Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих рад району в 2018 році

   

Задоволення справедливих вимог населення продовжує залишатися одним із найважливіших напрямів роботи із зверненнями громадян в Богодухівській районній державній адміністрації та в органах місцевого самоврядування району.

Протягом 2018 року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 4418 звернень. Спостерігається збільшення кількості звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2017 роком (4176 звернень) на 242 звернення. Із загальної кількості звернень протягом аналізованого періоду поштою надійшло 1563 звернення, на особистому прийомі – 2855, що в порівнянні з попереднім роком відповідно на 3,03%  та  7,4% більше, ніж у 2017 році.

У своїх зверненнях до всіх гілок влади району протягом 2018 року громадяни порушили 4418 питань різної тематики, але найчастіше турбували питання соціального захисту (збільшилися на 55,3%), комунального господарства (збільшилися на 12,9%) та аграрної політики і земельних відносин, кількість яких зменшилися на 12,1% у порівнянні з аналогічним періодом         2017 рокуОсоблива увага приділялася вирішенню питань, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, діти війни, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, учасники АТО, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Найбільше допомоги потребували громадяни категорій «діти війни», що становить 5,1% від загальної кількості звернень, і «учасники та інваліди війни, учасники бойових дій» - 5,6%. Богодухівською районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування району було знайдено можливості для надання різних видів допомоги зазначеним категоріям населення.

Із загальної кількості питань, що надійшли до усіх гілок влади району протягом 2018 року, 64,4% - вирішено позитивно, 27% - надані відповідні роз’яснення, 1,2% - відмовлено у задоволенні, інше – 7,4%.

Безпосередньо до районної державної адміністрації  у 2018 році надійшло 435 звернень, що на 10,5% менше порівняно з аналогічним періодом 2017 року. З них поштою – 419, що на 9,7% менше, ніж у 2017 році та становить 96,3% від їх загальної кількості, 16 звернень, або 3,6% надійшло на особистих прийомах, що на 3,1% менше, ніж у 2017 році.

Згідно з пунктом 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року               № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» особисті прийоми громадян, у тому числі виїзні, проводяться відповідно до затверджених графіків. Так, керівництвом районної державної адміністрації за звітний період проведено 48 особистих (прийнято  77 громадян) та 44 виїзних (прийнято 72 громадянина) прийоми.

Всього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулося 1033 громадянина (зменшення на 42,7%).           

Від органів влади вищого рівня (Адміністрація Президента України, Урядова гаряча лінія, Кабінет Міністрів України, Адміністрація Верховної Ради України, Харківська обласна державна адміністрація) до районної державної адміністрації надійшло 214  звернень, або 49,1% від їх загальної кількості.

Значна частина звернень надходить до районної державної адміністрації  від жителів Богодухівської міської (46,6%), Кленівської (6,2%) та Крисинської (5,9%) сільських рад.

До найчисленніших питань, з якими зверталися громадяни до районної державної адміністрації протягом звітного періоду, можна віднести питання соціального захисту (42,2%), а саме надання матеріальної допомоги у зв’язку із скрутним фінансовим становищем, необхідністю у лікуванні тяжких захворювань. З питань комунального господарства (38,1%) – ремонт доріг, надання роз’яснень щодо вартості житлово-комунальних послуг, газифікації, водозабезпечення та електропостачання.

Питання надання матеріальної допомоги – знаходиться на постійному контролі у голови районної державної адміністрації. Систематично на засіданнях сесій районної ради розглядається можливість збільшення субвенції для витрат на дані цілі та надається матеріальна допомога за наслідками розгляду заяв громадян на засіданнях комісії з питань надання адресної матеріальної допомоги при районній державній адміністрації.

За аналізований період надано матеріальну допомогу 464 громадянам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах, на загальну суму 1580000,00 грн.

Організовано роботу з прийому громадян щодо надання безоплатної правової допомоги з питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації, за всіма видами правових послуг, визначених Законом України «Про безоплатну правову допомогу». Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 13 жовтня 2017 року № 302 затверджено особистий графік прийому осіб, які потребують безоплатної допомоги, з питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації. Безоплатну правову допомогу надано 67 громадянам.

Робота із зверненнями громадян і надалі залишатиметься пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації.

 

 

Керівник апарату Богодухівської

 районної державної адміністрації

І. РОЗТЯГАЙ