Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Апаратна нарада від 11.05.11

    11 травня відбулася апаратна нарада у голови райдержадміністрації за участю керівництва райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Питання, винесені на нараду:

    1. В порядку контролю: про результати проведення у районі Всеукраїнського місячника «Спорт для всіх - спільна турбота».
    2. Про стан реалізації у районі державної політики у сфері раціонального використання та охорони земель.
    3. Про стан виконання заходів щодо покращення якості надання адміністративних послуг та умов перебування відвідувачів у районній державній адміністрації в рамках участі у Всеукраїнському конкурсі «Приязна адміністрація».

    З першого питання виступила заступник голови райдержадміністрації Зирянова В.В., яка сказала, що на виконання наказу начальника Головного управління у справах сім’ї. молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації Перепелиці Д.І. «Про проведення Всеукраїнського місячника «Спорт для всіх - спільна турбота» від 29.03.2011 року №41, відділом у справах сім’ї. молоді та спорту райдержадміністрації був утворений організаційний комітет з підготовки та проведення Всеукраїнського місячника «Спорт для всіх - спільна турбота» на території Богодухівського району. На засіданнях було визначено стан спортивних майданчиків, які використовуються для проведення занять з оздоровчої фізичної культури і масового спорту за місцем проживання і в містах масового відпочинку населення, обсяг необхідних робіт та їх ресурсного забезпечення, опрацьовано графіки проведення робіт щодо ремонту та облаштування на кожному спортивному майданчику в межах місячника, сформовано групи фахівців та добровольців для реконструкції та облаштування спортивних майданчиків для організації роботи з оздоровчої фізичної культури за місцем проживання і в містах масового відпочинку населення, організовано проведення необхідної роботи безпосередньо на кожному визначеному спортивному майданчику.

    Інструкторами по спорту, відповідальними за спортивно-масову роботу та тренерами Богодухівської філії Золочівської ДЮСШ разом з головами сільських, селищних рад та керівниками господарств в ході суботників, які проводились з 1 по 30 квітня 2011 року були, зокрема, виконані роботи щодо облаштування спортивних майданчиків та футбольних полів стадіонів.

    На території міського стадіону «Колос» в рамках місячника трудовим загоном у складі працівників відділу у справах сім’ї молоді та спорту райдержадміністрації, ДЮСШ та Богодухівської РОВФСТ «Колос» проведено благоустрій території. Спільними зусиллями учнів, працівників загальноосвітніх навчальних закладів, батьків та дітей ДНЗ облаштовано та відремонтовано 37 спортивних майданчиків.

    З другого питання виступив заступник голови комісії з проведення реорганізації Управління Держкомзему у Богодухівському районі Трепілець Ю.О., який проінформував про роботу, проведену в районі щодо реалізації державної політики у сфері раціонального використання земель. Слід зазначити, що в районі затверджена Програма охорони та раціонального використання земель на 2011-2016 роки. Цієї Програмою передбачено створення полезахисних та прибережних лісосмуг, суцільне заліснення, будівництво та ремонт лотків і валів, залуження. Також було зазначено, що за період земельної реформи на території району продано 100 земельних ділянок, на яких розташовані об’єкти нерухомості, що раніше приватизовані або побудовані, на загальну суму - 2528739 грн.

    З питання щодо стану виконання заходів щодо покращення якості надання адміністративних послуг та умов перебування відвідувачів в районній державній адміністрації в рамках участі у Всеукраїнському конкурсі «Приязна адміністрація» виступила керівник апарату райдержадміністрації Іванова Л.М. Зокрема, вона зазначила, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.07.07 №933 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Приязна адміністрація» (зі змінами), на виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 10.03.11 №98 «Про організацію участі районної державної адміністрації у Всеукраїнському конкурсі «Приязна адміністрація», розроблено і затверджено головою райдержадміністрації 14.03.11 план заходів щодо покращення якості надання адміністративних послуг та умов перебування відвідувачів в районній державній адміністрації та забезпечено його виконання.

    Впроваджені нові ефективні форми і методи роботи з населенням з метою забезпечення вільного доступу громадян району до інформації про діяльність райдержадміністрації, вдосконалення процедури надання послуг відвідувачам.

    Розроблено інформаційні картки надання адміністративної послуги по кожному структурному підрозділу райдержадміністрації.

    Створено офіційний веб-сайт районної державної адміністрації, на якому розміщено перелік адміністративних послуг, що надаються районною державною адміністрацією.

    З 23.03.11 на сайті райдержадміністрації передбачено он-лайн консультування з відвідувачами сайту. За цей період звернулося троє громадян із різних питань.

    Забезпечено висвітлення в засобах масової інформації та розміщення на сайті райдержадміністрації інформації щодо участі районної державної адміністрації у Всеукраїнському конкурсі «Приязна адміністрація».

    Поновлена інформація на інформаційних стендах з надання послуг громадянам, зокрема управлінням економіки, відділом розвитку інфраструктури, відділом ведення Державного реєстру виборців, державним реєстратором та державним адміністратором апарату райдержадміністрації.

    Виготовлено новий інформаційний стенд районної державної адміністрації, на якому розміщена інформація про назву підприємства, його офіційну та електронну адресу, адресу гарячої телефонної лінії тощо, інформація про відповідальних посадових осіб райдержадміністрації, основні завдання і функції апарату райдержадміністрації, витяг із Правил внутрішнього трудового розпорядку райдержадміністрації, перелік адміністративних послуг із зазначенням нормативних актів, на підставі яких надаються послуги, переліку документів, необхідних для одержання послуги, прізвища і контактної інформації про осіб, відповідальних за надання послуги. Переглянуто зміст інформаційних буклетів про надання послуг загальним відділом, відділом ведення Державного реєстру виборців, державним реєстратором і державним адміністратором апарату райдержадміністрації, управліннями райдержадміністрації: праці та соціального захисту населення, економіки, фінансового, відділами райдержадміністрації: освіти, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства, службою у справах дітей райдержадміністрації та актуалізовано розміщену в них інформацію.

    Систематично розміщується в районній газеті «Маяк» та на сайті райдержадміністрації інформація про роботу райдержадміністрації. Продовжується практика проведення «гарячих» та «прямих» телефонних ліній. За 4 місяці поточного року проведено 11 «прямих» і 7 «гарячих» ліній, опубліковано 12 виступів керівників органів виконавчої влади району.

    Вживаються заходи щодо недопущення порушень Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 №348. Здійснюється щомісячна перевірка органів місцевого самоврядування та структурних підрозділів райдержадміністрації щодо дотримання чинного законодавства по роботі із зверненнями громадян. У поточному році проведено 8 таких перевірок.

    В райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. У поточному році проведено 4 засідання комісії, у тому числі одне - виїзне.

    Працівники райдержадміністрації, які безпосередньо спілкуються з відвідувачами, постійно носять бейджі.

    Загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено опитування громадян за анкетою відвідувача органу виконавчої влади, зроблено аналіз результатів анкетування і використано в подальшій роботі зі зверненнями громадян.

    Періодично, за необхідністю, переглядаються положення про структурні підрозділи райдержадміністрації та посадові інструкції працівників з метою актуалізації зазначених в них завдань та функціональних обов’язків.

    Разом з тим в даній роботі необхідно звернути увагу на покращення якості надання адміністративних послуг у райдержадміністрації:

    • з метою недопущення формального та бюрократичного ставлення до вирішення обґрунтованих заяв і скарг громадян не рідше одного разу на квартал заслуховувати звіти керівників підпорядкованих органів щодо роботи із зверненнями громадян;
    • не рідше одного разу на квартал проводити виїзні засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадянин за участю спеціалістів контролюючих і правоохоронних органів;
    • розробити процедуру опрацювання скарг щодо наданих послуг.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Квітень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293012345

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання