Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    «Пряма лінія» з начальником районної служби з питань захисту прав споживачів А.В.Білозор

    Нещодавно пройшла «пряма лінія» з начальником районної служби з питань захисту прав споживачів А.В.Білозор. Сьогодні друкуємо питання, які надійшли від жителів району, і відповіді на них.

    Нещодавно ми придбали комп’ютер в місті Харкові вартістю 6250 грн., але на другий день після підключення він вийшов з ладу. Коли звернулися до магазину за місцем придбання з метою встановлення причини поломки, нам було відмовлено та надана адреса сервісного центру, де можна провести безплатний гарантійний ремонт. Чи відповідають такі дії діючому законодавству про захист прав споживачів?

    Відповідно ч.1,2 ст.* Закону України «Про захист прав споживачів», вимоги споживача пред’являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі або підприємству, що задовольняє ці вимоги. В даному випадку в магазині вам не мали права відмовити у встановленні причини виходу з ладу комп’ютера. Вам необхідно було написати заяву в двох примірниках на ім’я особи, відповідальної за якість товарів, що реалізуються, тобто на ім’я директора магазину, який протягом 14 днів повинен надати інформацію щодо причини поломки та провести безплатний гарантійний ремонт. Всім покупцям в таких випадках раджу звертатися безпосередньо до директора магазину, а не до продавця. Інакше ваше питання не завжди може бути вирішене відповідно діючого законодавства.

    Десятого листопада придбала осінні черевики, але в сезон встигла надіти їх лише декілька раз. При підготовці до весняного сезону виявила недолік - підошви на черевиках почали відклеюватись. Чи маю право зараз висунути претензії за місцем купівлі товару?

    На взуття теж існують певні гарантійні терміни, протягом яких вам гарантують надійну експлуатацію товару. Взуття, згідно з нормативними документами, внесено в перелік сезонних товарів, гарантійні терміни за якими обчислюються з початку відповідного сезону. В гарантійні терміни на сезонні товари не враховується час другого сезону, тобто міжсезонний період. Гарантійний термін на осіннє взуття починається з 15 вересня та триває по 15 листопада. Тож ви маєте право звернутися за місцем купівлі черевиків та висунути свої претензії. Але пам’ятайте, що повинні обов’язково представити документ, який засвідчує факт купівлі товару із зазначенням дати та місяця придбання.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Квітень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293012345

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання