Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Виступи в ЗМІ

    Все, що потрібно знати про військову службу за контрактом

       

    Військова служба за контрактом в Збройних Силах України – це почесний обов’язок громадянина по захисту своєї держави, її території, своїх сімей та рідних, це служба справжніх чоловіків та жінок.

    На військову службу за контрактом до Збройних Сил України  приймаються громадяни України, військовозобов’язані та жінки, що виявили бажання проходити військову службу.

    Переваги військової служби за контрактом:

    - можливість кар’єрного росту та гарантоване підвищення щомісячного грошового забезпечення у ході просування по службі;

    - можливість навчання;

    - гарантована щорічна основна відпустка;

    - безоплатна кваліфікована медична допомога у військово-медичних закладах охорони здоров’я;

    - вирішення житлового питання;

    - соціальний захист сімей військовослужбовців.

    Термін дії першого контракту для рядового складу - 3 роки, для сержантського та старшинського складу - 5 років.

    Щомісячне грошове забезпечення військовослужбовців, які проходять службу в бойових частинах складає

     - для рядового і сержантського складу від 11500 до 17000 грн.

    - для офіцерського складу від 14000 до 20000 грн.

    Основними вимогами до кандидатів є:

    - вік 18-40 років, в особливий період до 60 років;

    - здоровий, придатний до військової служби призовник або військовозобов’язаний;
    - відсутність судимості, психіатричного та наркологічного обліку.

    По всім питанням про умови проходження військової служби за контрактом і оформлення особових справ звертатись до Богодухівського об’єднаного   міського  військового  комісаріату  за  адресою   м. Богодухів, вул. Пушкіна, 34, тел. 3-20-05.

     

    Сектор оборонної, мобілізаційної

    та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації

     

    Богодухівський об’єднаний

    міський військовий комісаріат


     

    Сімейні форми виховання як альтернатива інтернатним установам

       

    В усьому світі вважається, що найкращим місцем для виховання та розвитку дитини є родина. І це беззаперечний факт, бо сімейний затишок та батьківська турбота – головна складова, без якої неможливе зростання самодостатньої та впевненої у собі особистості. Саме тому в Україні вже давно зроблений акцент на деінституалізацію дитячих інтернатних установ та розвиток сімейних форм виховання.

    Сьогодні існує багато шляхів, як забрати дитину в родину та подарувати їй шанс на щасливе дитинство. Найбільш поширеними з них є: встановлення опіки (піклування), створення прийомної сім’ї чи дитячого будинку сімейного типу. Станом на 1 квітня поточного року в Богодухівському районі 40 дітей знаходяться під опікою чи піклуванням, функціонують шість прийомних сімей та два дитячі будинки сімейного типу, де знайшли прихисток 29 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Наші земляки, які зважились на такий крок, прийшли до такого рішення після тривалих консультацій фахівців центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, потім  зібрали всі необхідні документи та пройшли навчання.

              Отже, чим різняться сімейні форми виховання? 

    Прийомна сім’я– це сім’я або особа, що не перебуває в шлюбі, яка добровільно взяла із закладів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, від 1 до 4 дітей на виховання та спільне проживання.

    Дитячий будинок сімейного типу– окрема сім’я, що створюється за бажанням подружжя або окремої особи, яка не перебуває у шлюбі, які беруть на виховання та спільне проживання не менш, як 5 дітей. Батькам-вихователямдитячого будинку сімейного типуробота завиховання зараховується до трудового стажу.

    Опіка- це форма влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в сім'ї громадян, що переважно перебувають у родинних стосунках з цими дітьми, з метою забезпечення виховання, освіти, розвитку, захисту прав та інтересів дітей.
              Опікуни (піклувальники), прийомні батьки та батьки-вихователі є законними представниками інтересів дитини і відповідальними за її життя, здоров'я, фізичний і психічний розвиток. Для гарантування цих стандартів всі вониотримують кошти на дитинуу розмірі двох прожиткових мінімумів, а прийомні батьки та батьки-вихователі мають ще й грошову винагороду за свою працю.

    Нещодавно в Україні впроваджено нову форму тимчасового сімейного виховання – «сім’я патронатного вихователя».

    Патронат над дитиною – це тимчасовий догляд, виховання та реабілітація дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання дитиною, її батьками або іншими законними представниками складних життєвихобставин.Метою патронату над дитиною є забезпечення захисту прав дитини, яка через складні життєві обставини тимчасово не може проживати разом з батьками, законними представниками, надання їй та її сім’ї послуг, спрямованих на повернення у сім’ю відповідно до найкращих інтересів дитини. Оптимальний термін перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя не повинен перевищувати 3 місяців. В особливих випадках може бути подовженийдо6 місяців. За цей час соціальні фахівці працюватимуть з батьками дитини для подолання труднощів, через які її було вилучено. У разі неможливості відновити здатність батьків виховувати дитину, їй підшукають іншу форму сімейного виховання.Слід зазначити, що законодавством передбачені оплатапослуг патронатного вихователя та виплати соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя.

    На території нашого району, на жаль, ще не знайшлося охочих кандидатів для створення сім’ї патронатного вихователя. Але, можливо, прочитавши цю статтю, хтось із Вас замислиться над можливістю взяти на виховання дитину.  Для отримання детальних консультацій будемо раді Вас бачити в Богодухівському районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Ми знаходимося за адресою: м. Богодухів, вул. Молодіжна, 2 (2 поверх, 7 кімната, колишнє приміщення відділення терапії),  тел.3-45-65.      

              І на останок хотілося б додати, виховання дітей – задача не з легких, яка потребує терпіння, рівноваги, мудрості, а головне – безумовного кохання та душевного тепла. Тому, якщо Ви замислились над тим, щоб протягнути руку допомоги покинутій дитині, прислухайтесь, перш за все, до свого серця і лише тоді впевнено йдіть на зустріч здійсненню найзаповітнішої мрії кожної дитини – жити в сім’ї з люблячими батьками.

     

     

     

    Богодухівський РЦСССДМ


     

    ДОМАШНЄ НАСИЛЬСТВО: як діяти, куди звертатися

       

    Домашнє насильство є поширеним явищем і в Україні, і в світі. В реальному житті постраждалі члени сім’ї та діти частіше залишались сам на сам із домашнім терором. Але змінити ситуацію можливо лише за бажанням самих постраждалих.

     07 січня 2018 року набув чинності новий Закон «Про запобігання та протидію домашньому насильству».

    Що вважається домашнім насильством?

    Під домашнім насильством тепер розуміється будь-яка дія фізичного, сексуального, психологічного або економічного насильства, а також погрози вчинення таких діянь;

    економічне насильство - умисне позбавлення житла, їжі, одягу, іншого майна, коштів чи документів або можливості користуватися ними, примушування до праці та інші правопорушення економічного характеру;

    психологічне насильство - словесні образи, погрози, приниження, переслідування, залякування, інші діяння, спрямовані на обмеження волевиявлення особи;

    сексуальне насильство - будь-які діяння сексуального характеру, вчинені стосовно повнолітньої особи без її згоди або стосовно дитини незалежно від її згоди, або в присутності дитини, примушування до акту сексуального характеру, а також інші правопорушення проти статевої свободи чи статевої недоторканості особи;

    фізичне насильство - ляпаси, стусани, штовхання, щипання, шмагання, кусання, а також незаконне позбавлення волі, нанесення побоїв, мордування, заподіяння тілесних ушкоджень різного ступеня тяжкості, вчинення інших правопорушень насильницького характеру.

    Хто вважається постраждалим від домашнього насильства?

    Постраждалими визнаються особи, незалежно від того, чи проживають вони спільно зі своїми кривдниками, чи ні (наречені, подружжя, колишнє подружжя, батьки, діти, брати, сестри, нерідні батьки, опікуни, піклувальники, прийомні діти, інші родичі до двоюрідного ступеню зв’язку, будь-які інші родичі, люди, які пов’язані спільним побутом, мають спільні права та обов’язки).

    Постраждалою дитиною визнається не лише та, яка зазнала домашнього насильства, а й та, що стала свідком (очевидець) такого насильства.

    Куди звертатись за допомогою, якщо зазнали насильства?

    Правоохоронні органи (поліція) – за телефоном 102 або особисто та написати відповідну заяву.

    Медичні установи – з метою фіксації отриманих ушкоджень (навіть якщо такі ушкодження є незначними).

    Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді – отримати необхідні юридичні, психологічні, соціально-педагогічні консультації.

    Служба  у справах дітей – якщо ваша дитина зазнала домашнього насильства або стала свідком такого насильства.

    Районна державна адміністрація, сільська, селищна, міська рада – для вжиття відповідних заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству.

    Спеціалізовані служби підтримки постраждалих осіб - притулки для дітей; центри соціально-психологічної реабілітації дітей; соціально-реабілітаційні центри; центри соціально-психологічної допомоги.

    Гаряча лінія безоплатної правової допомоги – зателефонувати за номером 0-800-213-103, отримати правову консультацію.

    Цілодобовий кол-центр з питань запобігання та протидії домашньому насильству - зателефонувати за безкоштовним номером 0-800-500-335 (з стаціонарного) або 116-123 (з мобільного).

    Суд – подати заяву про видачу обмежувального припису.

    Які запобіжні заходи можуть бути застосовані до кривдника?

    До спеціальних заходів щодо протидії домашньому насильству належать:

    1. терміновий заборонний припис стосовно кривдника;
    2. обмежувальний припис стосовно кривдника;
    3. взяття на профілактичний облік кривдника та проведення з ним профілактичної роботи;
    4. направлення кривдника на проходження програми для кривдників.

    Терміновий заборонний припис – виноситься органом поліції як на підставі її заяви, так і за власною ініціативою за результатами оцінки ризиків, у разі існування безпосередньої загрози життю чи здоров’ю постраждалої особи з метою негайного припинення домашнього насильства, недопущення його продовження чи повторного вчинення. При цьому така заборона не залежить від того, кому належить помешкання - постраждалому, кривднику чи іншій особі. Такий захід не застосовується лише до неповнолітніх кривдників. Строк дії заборонного припису - 10 днів.

    Терміновий заборонний припис може містити такі заходи:

    • зобов’язання залишити місце проживання (перебування) постраждалої особи;
    • заборона на вхід та перебування в місці проживання (перебування) постраждалої особи;
    • заборона в будь-який спосіб контактувати з постраждалою особою (якщо кривдник відмовляється добровільно залишити житло, поліція може застосувати примусове виселення).

    Обмежувальний припис – застосовується на підставі судового рішення за заявою постраждалої особи (або її представника). Суд розглядає справу про видачу обмежувального припису не пізніше 72 годин після надходження до суду заяви про видачу обмежувального припису. Кривдника викликають до суду через розміщення оголошення на офіційному сайті суду. Однак судовий розгляд можуть провести і без виклику та участі кривдника.

    Обмежувальним приписом може бути заборонено:

    •  перебувати в місці спільного проживання (перебування) з постраждалою особою;
    • зобов’язано усунути перешкоди у користуванні майном;
    • обмеження спілкування з постраждалою дитиною;
    • заборонено наближатися на визначену відстань до місця проживання (перебування), навчання, роботи, інших місць частого відвідування постраждалою особою;
    • заборонено особисто і через третіх осіб розшукувати постраждалу особу, якщо вона за власним бажанням перебуває у місці, невідомому кривднику, переслідувати її та в будь-який спосіб спілкуватися з нею;
    • заборонено вести листування, телефонні переговори з постраждалою особою або контактувати з нею через інші засоби зв’язку особисто і через третіх осіб.

    Рішення суду про видачу обмежувального припису підлягає негайному виконанню, а його оскарження не зупиняє його виконання. Обмежувальний припис видається на строк від одного до шести місяців, та може бути продовжений судом ще на шість місяців.

    Яка відповідальність передбачена за вчинення домашнього насильства?

    Адміністративна відповідальність (ст. 173-2 КУпАП) за вчинення домашнього насильства, насильства за ознакою статі, невиконання термінового заборонного припису або неповідомлення про місце свого тимчасового перебування законодавством встановлено у виді накладення штрафу від 10 до 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від 30 до 40 годин, або адміністративний арешт на строк до семи діб. А у разі вчинення тих самих дій особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню, за такі правопорушення передбачено відповідальність у виді штрафу від 20 до 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб.

    Кримінальна відповідальність при проявах домашнього насильства може наставати за вчинення легких тілесних ушкоджень, умисних середньої тяжкості тілесних ушкоджень, побоїв і мордувань тощо відповідно до Кримінального кодексу України (надалі ККУ) в залежності від обставин та кваліфікуючих ознак злочину.

    Відповідно до ст. 91-1 ККУ суд може застосувати до особи, яка вчинила домашнє насильство, один або декілька обмежувальних заходів, відповідно до якого (яких) на засудженого можуть бути покладені такі обов’язки:

    • заборона перебувати в місці спільного проживання з особою, яка постраждала від домашнього насильства;
    • обмеження спілкування з дитиною у разі, якщо домашнє насильство вчинено стосовно дитини або у її присутності;
    • заборона наближатися на визначену відстань до місця, де особа, яка постраждала від домашнього насильства, може постійно чи тимчасово проживати, тимчасово чи систематично перебувати у зв’язку з роботою, навчанням, лікуванням чи з інших причин;
    • заборона листування, телефонних переговорів з особою, яка постраждала від домашнього насильства, інших контактів через засоби зв’язку чи електронних комунікацій особисто або через третіх осіб;
    • направлення для проходження програми для кривдників або пробаційної програми.

    За умисне невиконання обмежувальних заходів, передбачених ст. 91-1 ККУ, або умисне невиконання обмежувальних приписів, або умисне ухилення від проходження програми для кривдників особою, щодо якої такі заходи застосовані судом, - караються арештом на строк до 6 місяців або обмеженням волі на строк до 2 років.

    У разі якщо в діях кривдника під час вчинення домашнього насильства вбачаються ознаки вчинення злочину проти статевої свободи та статевої недоторканості, його може бути притягнуто до кримінальної відповідальності. Наприклад:

    • за ст. 152 ККУ «Зґвалтування» - Вчинення дій сексуального характеру, пов’язаних із вагінальним, анальним або оральним проникненням в тіло іншої особи з використанням геніталій або будь-якого іншого предмета, без добровільної згоди потерпілої особи щодо подружжя чи колишнього подружжя або іншої особи, з якою винний перебуває (перебував) у сімейних або близьких відносинах - карається позбавленням волі на строк від 5 до 10 років;
    • за ст. 153 ККУ«Сексуальне насильство» - вчинення будь-яких насильницьких дій сексуального характеру, не пов’язаних із проникненням в тіло іншої особи, без добровільної згоди потерпілої особи (сексуальне насильство) щодо подружжя чи колишнього подружжя або іншої особи, з якою винний перебуває (перебував) у сімейних або близьких відносинах, або щодо особи у зв’язку з виконанням цією особою службового, професійного або громадського обов’язку, або щодо жінки, яка завідомо для винного перебувала у стані вагітності, - карається позбавленням волі на строк від 3 до 7 років;
    • за ст. 155. ККУ«Статеві зносини з особою, яка не досягла шістнадцятирічного віку» - природні або неприродні статеві зносини, вчинені повнолітніми близькими родичами або членами сім’ї, особою, на яку покладено обов’язки щодо виховання потерпілого або піклування про нього, або якщо вони спричинили безплідність чи інші тяжкі наслідки, з особою, яка не досягла шістнадцятирічного віку, - караються позбавленням волі на строк від 5 до 8 років;
    • за ст. 156 ККУ«Розбещення неповнолітніх» - вчинення розпусних дій щодо малолітньої особи або вчинені членами сім’ї чи близькими родичами, особою, на яку покладено обов’язки щодо виховання потерпілого або піклування про нього, - караються позбавленням волі на строк від 5 до 8 років .

    У разі виникнення додаткових питань або ви потребуєте правової допомоги і не маєте грошей на адвоката - звертайтеся в Богодухівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який працює з понеділка по п'ятницю з 08-00 до 17-00, за адресою:
    м. Богодухів, вул. Покровська, 5. тел. (05758) 3-01-82, 3-03-25.

    Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги
    0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).

    Користуйтеся можливістю звернення за допомогою до фахівців системи безоплатної правової допомоги.

    Щасливе майбутнє Вашої родини знаходиться у Ваших руках.

    В.о. директора Богодухівського

    місцевого центру з надання

    безоплатної вторинної правової допомоги                             Д.М.Перепелиця


     

    Аналіз причин зростання показників тимчасової непрацездатності застрахованих осіб у 2018 році по Богодухівському відділенню управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області

       

    У грудні 2018 року за даними моніторингу виданих та продовжених листків непрацездатності зберігалася тенденція до збільшення кількості виданих закладами охорони здоров’я листків непрацездатності застрахованим особам.

    На підставі поданих страхувальниками до Богодухівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області заяв-розрахунків встановлено, що кількість листків непрацездатності, за якими у 2018 році заявлено фінансування на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності, становить 6112. Порівняно з аналогічним періодом минулого року їх кількість збільшилась на 947 листків непрацездатності (або на 18,3 %). Кількість оплачених днів тимчасової непрацездатності за 2018 рік порівняно з 2017 роком збільшилася на 9303 (або 19,7 %) і склала 56549 днів. Розмір середньоденної допомоги по тимчасовій непрацездатності склав 163,37 грн, що більше показника 2017 року на 35,4 відсотка.

    Слід зазначити, що у грудні 2018 року значно зросла кількість оплачених листків непрацездатності відносно листопада 2018 року, а саме: на 220 листків непрацездатності (або на 39,6 відсотка). Відповідно збільшилась кількість оплачених днів по тимчасовій непрацездатності з 4831 до 5846 днів – на 1015 днів (або на 21 %).

    За даними моніторингу, який проводиться комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги Богодухівської районної ради», спостерігається позитивна тенденція. Так, за січень поточного року всього видано 262 листки непрацездатності, що на 206 (або на 44 %) менше, ніж за грудень 2018 року, а в лютому 2019 року всього видано 232 листки непрацездатності, що порівняно з груднем минулого року менше на 236 листків непрацездатності (або на 50,4 %).

    Зростання кількості виданих листків непрацездатності відбулося, в першу чергу, за рахунок збільшення кількості хворих на грип та ГРВІ, довготривалих хвороб у зв’язку з оперативним втручанням, збільшення кількості днів по тимчасовій непрацездатності у зв’язку з лікуванням невиробничих травм та збільшення кількості днів лікування онкологічних хворих, що підтверджується інформацією лікувальних закладів. Найчастіше із заявами-розрахунками для фінансування коштів на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності у зв’язку з невиробничим травматизмом зверталися такі страхувальники: комунальний заклад охорони здоров’я «Богодухівська центральна районна лікарня», відкрите акціонерне товариство «Богодухівський м’ясокомбінат», відділ освіти Богодухівської районної державної адміністрації, товариство з обмеженою відповідальністю «Богодухівський молзавод».

    З метою запобігання порушень з боку лікарів при видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, зменшення витрат на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності Богодухівським відділенням здійснено моніторинг видачі листків непрацездатності лікарями медичних закладів, на підставі якого детально будуть з’ясовуватися причини та обставини значного зростання кількості виданих листків непрацездатності. Також для виявлення випадків порушень порядку проведення експертизи тимчасової непрацездатності або необґрунтованої видачі листків непрацездатності в закладах охорони здоров’я фахівцями сектору експертизи тимчасової непрацездатності відділу фінансового контролю та аудиту управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області будуть здійснені відповідні перевірки.

    Із головними лікарями проведено спільні наради та обговорено заходи щодо зниження рівня захворюваності, а також зменшення тривалості кожного випадку тимчасової непрацездатності та посилення контролю за видачею листків непрацездатності особам, які часто або довго хворіють. Працівниками відділення за допомогою Єдиної інформаційно-аналітичної системи проводиться аналіз збільшення витрат за рахунок коштів Фонду, в тому числі по тимчасовій непрацездатності, встановлюються страхувальники із найбільшим зростанням кількості оплачених листків непрацездатності та днів тимчасової непрацездатності. Проводиться робота з комісіями із соціального страхування підприємств, установ та організацій щодо з’ясування причин, які вплинули на показники тимчасової непрацездатності, щодо аналізу та обґрунтування їх зростання.

    Богодухівське відділення звертає увагу представників комісій (уповноважених) із соціального страхування підприємств, установ та організацій району на необхідність ведення обліку осіб, які часто та довго хворіють, та внесення пропозицій з питань зниження рівня захворюваності роботодавцю та представнику застрахованих осіб, що визначено п.п. 3.1.3 розділу ІІІ Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженого постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 13.

    Нагадуємо, що до осіб, які часто та довго хворіють, належать:

    - особи, які за останні 12 місяців були непрацездатними з приводу одного захворювання не менше трьох випадків із загальною кількістю днів непрацездатності 30-40;

    - особи, які за останні 12 місяців були непрацездатними з приводу різних захворювань не менше чотирьох випадків із загальною кількістю днів непрацездатності 40-50.

    Починаючи з ІІ кварталу поточного року, будуть відновлені планові перевірки страхувальників, що дасть змогу попередити порушення з боку страхувальників та виявити випадки неправомірних витрат коштів Фонду.

     

     

     

    Начальник Богодухівського відділення

    Управління виконавчої дирекції Фонду

    соціального страхування України

    в Харківській області                                                               В.І.Тризна


     

    Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих рад району в 2018 році

       

    Задоволення справедливих вимог населення продовжує залишатися одним із найважливіших напрямів роботи із зверненнями громадян в Богодухівській районній державній адміністрації та в органах місцевого самоврядування району.

    Протягом 2018 року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 4418 звернень. Спостерігається збільшення кількості звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2017 роком (4176 звернень) на 242 звернення. Із загальної кількості звернень протягом аналізованого періоду поштою надійшло 1563 звернення, на особистому прийомі – 2855, що в порівнянні з попереднім роком відповідно на 3,03%  та  7,4% більше, ніж у 2017 році.

    У своїх зверненнях до всіх гілок влади району протягом 2018 року громадяни порушили 4418 питань різної тематики, але найчастіше турбували питання соціального захисту (збільшилися на 55,3%), комунального господарства (збільшилися на 12,9%) та аграрної політики і земельних відносин, кількість яких зменшилися на 12,1% у порівнянні з аналогічним періодом         2017 рокуОсоблива увага приділялася вирішенню питань, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, діти війни, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, учасники АТО, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Найбільше допомоги потребували громадяни категорій «діти війни», що становить 5,1% від загальної кількості звернень, і «учасники та інваліди війни, учасники бойових дій» - 5,6%. Богодухівською районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування району було знайдено можливості для надання різних видів допомоги зазначеним категоріям населення.

    Із загальної кількості питань, що надійшли до усіх гілок влади району протягом 2018 року, 64,4% - вирішено позитивно, 27% - надані відповідні роз’яснення, 1,2% - відмовлено у задоволенні, інше – 7,4%.

    Безпосередньо до районної державної адміністрації  у 2018 році надійшло 435 звернень, що на 10,5% менше порівняно з аналогічним періодом 2017 року. З них поштою – 419, що на 9,7% менше, ніж у 2017 році та становить 96,3% від їх загальної кількості, 16 звернень, або 3,6% надійшло на особистих прийомах, що на 3,1% менше, ніж у 2017 році.

    Згідно з пунктом 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року               № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» особисті прийоми громадян, у тому числі виїзні, проводяться відповідно до затверджених графіків. Так, керівництвом районної державної адміністрації за звітний період проведено 48 особистих (прийнято  77 громадян) та 44 виїзних (прийнято 72 громадянина) прийоми.

    Всього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулося 1033 громадянина (зменшення на 42,7%).           

    Від органів влади вищого рівня (Адміністрація Президента України, Урядова гаряча лінія, Кабінет Міністрів України, Адміністрація Верховної Ради України, Харківська обласна державна адміністрація) до районної державної адміністрації надійшло 214  звернень, або 49,1% від їх загальної кількості.

    Значна частина звернень надходить до районної державної адміністрації  від жителів Богодухівської міської (46,6%), Кленівської (6,2%) та Крисинської (5,9%) сільських рад.

    До найчисленніших питань, з якими зверталися громадяни до районної державної адміністрації протягом звітного періоду, можна віднести питання соціального захисту (42,2%), а саме надання матеріальної допомоги у зв’язку із скрутним фінансовим становищем, необхідністю у лікуванні тяжких захворювань. З питань комунального господарства (38,1%) – ремонт доріг, надання роз’яснень щодо вартості житлово-комунальних послуг, газифікації, водозабезпечення та електропостачання.

    Питання надання матеріальної допомоги – знаходиться на постійному контролі у голови районної державної адміністрації. Систематично на засіданнях сесій районної ради розглядається можливість збільшення субвенції для витрат на дані цілі та надається матеріальна допомога за наслідками розгляду заяв громадян на засіданнях комісії з питань надання адресної матеріальної допомоги при районній державній адміністрації.

    За аналізований період надано матеріальну допомогу 464 громадянам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах, на загальну суму 1580000,00 грн.

    Організовано роботу з прийому громадян щодо надання безоплатної правової допомоги з питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації, за всіма видами правових послуг, визначених Законом України «Про безоплатну правову допомогу». Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 13 жовтня 2017 року № 302 затверджено особистий графік прийому осіб, які потребують безоплатної допомоги, з питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації. Безоплатну правову допомогу надано 67 громадянам.

    Робота із зверненнями громадян і надалі залишатиметься пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації.

     

     

    Керівник апарату Богодухівської

     районної державної адміністрації

    І. РОЗТЯГАЙ


     
    Більше статтей...

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання