Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації в умовах карантину

Для забезпечення на період карантину умов життєдіяльності осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення щодо забезпечення протезно-ортопедичними та технічними засобами реабілітації постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) дозволено роботу суб`єктів господарювання щодо виготовлення та реалізації технічних та інших засобів реабілітації, що дає змогу забезпечувати вищевказані категорії необхідними засобами реабілітації.

Подати документи для взяття на облік на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації можна у паперовому вигляді, з урахуванням санітарних та протиепідемічних заходів при зверненні громадян, в управлінні соціального захисту населення Богодухівської райдержадміністрації або засобами поштового зв`язку: вул. Чернієнка 6, м. Богодухів, Харківська область, 62103.

Відповідно до пункту 23 Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, особа з інвалідністю, дитина з інвалідністю, інша особа або їх законні представники обирають підприємство і повідомляють відповідний орган соціального захисту населення про вибір такого підприємства. Каталог технічних та інших засобів реабілітації, перелік підприємств, що відповідають кваліфікаційним вимогам на виготовлення, постачання, ремонт та технічне обслуговування ТЗР можна переглянути на офіційному сайті Міністерства соціальної політики за посиланням https://www.msp.gov.ua/content/zabezpechennya-tehnichnimi-ta-inshimi-zasobami-reabilitacii-specavtotransportom.html

За більш детальною інформацією та для отримання роз’яснень щодо забезпечення засобами реабілітації просимо телефонувати за номером: (05758)3-33-23.