З апаратної наради у голови районної державної адміністрації

13 березня відбулася апаратна нарада у голови райдержадміністрації за участю керівництва райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з порядком денним:

1.У порядку контролю: Про організацію роботи у районі щодо реєстрації прав власності на об’єкти нерухомого майна відповідно до вимог чинного законодавства.

2. У порядку контролю: Про стан роботи щодо очищення зливових каналізаційних та дренажних систем населених пунктів району, ремонт дорожнього одягу вулиць і доріг на підставі проведеного їх технічного огляду.

Про стан роботи у районі щодо формування Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

3. Про стан проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів району.

4. Про роботу щодо зміцнення матеріально-технічної бази об’єктів та споруд спортивного призначення, утримання їх в належному стані.

З питання щодо стану проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів району виступила в.о. начальника відділу Держземагенства в Богодухівському районі Церковна О.В. Зокрема, вона зазначила, що грошова оцінка земель населених пунктів проводиться з метою створення умов для економічного регулювання земельних відносин при передачі земель у власність, спадщину, під заставу, при даруванні, при купівлі-продажу земельної ділянки, здійсненні оренди, ціноутворенні, визначенні ставок земельного податку. Грошова оцінка земель здійснюється відповідно до Порядку грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів від 27.01.2006 року №18/15/21/11 та включає цілий комплекс спеціальних процедур, спрямованих на визначення вартості земельних ділянок.

Протягом 2012 року в районі, як зауважила Олена Володимирівна, проведена робота щодо поновлення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів. Із загальної кількості населених пунктів району (78) в минулому році проведено повторну нормативну грошову оцінку земель 59 населених пунктів на території 17 сільських і селищних рад. По 12 населеним пунктам повторна нормативна грошова оцінка земель проведена в 2011 році. Виконавцями робіт стали такі проектні організації: «ДП ХРФ Центр ДЗК», ПП «ГЕО-МАЙСТЕР», КП ХОР «Облземпроект».

Також Олена Володимирівна проінформувала проте, що в минулому році були надані кошти іншої субвенції з обласного бюджету на проведення поновлення нормативної грошової оцінки в сумі 29,7 тис.грн., а саме по таких сільських радах: Павлівській - 6,9 тис.грн., Забродівській - 7,1 тис.грн., Кленівській - 15,7 тис.грн.. Кошти субвенції надійшли в повному обсязі, але через проходження платежів у Держказначействі, розрахунки проведені лише по Павлівській сільській раді, а решта коштів, які направлялися у вигляді іншої субвенції в сумі 22756 грн. повернені на рахунок обласного бюджету. Станом на 01.01.2013 року рахується кредиторська заборгованість.

Незважаючи на це, технічні документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів виготовлені та затверджені сесіями місцевих рад.

Для погашення заборгованості за проведення повторної грошової оцінки земель населених пунктів за 2012 рік будуть виділені кошти: з обласного бюджету - 15662 грн, з районного - 77330 грн.

З питання щодо роботи зі зміцнення матеріально-технічної бази об’єктів та споруд спортивного призначення, утримання їх в належному стані виступила завідувач сектора у справах сім‘ї, молоді та спорту райдержадміністрації Клочко Л.В., яка проінформувала про матеріальну базу, яка є в районі для розвитку фізичної культури і спорту. Також, Людмила Володимирівна детально ознайомила присутніх з основними завданнями, які стоять перед районною владою у 2013 році щодо подальшого розвитку фізичної культури і спорту. В обговоренні цього питання взяла участь начальник відділу освіти райдержадміністрації Безмінова І.Г. та керівники органів місцевого самоврядування району, в населених пунктах яких працюють інструктори з фізичної культури.

За наслідками апаратної наради головою райдержадміністрації видані відповідні доручення.