Підбито підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих у І півріччі 2019 року

Колегія районної державної адміністрації своїм рішенням відзначила, що задоволення справедливих вимог населення продовжує залишатися одним із найважливіших напрямів роботи із зверненнями громадян в Богодухівській районній державній адміністрації та в органах місцевого самоврядування району.
    Протягом першого півріччя 2019 року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 2419 звернень. Таким чином, спостерігається збільшення кількості звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2018 роком (2006 звернень) на 413 звернень. Із загальної кількості звернень протягом аналізованого періоду поштою надійшло 746 звернень, на особистому прийомі – 1673, що в порівнянні з попереднім роком відповідно на 7,9% більше та на 23,9% більше ніж у 2018 році.
    У своїх зверненнях до всіх гілок влади району протягом першого півріччя 2019 року громадяни порушили 2419 питань різної тематики, але найчастіше турбували питання соціального захисту (збільшилися на 26,1%), комунального господарства (збільшилися на 12,5%) та аграрної політики і земельних відносин, кількість яких збільшилися на 27,3% у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.
    Особлива увага приділялася вирішенню питань, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, діти війни, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, учасники АТО, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Із загальної кількості питань, що надійшли до усіх гілок влади району протягом першого півріччя 2019 року, 72,2% - вирішено позитивно, 21,7% - надані відповідні роз’яснення, 0,7% - відмовлено у задоволенні, інше – 5,4%.
    Безпосередньо до районної державної адміністрації протягом першого півріччя 2019 року надійшло 262 звернення, що на 13,7% більше порівняно з аналогічним періодом 2018 року. З них поштою – 256, що на 14% більше, ніж у 2018 році та становить 97,7% від їх загальної кількості, 6 звернень, або 2,2% надійшло на особистих прийомах.
    Згідно з пунктом 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» особисті прийоми громадян, у тому числі виїзні, проводяться відповідно до затверджених графіків. Так, керівництвом районної державної адміністрації за звітний період проведено 32 особистих (прийнято 30 громадян) та 23 виїзних (прийнято 31 громадянина) прийоми.
    Від органів влади вищого рівня (Адміністрація Президента України, Урядова гаряча лінія, Кабінет Міністрів України, Адміністрація Верховної Ради України, Харківська обласна державна адміністрація) до районної державної адміністрації надійшло 106 звернень (40,4% від їх загальної кількості).
    Значна частина звернень надходить до районної державної адміністрації від жителів Богодухівської міської (101 звернення або 38,5% від загальної кількості) та Крисинської (27 звернень або 10,3% від загальної кількості) сільської рад.
    У зверненнях протягом першого півріччя 2019 року порушено 262 різноманітних питань (13,7% більше, ніж у 2018 році).
    До всіх порушених питань, що надійшли в листах до районної державної адміністрації та заяв громадян, що подані на особистому прийомі, вжито заходів, визначених чинним законодавством.
    За аналізований період надано матеріальну допомогу 249 громадянам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах, на загальну суму 1 114 200,00 грн.