Інформація про роботу із зверненнями громадян в районній державній адміністрації протягом липня 2016 року

До районної державної адміністрації протягом липня 2016 року надійшло 38 звернень, у тому числі 36 звернень – поштою, на особистому прийомі надійшло 2 звернення.

За видами звернень домінують заяви щодо вирішення певних питань, які складають 84%, надійшло 6 скарг, пропозиції відсутні.

Від органів влади вищого рівня до районної державної адміністрації надійшло 19 звернень, від прокуратури звернень не надходило.

У липні поточного року до районної державної адміністрації надійшло 4 колективних звернення, повторних, неодноразових та дублетних не надходило.

Усього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулися 575 громадян.

У зверненнях за звітній місяць порушено 38 різноманітних питання.

За характером основних питань, що порушували громадяни питання комунального господарства (17), соціального захисту (13), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (3), аграрної політики і земельних відносин (2), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури та спорту (2), екології та природних ресурсів (1).

Кожного понеділка, вівторка та п’ятниці із 15.00 до 17.00 години працює «телефон довіри».

Протягом липня поточного року по «телефону довіри» звернень не надходило.

Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації
А.В. Івах