«Пряма лінія» з начальником відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Ольгою Кириченко

01 жовтня відбулася «пряма лінія» «Розширення сфери надання адміністративних послуг» з начальником відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Ольгою Кириченко.

 

Звернулося два мешканці Богодухівського району з питання отримання витягу з Державного земельного кадастру для оформлення права на  спадщину земельної ділянки.

Для отримання витягу в традиційний спосіб необхідно подати пакет документів до центру надання адміністративних послуг району, надавшипевний перелік документів для отримання витягу з кадастру (ДЗК), а саме:

-       заява встановленої форми;

-   державний акт про право власності на земельну ділянку (оригінал та копія);

-   паспорт власника земельної ділянки, або представника (оригінал та копія);

-  іденкод власника земельної ділянки, або представника (оригінал та копія);

-   XML-файл. Електронний документ з даними про земельну ділянку, які підлягають внесенню до Державного земельного кадастру (розробляється землевпорядною організацією та подається на оптичному диску, у випадку відсутності інформації про земельну ділянку в Публічній кадастровій карті);

-       запит нотаріуса;

-  технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), зокрема, у випадку виявлення накладки з іншою земельною ділянкою;

-   документ про оплату послуг за надання витягу з кадастру (квитанція про оплату 96,05 грн.);

-   документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви представником). Оригінал, або нотаріально завірена копія довіреності.

За загальним правилом, строк дії витягу з Державного земельного кадастру становить3 місяці.