Розпочато перевірку діяльності виконавчого комітету Івано-Шийчинської сільської ради щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади

від 08 грудня 2014 року №409 «Про затвердження Порядку проведення Богодухівською районною державною адміністрацією Харківської області перевірок стану здійснення органами місцевого самоврядування Богодухівського району делегованих повноважень органів виконавчої влади» та від 19 грудня 2017 року №483 “Про затвердження Плану контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування району делегованих повноважень органів виконавчої влади на 2018 рік” робочою групою районної державної адміністрації розпочато перевірку діяльності виконавчого комітету Івано-Шийчинської сільської ради щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
    Працівниками апарату районної державної адміністрації відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 27 грудня 2016 року №438 було також надано методичну та практичну допомогу виконавчому комітету Івано-Шийчинської сільської ради з питань організації роботи щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади. Проаналізовано розробку та прийняття регламентуючих документів, планування роботи, ведення кадрового діловодства, роботу з контрольними документами та запитами на інформацію, організацію роботи щодо протидії корупції.