Про хід виконання першочергових заходів в період підготовки виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року

4 квітня в районній державній адміністрації відбувся семінар-нарада з питань, пов’язаних з підготовкою та проведенням виборів народних депутатів України 2012 року, декларування доходів державних службовців, виконання окремих вимог при прийнятті на державну службу, доступу до публічної інформації.

Метою проведення наради було забезпечення належних умов проведення виборів народних депутатів України на підставі аналізу проведення підготовчих робіт; роз’яснення питань проведення декларування доходів державних службовців, окремих вимог при прийнятті на державну службу; реалізація вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

З питань порядку денного виступили: керівник апарату райдержадміністрації Іванова Л.М., заступник керівника апарату райдержадміністрації, начальник відділу організаційно-кадрової роботи Явтушенко Н.О., головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи Субота О.І., головний державний податковий ревізор-інспектор відділу оподаткування фізичних осіб державної податкової інспекції в Богодухівському районі Грищенко С.М., завідувач сектора взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації Шепель М.М,, начальник відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, у справах преси та інформації апарату райдержадміністрації Сахно Л.Б.

З питання щодо першочергових заходів в період підготовки до виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року виступила заступник керівника апарату райдержадміністрації, начальник відділу організаційно-кадрової роботи Явтушенко Н.О.

Зокрема, Наталія Олександрівна зазначила, що з метою організації виконання вимог законів України «Про вибори народних депутатів України» та «Про Державний реєстр виборців», керуючись статтями 2, 6, 25, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» розпорядженням голови районної державної адміністрації від 07 лютого 2012 року №54 «Про здійснення в районі заходів з підготовки і проведення виборів народних депутатів України» затверджено план основних організаційних заходів з підготовки і проведення виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року.

Цим же документом утворено районну робочу групу з питань сприяння органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування у здійсненні ними своїх повноважень на період виборчої кампанії по виборах народних депутатів України та затверджено її персональний склад.

Робоча група систематично проводить засідання, вживає заходів щодо належної організації роботи в частині підготовки до проведення у районі парламентських виборів, здійснює систематичний контроль за виконанням наданих нею раніше рішень.

Також проведено закріплення начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади у районі за місцевими радами з метою надання практичної допомоги в частині матеріально-технічного забезпечення виборчих комісій та реалізації їх повноважень на період підготовки і проведення виборів народних депутатів України.

Відповідальні особи згідно із закріпленням здійснили виїзди до місцевих рад, проаналізували потреби та спільно з органами місцевого самоврядування вживають заходів для належного матеріально-технічного забезпечення виборчих дільниць відповідно до постанов Центральної виборчої комісії від 19 січня 2012 року №5 «Про Вимоги до приміщень дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування» та від 26 січня 2012 року №18 «Про вимоги до приміщень окружних виборчих комісій з виборів народних депутатів України, норми забезпечення виборчих комісій обладнанням, інвентарем, транспортними засобами і засобами зв’язку, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями, види послуг, які виборчі комісії можуть закуповувати за рахунок коштів Державного бюджету України».

На кожну виборчу дільницю складений відповідний паспорт, в яких зведено сукупність даних, що дають загальну характеристику виборчих дільниць, а також плани приміщень для голосування виборчих дільниць та їх облаштування згідно з нормативними вимогами.

Для проведення виборів народних депутатів України у 2012 році на постійній основі утворено 44 звичайні виборчі дільниці.

Усі 44 виборчі дільниці забезпечені необхідною кількістю робочих кімнат, телефонних ліній, кабінами для голосування, державними прапорами України.

Письмовими столами та стільцями, металевими сейфами, стендами для розміщення офіційних матеріалів всі виборчі дільниці забезпечені повністю.

Що стосується телефонних апаратів, то на 42 виборчих дільницях вони наявні відповідно до нормативних вимог (не менше 2 телефонних апаратів), на 2 дільницях (Куп’єваха та Новоселівка) потрібно укомплектувати ще по 1 телефонному апарату.

Аварійне освітлення наявне на всіх виборчих дільницях.

Практично на всіх виборчих дільницях відсутні позитивні висновки підрозділу Головного управління Держтехногенбезпеки у Харківській області щодо відповідності приміщень нормам пожежної безпеки та територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України щодо відповідності приміщень діючим вимогам з охорони праці.

Що стосується позитивних висновків санітарно-епідеміологічної станції, то на сьогоднішній день вони наявні на всіх дільницях, окрім Зарябинського та Сухининського клубів.

Потреби у забезпеченості медичними аптечками немає.

Слід зазначити, що всі виборчі дільниці забезпечені друкарськими машинками або комп’ютером (за винятком дільниць, що знаходяться у приміщеннях Лозівського сільського клубу, Зарябинського сільського клубу (немає ні друкарської машинки ні комп’ютера) та Сухининського сільського клубу.

Факсові апарати є в наявності у приміщеннях 4 виборчих дільниць: Губарівського навчального дошкільного закладу, Кручанської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Петропавлівської ЗОШ І-ІІ ступенів та Сіннянської сільської ради. В решті приміщень, де будуть розташовані дільниці, факсові апарати відсутні.

Всі виборчі дільниці забезпечені електроенергією, під’їздами і підходами до виборчих дільниць. Пандусами забезпечені виборчі дільниці: приміщення центральної районної лікарні, приміщення центру дитячої та юнацької творчості та приміщення будинку культури, а Мерлянська ЗОШ, Максимівський клуб, Куп’єваська сільська рада, Сазоно-Баланівська ЗОШ не потребують облаштування пандусами.

На жаль, не всі дільниці, які розміщені в закладах культури, забезпечені теплом. З них обігріваються: районний будинок культури, Сіннянський будинок культури (1 кімната), Матвіївський сільський будинок культури, Семеноярський клуб, Воскресенівський сільський клуб ( частково).

Не забезпечені теплом Шарівський селищний будинок культури, сільський клуб у с. Першотравневе, Дмитрівський сільський клуб, Лозівський сільський клуб, Зарябинський будинок культури, Максимівський сільський клуб, Сухининський сільський клуб.

Слід зазначити, що серед виборчих дільниць, які потребують нагального ремонту - приміщення Максимівського сільського клубу (дах приміщення знаходиться в аварійному стані, приміщення Лозівського сільського клубу (штукатурка, фарбування стін, дверей, підлоги, а найперше - критичний стан з опаленням) та Зарябинського сільського клубу (косметичний ремонт 2-х кімнат, де будуть працювати члени виборчої комісії та зала для голосування).

Існує необхідність перенесення місцезнаходження виборчої дільниці по вул. Леніна, 1, приміщення будинку культури з другого поверху на перший.

Проблеми з місцезнаходженням виборчих дільниць існують у с. Семенів Яр, де в приміщенні для голосування знаходиться ФАП та у с. Крисине, де вибори відбуваються в школі в актовому залі, а надана інформація щодо спортивного залу.

Також слід зауважити, що 16 виборчих дільниць потребують транспорту для підвезення виборців до дільниць, а саме: Гутянська (160 чоловік), Шарівська (196 чоловік), Вінницько-Іванівська (80 чоловік), Дмитрівська (120 чоловік), Забродівська (400 чоловік), Зарябинська (200 чоловік), Кленівська (292 чоловіки), Крисинська (95 чоловік), Павлівська (30 чоловік), Петропавлівська (4 чоловіки), Полково-Микитівська (10 чоловік), Сазоно-Баланівська (132 чоловіки), Сіннянська (180 чоловік), (Сухининська (276 чоловік), Улянівська (164 чоловіки), Червононивська (11 чоловік). У цілому необхідно 16 одиниць транспортних засобів.

Матеріально-технічне забезпечення відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації окрім встановлення кондиціонеру відповідає усім вимогам Постанови Центральної виборчої комісії від 20.12.2007 №572 «Про вимоги до приміщень відділів ведення Державного реєстру виборців та норми забезпечення засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою. На сьогоднішній день вакантна посада головного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації.

Внесені інформації про адреси, місцезнаходження, площі приміщень для голосування та виборчих комісій до АІТС «Державний реєстр виборців».

Скриньки для голосування зберігаються у райдержадміністрації. Районною державною адміністрацією проведена інвентаризація виборчих скриньок та кабін для таємного голосування. На всі виборчі скриньки, що непридатні для подальшого використання, складено дефектний акт від 08.02.2012 на списання (5 - великих, 2 - малих), непридатні скриньки доставлені 13.02.2012 до обласної державної адміністрації.

Інформація щодо фактичної наявності та потреби в скриньках і кабінах для таємного голосування під час проведення виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року надіслана до обласної державної адміністрації.

Слід зазначити, що відповідно до норм, встановлених постановою Центральної виборчої комісії від 26.01.2012 №18, не вистачає 27 великих (стаціонарних) виборчих скриньок та 20 кабін для таємного голосування, а також потребують виготовлення кабіни для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

У районній газеті «Маяк» від 30.03.2012 відділ ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації повідомив, що робота відділу щодо уточнення персональних даних Державного реєстру виборців проводиться на постійній основі. Аналогічна інформація розміщена на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

30 березня відбувся семінар-нарада з сільськими, селищними, міським головами та секретарями сільських, селищних і міської рад з питань реалізації повноважень місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з підготовки і проведення виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року.

Продовжується робота з керівниками та спеціалістами органів виконавчої влади, місцевого самоврядування району щодо недопущення проявів адміністративного тиску під час підготовки до проведення виборів, незаконного втручання у виборчий процес, використання свого службового становища, службових приміщень, транспорту і засобів зв’язку для підтримки окремих політичних сил та консультації з представниками районних осередків політичних партій та громадських організацій щодо дотримання виборчого законодавства, забезпечення проведення чесних та прозорих виборів народних депутатів України.