;

-копію довідки МСЕК;

-амбулаторну картку;

-медичну книжку;

-копії архівних документів.

 
Більше статтей...

Пошук по сайту











Архів новин

Листопад 2018
ПнВтСрЧтПтСбНд
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання