Довідка про роботу із зверненнями громадян протягом І півріччя 2016 року

До районної державної адміністрації протягом І півріччя 2016 року надійшло 209 звернень, у тому числі 193 звернення - поштою, на особистому прийомі - 16.

За видами звернень домінують заяви щодо вирішення певних питань, які складають 95,7%. Пропозицій не надходило, скарг - 9.

Від органів влади вищого рівня до районної державної адміністрації надійшло 82 звернення.

У І півріччі поточного року до районної державної адміністрації надійшло 13 колективних звернень, а також 1 повторне, 1 дублетне та 1 неодноразове.

Усього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулися 670 громадян.

У зверненнях за звітній період порушено 209 різноманітних питань.

Найчастіше громадяни порушували питання соціального захисту (79) та комунального господарства (62).

Кожного понеділка, вівторка та п’ятниці із 15.00 до 17.00 години працює «телефон довіри».

Протягом І півріччя поточного року по «телефону довіри» надійшло 2 звернення.

Із загальної кількості звернень громадян (209), які надійшли до районної державної адміністрації протягом І півріччя 2016 року:
- вирішено позитивно - 75 (35,9%)
- відмовлено у задоволенні - 4 (1,9%)
- дано роз’яснення - 98 (46,9%)
- направлено за належністю - 3 (1,4%)
- знаходяться у стадії виконання - 29 (13,9%)