Богодухівщина

Райдержадміністрація

Корисні посилання







Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Виступи в ЗМІ

Про стан завершення сільськогосподарських робіт в господарствах району

   

Сільськогосподарські товаровиробники при очікуваному валовому зборі ранніх зернових культур 73,7тис.тонн зібрали 74,6тис.тонн та отримали урожайність 36,1ц/га при запланованій 35,6ц/га.

Крім того, зібрано гречки 180 тонн при урожайності 11,0ц/гата проса            435 тонн при урожайності 24,2 ц/га.

Завершується збирання пізніх культур, обмолочено сої із площі                      7,0 тис. га, намолочено 9110 тонн при урожайності 13,0 ц/га, соняшнику – 15190 га (96%), намолочено 36456 тонни при урожайності 24,0 ц/га,               кукурудзи – 6603 га (93%), намолочено 32420 тонн при урожайності 49,1 ц/га, викопано 111 га цукрових буряків (22% до плану), накопано 3420 тонн при урожайності 308,1 ц/га.

Посіяно озимих зернових культур на площі 15,8тис. га, що становить 91% до запланованої площі. Наплощіозимих 850 га отримано сходи, Крім того, посіяно 1,1тис.га озимого ріпаку, його сходи перебувають у задовільному стані.

Проведено підготовку зябу під урожай 2015 року на площі 33,0 тис. га (73%  до плану).

Для виробництва тваринницької продукції заготовлено 1145 тонн сіна (71% до плану), сінажу – 1410 тони (71%), силосу – 9450 тонн (118%),                2364 тонн концентрованих кормів (93%).

Для проведення весняно-польових робіт у 2019 році сільськогосподарські підприємства засипали 377 тонн репродукційного насіння ярих зерновихкультур (101% до потреби) та планують придбати 57 тонн елітного, що забезпечить при необхідності потребу у пересіві ярими культурами площ, зайнятих посівами озимих культур, що не перезимували.

Сільськогосподарськими товаровиробниками продовжується закупівля мінеральних добрив для внесення їх під урожай наступного року. На осінній період придбано 3843 тонни мінеральних добрив, з яких внесено під посів озимих культур 1148 тонн, під зяблевий обробіток грунту – 1672 тонн.

За 2018 рік господарствами району всього внесено мінеральних добрив під сільськогосподарські культури 5,4 тис.тонн (у перерахунку на діючу речовину становить 114 кг д.р. на гектар, що на 6 кг більше в порівнянні з минулим роком).

Аналіз стану справ за минулі ІІІ квартали надає можливість планувати, що завершення цього року у виробництві продукції рослинництва матиме позитивні результати.

 

Начальник відділу

агропромислового розвитку

райдержадміністрації                                             С. ЛОБУНСЬКИЙ


 

Призов громадян на строкову військову службу

   

Відповідно до Указу Президента України     від  15  лютого  2018 року №33/2018 «Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2018 році»   (із змінами)   з    01 жовтня 2018 року по 31 грудня 2018 року в районі проводиться призов громадян України на   строкову військову службу до Збройних Сил України  та інших військових формувань.

Призову на строкову військову службу до Збройних Сил України та інших військових формувань підлягають придатні за станом здоров’я до військової служби в мирний час громадяни України чоловічої статі, яким до дня відправлення у військові частини виповнилося 20 років, та старших осіб, які не досягли 27-річного віку і не мають права на звільнення або відстрочку від призову на строкову військову службу. Крім того, на військову службу здійснюється призов осіб офіцерського складу, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче від бакалавра, пройшли повний курс військової підготовки за програмою підготовки офіцерів запасу і яким присвоєно відповідне військове звання офіцера запасу.

     Усі громадяни, які підлягають призову на строкову військову службу, зобов’язані  прибути  на  призовну  дільницю   за   адресою:   м.Богодухів вул.Пушкіна, 34 у встановлений час з документами, що зазначені в  повістках. Громадяни, які не отримали особистих повісток для проходження районної призовної комісії, зобов’язані  прибути до районного військового комісаріату  та мати при собі документи, які посвідчують особу.

      На призовників, які ухиляються від проходження районної призовної комісії, будуть направлені матеріали до правоохоронних органів щодо притягнення їх до відповідальності згідно з чинним законодавством.

      Призовники, які мають право для надання їм відстрочки від призову, повинні своєчасно надати підтверджуючі документи на призовну дільницю для винесення по ним рішення районною призовною комісією.

Крім того Богодухівським об’єднаним міським військовим комісаріатом проводиться робота щодо комплектування військових частин військовослужбовцями за контрактом. Інформацію  про порядок направлення на військову службу за контрактом можна отримати у військовому комісаріаті або за телефоном 3-20-05.

 

Завідувач сектора оборонної, мобілізаційної

та режимно-секретної роботи апарату

райдержадміністрації                                             М.Шепель


 

Усиновлення-це любов назавжди

   

Мама і тато – два міцних крила в долі дитини, які обіймуть, захистять від негод, підтримають у польоті просторами світу, виведуть у повноцінне самостійне життя. Мамою і татом можна стати, народивши малюка. Мамою і татом можна стати для дитини, усиновивши її.

30 вересня в Україні відзначається День усиновлення,  який співпадає з великим православним святом Віри, Надії, Любові і матері їхньої Софії. У цей день ми вітаємо тих донечок і синів, які знайшли своїх батьків в усиновленні. Їм може бути і півроку, і два, і п’ятнадцять, і навіть за тридцять - але це завжди їх свято. Ми вітаємо усиновлювачів, які вчора, а може рік чи два, чи багато-багато років тому всиновили дитину. Це завжди свято люблячої та міцної сім’ї, життєвої мудрості і щирості, розуміння, великої душі та великого терпіння.

Щиро вітаю усиновителів, прийомних батьків, опікунів, піклувальників! Ви дали кожній дитині, яка зростає у вашій сім’ї, найважливіше - щастя мати родину, тата і маму. Ви відкрили дитині своє серце, розділили з нею свою любов і душевне тепло. Зичимо всім здоров’я, добра та благополуччя!

Кожного дня все більше наших громадян відкривають свої серця і двері домівок для дітей. Якщо Ви не байдужі до сирітської долі та маєте бажання взяти дитину у родину -  звертайтеся до служби у справах дітей районної державної адміністрації.  (пл. Свято-Духівська,  2, кім. №6;  тел. 34142).

28 вересня заплановано проведення Всеукраїнської акції-флешмобу «Усиновлення-це любов назавжди».

Час проведення: 14.00-14.30 год., місце проведення пл. Свято-Духівська, 2.

До участі у флешмобі запрошуємо представників закладів, установ, громадських та благодійних організацій, усиновлювачів, опікунів/піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів.

 

Начальник служби

у справах дітей

райдержадміністрації                             З. ГАЛІЛЕЙ


 

Зміни у чинному законодавстві щодо надання матеріального забезпечення та страхових виплат застрахованим особам за рахунок коштів Фонду соціального страхування України

19 липня 2018 року на засіданні правління Фонду соціального страхування України було затверджено нормативні документи, що стосуються надання матеріального забезпечення та страхових виплат застрахованим особам за рахунок коштів Фонду, а саме;

- постанову правління Фонду від 19.07.2018 № 11 «Про затвердження Порядку призначення, нарахування та проведення страхових виплат» (набирає чинності з 01.10.2018);

- постанову правління Фонду від 19.07.2018 № 12 «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України» (набирає чинності з 01.10.2018);

- постанову правління Фонду від 19.07.2018 № 13 «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності» (набула чинності 27.07.2018 після її оприлюднення).

Постановою правління Фонду № 13 визначено основні завдання, сферу дії, перелік повноважень, організаційні засади діяльності членів комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства; виконано вимоги чинного законодавства щодо приведення у відповідність до діючих нормативно-правових актів положення про комісію та створено умови для прийняття комісією рішень відповідно до чинних законодавчих актів.

Комісія із соціального страхування підприємства утворюється на кожному підприємстві, що використовує найману працю незалежно від форми власності, і приймає рішення про призначення або відмову в призначенні  матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах, на поховання) застрахованим особам.

Орган створюється при чисельності застрахованих осіб понад 15 працюючих за наймом. При чисельності на підприємстві застрахованих осіб 15 і менше на загальних зборах працівників обирається уповноважений із соціального страхування підприємства.

Відповідно до затвердженого Положення комісія приймає рішення про призначення або відмову в призначенні  матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності, включаючи догляд за хворою дитиною, вагітності та пологах, на поховання) і передає його роботодавцю для проведення виплат, здійснення розрахунків тощо. Приймає рішення про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково). Перевіряє правильність видачі та заповнення документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення. Здійснює контроль за своєчасним направленням до відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду заяв-розрахунків про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення, а також розглядає скарги працівників підприємства на рішення комісії по наданню матеріального  забезпечення за рахунок коштів Фонду.

Постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12 затверджено Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України (ця постанова набирає чинності з 01.10.2018).

Згідно затвердженого Порядку фінансування страхувальників з 01 жовтня 2018 року почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві.

Порядком передбачено, що заява-розрахунок з 01 жовтня 2018 року може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

Нормами Порядку фінансування страхувальників також передбачено термін подання до робочих органів Фонду заяв-розрахунків залежно від дати прийняття комісією рішення про призначення матеріального забезпечення. А саме, згідно пункту 2 Порядку у разі настання у застрахованої особи страхового випадку, пов’язаного з тимчасовою втратою працездатності, на підставі рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства про призначення матеріального забезпечення страхувальник нараховує суми матеріального забезпечення та оформлює заяву-розрахунок, яка повинна бути передана до робочих органів виконавчої дирекції Фонду не пізніше 5 робочих днів з дати прийняття комісією такого рішення.

Згідно затвердженого Порядку робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюватимуть попередній контроль правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок надаватимуть рекомендації страхувальнику щодо їх усунення ще до здійснення фінансування. При виявленні помилок та (або) недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення.

Перевірка заяви-розрахунку, надання рекомендацій за її результатами та фінансування для здійснення виплати застрахованій особи здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями упродовж 10 робочих днів після надходження заяви-розрахунку від роботодавця.

Також з 01 жовтня цього року набуває чинності система інформування роботодавцем про здійснені виплати застрахованим особам.

Так, відповідно до пункту 10 Порядку після проведення виплат за рахунок коштів Фонду страхувальник надсилає повідомлення про проведення виплат за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку. Повідомлення може бути надіслано в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису або надіслано листом з повідомленням, або надано безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення. Повідомлення надсилається страхувальником протягом місяця з дня проведення виплат.

У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування, робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюють перевірку щодо використання страхувальником коштів Фонду (пункт 11 Порядку).

 Крім того, постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 11 у новій редакції затверджено Порядок призначення, нарахування та проведення страхових виплат, які Фонд здійснює потерпілим на виробництві та членам їх сімей (ця постанова набирає чинності з 01.10.2018). Слід зазначити, що затверджений Порядок зберіг більшу кількість норм, які регулюють механізм призначення, перерахування та проведення страхових виплат, які передбачені на сьогоднішній день.

          Крім того, Порядком внесені ряд змін щодо фінансування та перерахунку страхових виплат сім’ям, які втратили годувальника у зв’язку з нещасним випадком на виробництві або профзахворюванням.

 

 

    Богодухівське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області                    

 

Організація роботи щодо санаторно-курортного оздоровлення ветеранів війни та інвалідів; громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Змінено систему закупівлі санаторно-курортних послуг для окремих категорій громадян, які потребують соціального захисту.

Для цього розроблено порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті на ці цілі. Відтепер путівки для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції закуповуються на підставі тристоронньої угоди (особа – управління – санаторій). Людина може самостійно обрати санаторій для оздоровлення, після цього звернутися до управління соціального захисту населення, де перевіряється заклад на відповідність встановленим вимогам. Після цього укладається тристороння угода, на підставі якої передбачено безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги. При цьому гранична вартість путівки для відшкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування визначається щороку Мінсоцполітики за погодженням з Мінфіном.

Перелік базових послуг, які мають надаватися особам відповідно до медичних рекомендацій та входять до вартості путівки, затверджуються Мінсоцполітики. Рішення Уряду сприятиме посиленню соціального захисту осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції, забезпеченню надання санаторно-курортних послуг на більш якісному рівні.

Оздоровлення осіб з інвалідністю та ветеранів війни здійснюється відповідно до Законів України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, „Про жертви нациських переслідувань” та „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” та визначається Порядком забезпечення санаторно – курортними путівками деяких категорій громадян органами праці та соціального захисту населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 року №187.

Оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської  катастрофи, визначається порядком надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам та закладам відпочинку, здійснення доплат за рахунок власних коштів, виплати грошової компенсації громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи затверджений  постановою Кабінету Міністрів України                     від 23 листопада 2016 року №854.

Оздоровлення учасників антитерористичної операції, визначається постановою Кабінету Міністрів України від 31 березня 2015 року №200.

На санаторно-курортне лікування за рахунок державних коштів мають право такі категорії:

- інваліди війни (забезпечуються путівками строком на 18-21 день 1 раз на рік);

- учасники бойових дій (забезпечуються путівками строком на 18-21 день 1 раз на рік);

- учасники війни (забезпечуються путівками строком на 18-21 день 1 раз на 2 роки);

- член сім’ї загиблого ветерана війни (забезпечуються путівками строком на              21 день 1 раз на 2роки);

- інваліди з дитинства та загального захворювання (забезпечуються путівками строком на 18 днів в порядку черговості в міру надходження путівок).

Інваліди із захворюваннями нервової системи (з наслідками травм і захворювання хребта та спинного мозку) забезпечуються путівками:

- І і ІІ групи – до санаторіїв (відділень) спинального профілю з лікуванням строком на 35 днів (відповідно до медичних рекомендацій) у порядку черговості в міру надходження путівок.

- ІІІ групи – до санаторіїв неврологічного профілю строком на 18-21 день (відповідно до медичних рекомендацій) у порядку черговості в міру надходження путівок.

Громадяни, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії 1 (забезпечуються путівками строком 18 днів 1 раз на рік).

Для забезпечення санаторно – курортним лікуванням

Особи повинні перебувати на обліку в управлінні соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання, а такі, що переселилися з тимчасово окупованої території чи районів проведення антитерористичної операції, за фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції.

Для одержання путівки

Пільговики подають такі документи:

- заяву про взяття на облік для отримання путівки за формою, затвердженою Мінсоцполітики України (заповнюється в управлінні соціального захисту населення;

- довідку для одержання путівки на санаторно-курортне лікування за формою 070/о;

- копію посвідчення пільговика;

- копію паспорту, ідентифікаційного номера;

- копію довідки, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах їх проведення (тільки для учасників АТО).

Під час подання копій документів, особи пред’являють оригінали зазначених документів.

Постанову Кабінету Міністрів України від 01.03.2017 року №110 „Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками, та внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 №187 та від 31.03.2015 №200”, затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками.

Згідно данаї Постанови інваліди загального захворювання та інваліди з дитинства, у тому числі інваліди з наслідками травм і захворювань хребта та спинного мозку, учасники антитерористичної операції мають право самостійно вибирати санаторно-курортний заклад.

Відтепер путівки для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції закуповуються на підставі тристоронньої угоди (особа-управління-санаторій).

Забезпечення путівками осіб, здійснюється в межах виділених коштів пропорційно кількості осіб, узятих на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням, згідно з договорами, укладеними органами соціального захисту населення з особами та санаторно-курортними закладами.

Відповідно до затверджених змін особи з інвалідністю повинні після закінчення строку дії медичної довідки, але не рідше ніж один раз на три роки, подавати нову медичну довідку. У разі неподання такої довідки особа, яка понад три роки перебуває на обліку для забезпечення санаторно-курортною путівкою, знімається з обліку.

Примітка. Порядок забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян органами праці та соціального захисту населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 року №187 не поширюється  на осіб, яких визнано ветеранами відповідно до Закону України „Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист ” та військовослужбовців і членів їх сімей та осіб, які отримують пенсію відповідно до Закону України „Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”.

Заступник начальника

управління соціального захисту населення

районної державної адміністрації                                            І.Назаренко

 

 
Більше статтей...

Пошук по сайту











Архів новин

Січень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання