Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Розпорядження №155 від 29.04.11 "Про підсумки соціально-економічного розвитку району в І кварталі 2011 року"


    БОГОДУХІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

    Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

    Богодухів

    від 29.04.11
     
    № 155


    Про підсумки соціально-економічного розвитку району в І кварталі 2011 року
     

    Розглянувши підсумки економічного і соціального розвитку району за І квартал 2011 року, колегія райдержадміністрації та збори адміністративно-господарського активу району відмічають, що робота районної державної адміністрації була спрямована на подолання негативних явищ в економіці, соціальній сфері, створення необхідних умов для стабільного розвитку господарського комплексу району.

    7 із 10 промислових підприємств збільшили обсяги реалізації. ВАТ «Богодухівський хлібозавод» не лише стримував, але й знизив відпускну ціну на соціально значущий хліб. ЗАТ «Богодухівський м’ясокомбінат» провів реконструкцію та відновив роботу забійного цеху.

    Під урожай 2011 року посіяно 25,7 тис.га озимих культур, що на 6,8 тис.га, або на 33% більше, ніж торік. Аграріями району в повному обсязі заготовлено насіння ярих культур та мінеральних добрив, завершено посів ранніх зернових та підживлення озимини.

    Протягом І кварталу 2011 року поголів’я великої рогатої худоби зросло на 5%, свиней - на 7%.

    У поточному році за сприяння райдержадміністрації відновлені автобусні зупинки в трьох селах району.

    Підприємства зв’язку збільшили доходи за рахунок розширення послуг на 8% до показників 2010 року, в тому числі цех телекомунікаційних послуг №1 - на 5%, центр поштового зв’язку №3 - на 13%.

    Борги за послуги теплопостачання скоротилися майже на 62%. Протягом І кварталу 2011 року вдалося ліквідувати заборгованість установ району, що фінансуються з місцевого бюджету.

    У поточному році покращився показник щодо сплати населення за послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій. Заборгованість зменшилася на 33,3 тис.грн., або 15%.

    З початку року відкрито 2 нових продовольчих магазина та 1 - громадського харчування.

    За І квартал 2011 року 5 безробітних відкрили власну справу за рахунок надання одноразової допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності на суму 26,7 тис.грн.

    Станом на 01.04.11 бюджет Богодухівського району по доходах виконаний на 101,2% до затверджених показників.

    План власних та закріплених доходів загального фонду виконано на 121,7% до планових показників та на 120,1% до виконання минулого року (більше на 814 тис.грн.). Райбюджет, при фактичному надходженні 2,5 млн.грн. виконаний на 119,3%.

    Протягом І кварталу 2011 року послугами служби зайнятості скористалось 1148 осіб, з яких працевлаштовано 228 (при завданні - 220).

    Вдалося покращити виконання плану власних надходжень до бюджету Пенсійного фонду України. За звітний період виконання склало 104,6%, тоді як за 2010 рік - 97,4%.

    Завершена робота по підключенню усіх загальноосвітніх навчальних закладів району (28) до мережі Інтернет.

    У районі створені та функціонують два дитячих будинки сімейного типу, в яких виховується 10 дітей-вихованців та десять прийомних сімей, в яких виховується 13 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Показники щодо влаштування дітей до прийомних сімей виконані.

    Забезпечувався гарантований державою обсяг безоплатної медичної допомоги соціально-незахищеним верствам населення. На пільговий контингент у І кварталі 2011 року виділені кошти в сумі 161,4 тис.грн., що на 64,3 тис.грн. більше, ніж за відповідний період минулого року.

    Розпочато проведення профілактичних медичних оглядів населення, в першу чергу працівників сільського господарства. На сьогодні оглянуто 95,1% механізаторів та 75,6% працюючих з ядохімікатами.

    До закладів охорони здоров’я залучено позабюджетних коштів на суму 454,2 тис.грн., тоді як торік ця сума склала 327,3 тис.грн.

    Разом з тим, в економіці району та соціальній сфері існує низка невирішених питань.

    Промисловими підприємствами району за І квартал 2011 року реалізовано товарів, робіт і послуг на суму 30,2 млн.грн., що складає 97% до відповідного періоду минулого року.

    Скоротилося виробництво молока та м’яса у сільгосппідприємствах району відповідно на 23% та 21%.

    Порівняно з відповідним періодом попереднього року обсяги вантажних перевезень зменшилися на 19,7%, рівень розрахунків за електроенергію - на 3,2%. Протягом кварталу борги за спожиту питну воду зросли майже у 6 разів і склали 152,6 тис.грн.

    Чисельність фізичних осіб-підприємців за звітний період скоротилася на 33 особи, або на 2%.

    Із 24 бюджетів району не забезпечено виконання власних та закріплених доходів по трьох місцевих бюджетах (Забродівська сільська рада - 99,2%, Зарябинська сільська рада - 80,4%, Івано-Шийчинська сільська рада - 96%).

    Податковий борг до місцевих бюджетів за звітний період збільшився на 158,5 тис.грн. і склав 376,3 тис.грн.

    Не вдалося ліквідувати заборгованість з оплати праці, яка станом на 01.04.11 склала 210,4 тис.грн.

    У районі функціонує 11 малочисельних шкіл, утримання яких негативно впливає на фінансування освітньої галузі в цілому.

    Центральна районна лікарня укомплектована фізичними особами - лікарями на 79,6%. Недостає 12 лікарів, у тому числі 8 - сімейних.

    З метою закріплення та розвитку позитивних тенденцій, вирішення проблемних питань в економіці, соціальній сфері, забезпечення фінансової стабілізації в усіх галузях господарства району, відповідно до рішення спільного засідання колегії районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району від 27.04.11:

    1. Заступникам голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов’язків) разом з керівниками управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації сприяти покращенню ситуації в усіх галузях господарського комплексу району.

    2. Першому заступнику голови райдержадміністрації Кириченку О.І. разом з:

    2.1. Управлінням економіки райдержадміністрації (Телешенко І.П.):

    2.1.1. Забезпечити щомісячний аналіз роботи промислових підприємств району та їх фінансового стану.

    2.1.2. Проводити координацію робіт, пов’язаних з виконанням Програми розвитку сфери торговельного обслуговування населення району на 2010-2012 роки, затвердженої розпорядженням голови районної державної адміністрації від 19.02.10 №51.

    2.1.3. Продовжити проведення моніторингу цінової ситуації на споживчому ринку району.

    2.2. Відділом розвитку інфраструктури райдержадміністрації (Кириченко О.В.):

    2.2.1. Вжити заходів щодо забезпечення на якісному рівні потреби населення району у перевезеннях пасажирів і вантажів усіма видами транспорту незалежно від форм власності і підпорядкування.

    2.2.2. Активізувати роботу районної комісії з контролю за розрахунками за спожиті енергоносії.

    2.3. Фінансовим управлінням райдержадміністрації (Ковальов О.Ф.):

    2.3.1. Вжити заходів щодо скорочення податкового боргу до місцевих бюджетів.

    2.3.2. Сприяти безумовному виконанню плану надходжень до місцевих бюджетів, задіяти всі резерви для одержання додаткових доходів.

    3. Управлінню агропромислового розвитку райдержадміністрації (Адаменко М.Г.):

    3.1. Сприяти організованому завершенню комплексу весняно-польових робіт.

    3.2. Посилити роботу щодо забезпечення раціонального використання земельних угідь, охорони і підвищення родючості ґрунтів.

    3.3. Спрямовувати роботу керівників сільгосппідприємств району щодо покращення показників у тваринницькій галузі за рахунок інтенсивних чинників та підвищення продуктивності худоби.

    4. Заступнику голови райдержадміністрації Просянику О.М. разом з відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації (Дидика В.О.):

    4.1. При надходженні коштів сприяти продовженню робіт із газифікації населених пунктів району.

    4.2. Забезпечити постійний контроль за розрахунками споживачів району за житлово-комунальні послуги.

    5. Заступнику голови райдержадміністрації Зиряновій В.В. разом з:

    5.1. Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Жижирій Н.В.):

    5.1.1. Посилити контроль за забезпеченням своєчасної виплати заробітної плати на підприємствах усіх форм власності, сприяти ліквідації заборгованості з оплати праці.

    5.1.2. Продовжити роботу щодо виявлення та легалізації тіньової занятості на підприємствах усіх форм власності.

    5.2. Відділом освіти райдержадміністрації (Яковлєв Б.М.):

    5.2.1. Сприяти залученню позабюджетних коштів на покращення матеріально-технічного стану закладів освіти району.

    5.2.2. Організувати безперебійне підвезення учнів та вчителів району до місця навчання та в зворотньому напрямку.

    5.3. Центральною районною лікарнею (Спесівцева О.І.):

    5.3.1. Вжити заходів щодо підвищення рівня укомплектованості галузі лікарськими кадрами.

    5.3.2. З метою недопущення спалахів інфекційних захворювань активізувати популяризацію заходів імунопрофілактики.

    5.3.3. Сприяти покращенню матеріально-технічного стану закладів охорони здоров’я, насамперед тих, що розташовані в сільській місцевості за рахунок різних джерел фінансування.

    5.4. Відділом у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації (Клочко Л.В.), службою у справах дітей райдержадміністрації (Галілей З.М.):

    5.4.1. Сприяти забезпеченню захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, їх особистих, майнових і житлових прав.

    5.4.2. Надавати перевагу влаштуванню дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування до сімейних форм виховання.

    5.4.3. Забезпечити проведення на належному рівні спортивних заходів у районі.

    5.5. Відділом культури і туризму райдержадміністрації (Волошко А.М.) активізувати роботу щодо залучення коштів із різних джерел фінансування на ремонт закладів культури, вирішення інших нагальних питань галузі.

    6. Рекомендувати управлінню Пенсійного фонду України в Богодухівському районі (Заполочна І.О.) забезпечити наповнення бюджету Пенсійного фонду України шляхом своєчасних розрахунків платників по всіх видах платежів та скороченню наявної недоїмки.

    14. Управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам райдержадміністрації про виконання розпорядження інформувати районну державну адміністрацію через управління економіки райдержадміністрації до 25 липня 2011 року.

    15. Управлінню економіки райдержадміністрації підсумкову інформацію подати голові районної державної адміністрації до 1 серпня 2011 року.

    16. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників голови райдержадміністрації відповідно до розподілу обов’язків.

    Голова районної державної
    адміністрації

    Л.С.КОНОВАЛОВ

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Квітень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293012345

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання