Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Новини Центру надання адміністративних послуг

    До уваги сільських, селищних та міської рад району! Основні вимоги до заповнення відомостей про реєстрацію/ зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб

    1. Назва відомостей про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб обов’язково повинна містити назву сільської (селищної, міської) ради, назву району та період, за який надається інформація.

    Детальніше...

     

    Спільний прийом громадян в центрі надання адміністративних послуг

    23 січня в рамках проекту «Я маю право!» згідно з підписаним меморандумом про співпрацю в приміщенні центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації в.о. директора Богодухівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Дмитром Перепелицею спільно з начальником відділу з питань надання адміністративних послуг Ольгою Кириченко проведено спільний прийом громадян.

    Детальніше...

     

    До уваги жителів Богодухівського району

        З січня 2018 року змінено графік прийому громадян у Центрі надання адміністративних послуг Богодухівської районної державної адміністрації, а саме прийом громадян збільшено на 1 годину, що складає 8 годин на день, а саме з 8.00 до 16.00 та у четвер з 08.00 до 20.00.
        Нагадуємо, що Центр працює без перерви.
     

    ЗВІТ про виконання плану роботи відділу з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації за 2017 рік

      Робота відділу проводилась відповідно до плану роботи, затвердженого заступником голови райдержадміністрації та була спрямована на виконання доручень, розпоряджень, Закону України "Про звернення громадян", "Про адміністративні послуги", постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг».

           Відділом проведена перевірка здійснення виконавчими органами місцевих рад району делегованих повноважень органів виконавчої влади.

           За поточний рікЦентром надано 5116послуг, а саме:

    -         міграційної служби - 601;

    -         органів місцевого самоврядування - 1898;

    -         Держгеокадастру - 2614;

    -         дозвільного характеру -3.

      З 02 жовтня 2017 року адміністраторами Центру організований прийом заяв та видача результатів у сфері земельних відносинще 17 послуг.

       Відділом у Богодухівському районі Головного управління Держгеокадастру у Харківській області до Центру надані інформаційні та технологічні картки та збережене місце державного кадастрового реєстратора  у якості «бек-офісу» у Центрі. 

    З метою своєчасного впровадження норм законодавчих актів та якісного надання адмінпослуг через Центр, адміністратори Центру постійно приймали участь у робочих зустрічах з представниками суб’єктів надання адмінпослуг (ДМС, Держгеогадастр, Мін’юст), а також з практичних питань спрощення процедур та підвищення якості надання адмінпослуг в районі, організаторами яких єДепартамент з підвищення конкурентоспроможності регіону обласної державної адміністрації.

    Періодично поновлювалася інформація на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації, де в повному обсязі висвітлювалася інформація про роботу Центру. В районній газеті «Маяк» неодноразово висвітлювалися матеріали щодо нормативно-правової бази Центру. Впорядковано інформаційні та технологічні картки суб’єктів надання адміністративнихпослугу відповідності до вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».       

            У центрі надання адміністративних послуг Богодухівської районної державної адміністрації спеціалістами Богодухівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги щосереди здійснювався прийом громадян в приміщенні ЦНАП згідно затвердженого графіку.            Організовувалося інформаційнезабезпечення роботи центру, робота із засобами масової інформації, визначався зміст та час проведення інформаційних заходів.

            Суб’єктам звернень надавалася вичерпна інформаціяі консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, приймання від суб’єктів звернень документів, необхідних для наданняадміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документи відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних».

           Здійснювався контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

     

    Порядок отримання витягу з державного земельного кадастру у 2018 році

    18 січня відбулася нарада спеціалістів Центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації та заступника начальника відділу у Богодухівському районі Головного управління Держгеокадастру у Харківській області, на якій обговорювалося питання про порядок отримання витягу з державного земельного кадастру у 2018 році.

    Детальніше...

     

    Визначено шляхи покращення діяльності Центру надання адміністративних послуг

    27 листопада під головуванням голови районної державної адміністрації Володимира Шарова, за участю першого заступника голови районної державної адміністрації Валентини Зирянової, керівників структурних районної державної адміністрації та територіальних органів виконавчої влади відбулася робоча нарада, під час якої розглянуто питання щодо можливості здійснення на основі узгоджених рішень між суб’єктами надання адміністративних послуг та районною державною адміністрацією реєстрації актів цивільного стану, транспортних засобів та видачі посвідчень водія через Центр надання адміністративних послуг.

    Детальніше...

     

    Органам місцевого самоврядування про організацію надання адміністративних послуг

        Районна державна адміністрація на виконання листа Харківської обласної державної адміністрації від 03 серпня 2017 року №01-81/6005 доводить до Вашого відома інформацію щодо неухильного дотримання вимог частини 12 статті 22 Закону України «Про Державний реєстр виборців» та абзацу п’ятого статті 11 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та своєчасного надання територіальним підрозділам ДМС та органам ведення Державного реєстру виборців інформації про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території Вашої адміністративно- територіальної одиниці.
     

    До відома громадян!

    Відповідно до листа Головного управління державної міграційної служби України в Харківській області від 15 червня 2017 року №03/1-13413 щодо виконання доручення Державної міграційної служби України від 15 червня 2017 року про організацію роботи територіальних органів та підрозділів ДМСУ з оформлення та видачі документів, що посвідчують та підтверджують громадянство України повідомляємо, що з 16 червня 2017 року територіальними підрозділами ДМСУ припинено прийом заяв на оформлення паспортів громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки).

    Детальніше...

     

    Вивчено стиль, форми і методи роботи відділу з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації

        15 червня апаратом районної державної адміністрації відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 20 грудня 2016 року №423 «Про організацію роботи з вивчення стилю, форм і методів роботи структурних підрозділів районної державної адміністрації та надання методичної допомоги» надано практичну та методичну допомогу відділу з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації з питань планування, складання та удосконалення номенклатури справ, організації ведення діловодства, управління персоналом, роботи зі зверненнями громадян, виконавської дисципліни, дотримання вимог чинного законодавства при прийнятті наказів, запобігання та протидії корупції, забезпечення доступу до публічної інформації.
        Попередні результати перевірки показали, що діяльність відділу організована належним чином, документи оформлені правильно, у відповідності до встановлених норм.
     

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Квітень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293012345

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання