Райдержадміністрація
- Керівництво
- Регламент
-
Структура
- Схема
-
Апарат
- Положення
- Правила внутрішнього службового розпорядку
- Фінансові ресурси
- Номенклатура
- Відділ ведення Державного реєстру виборців
- Сектор фінансово-господарського забезпечення
- Сектор з питань правової роботи
- Сектор управління персоналом
- Відділ документообігу, контролю, організаційної та інформаційної діяльності
-
Структурні підрозділи
- Управління соціального захисту населення
- Фінансове управління
- Архівний відділ
-
Відділ містобудування, архітектури,
житлово-комунального господарства,
інфраструктури, енергетики та захисту довкілля - Сектор освіти
- Служба у справах дітей
- Сектор культури, молоді та спорту
-
Сектор оборонної роботи, цивільного захисту та
взаємодії з правоохоронними органами - Відділ з питань надання адміністративних послуг
- Сектор державної реєстрації
- Колегія
-
Громадська рада
- Чергове засідання
- Члени Громадської ради
- Положення
- Регламент
- Нормативні документи
- План роботи
- Орієнтовний план
- Звіт про роботу
-
Протокол засідань
- Протокол засідань ІІ кв. 2020
- Протокол засідань І кв. 2020
- Протокол засідань IV кв. 2019
- Протокол засідань ІІІ кв. 2019
- Протокол засідань ІІ кв. 2019
- Протокол засідань І кв. 2019
- Протокол засідань ІV кв. 2018
- Протокол засідань ІІІ кв. 2018
- Протокол засідань II кв. 2018
- Протокол засідань І кв.2018
- Протокол засідань IV кв. 2017
- Протокол засідань IIІ кв. 2017
- Протокол засідань II кв. 2017
- Протокол засідань I кв. 2017
- Протокол засідань IV кв. 2016
- Протокол засідань III кв. 2016
- Стратегія розвитку громадянського суспільства
-
Міжрегіональне управління НАДС
у Харківській та Сумській областях інформує
Адмінпослуги
-
Перелік адміністративних
послуг - Зразки заяв
- Анкета споживача послуг
- Анкета відвідувача
- Інформаційні та технологічні картки
- Центр надання адміністративних послуг
- Новели законодавства України
Публічна інформація
Нормативно-правова база
- Закон України «Про інформацію»
- Закон України «Про доступ до публічної інформації»
- Розпорядження №137 від 22.04.11 "Про організацію виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації"
- Розпорядження №177 від 19.05.11 "Про організацію виконання Указу Президента України від 05.05.11 №547/2011"
- Розпорядження №249 від 16.06.11 "Про затвердження Переліку відомостей, що становлять службову інформацію, і яким надається гриф обмеження доступу «Для службового користування»"
- Розпорядження №319 від 01.08.11 "Про затвердження Графіка передачі публічної інформації структурними підрозділами Богодухівської районної державної адміністрації до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю..."
- Розпорядження №415 від 12.09.11 "Про затвердження Порядку складання, подання та розгляду запитів на інформацію, розпорядником якої є Богодухівська районна державна адміністрація"
- Розпорядження №545 від 01.12.11 "Про встановлення розмірів плати за копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію Богодухівською районною державною адміністрацією"
- Розпорядження №77 від 16.02.2012 "Про затвердження Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, розпорядником якої є Богодухівська районна державна адміністрація"
- Розпорядження №222 від 24.04.2012 "Про організацію виконання розпорядження голови Харківської обласної державної адміністрації від 20 березня 2012 року №136"
- Розпорядження №306 від 05.06.2012 "Про Систему обліку публічної інформації, розпорядником якої є Богодухівська районна державна адміністрація"
- Розпорядження нормативно-правового характеру, які зареєстровані у Богодухівському районному управлінні юстиції Харківської області
- Проекти нормативно-правових актів
- Проекти рішень районної ради, які вносяться на розгляд головою райдержадміністрації