Підтримку цивільного населення обговорили на засіданні Координаційного центру при ХОВА

Як зазначив заступник начальника Харківської ОВА Роман Семенуха, основна задача Координаційного центру – відповідати на всі актуальні запити й потреби, які виникають у цивільного населення в Харківської області.
   
    «Це питання ВПО, евакуації, надання населенню психологічної, медичної допомоги. Ми повинні сприяти наданню доступу до інформації, щоб будь-яка категорія населення могла отримати допомогу від держави, міжнародних донорів, благодійних організацій», – підкреслив Роман Семенуха.
   
    Учасники Координаційного центру працюють над створенням цілодобової «гарячої лінії» для жителів Харківщини, де вони зможуть отримати відповіді на широкий спектр актуальних питань. Також для зручності співпраці з іноземними донорами й міжнародними та локальними гуманітарними організаціями створені інтерактивні карти потреб громад області.
   
    Одним з питань, яке розглянули на засіданні, стало надання психологічної підтримки цивільному населенню, яке постраждало від російської агресії. В.о. директорки Департаменту соціального захисту населення ХОВА Тетяна Печура нагадала, що з березня цього року провадить свою діяльність обласна психологічна служба, яка організована в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я “Ти як?” за ініціативи першої леді України Олени Зеленської.
   
    Ця служба надає всі види послуг психосоціальної підтримки для людей, які перебували в окупації, зоні бойових дій; родичів полонених, зниклих безвісти чи загиблих; родин, які опинились у складних сімейних обставинах, патронатних сімей, ВПО тощо. Загалом Службою здійснено близько 100 виїздів у населені пункти області. Понад 1200 людей звернулись до фахівців із запитом про психологічну допомогу або психосоціальну підтримку.