Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Учнівську молодь навчали, як успішно пройти співбесіду з роботодавцем

    07 вересня начальник відділу активної підтримки безробітних Богодухівської районної філії ХОЦЗ Олена Філіпова провела зустріч з учнями Закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Богодухівський регіональний центр професійної освіти Харківської області». Метою зустрічі стало ознайомлення учнів з правилами підготовки до співбесіди, питаннями, які обговорюються з роботодавцем, прийомами самопрезентації, порадами з пошуку роботи та надання практичних знань щодо підготовки до співбесіди з роботодавцем. Учнів, які в червні 2022 року закінчують навчання цікавить питання пошуку місця праці.
       
        Співбесіда – один із найважливіших етапів у процесі отримання бажаної роботи. Саме від першого враження залежатиме успіх всього заходу, а також низка супутніх питань: заробітна платня, тривалість випробувального терміну (або його відсутність), привілеї, допуск до важливих і цікавих проектах із перших днів вашого взаємовигідного співробітництва. Дуже часто молода людина соромиться, або не вміє себе презентувати, не знає, як акцентувати увагу на своїх сильних сторонах. З метою оволодіння навичками підготовки до співбесіди з роботодавцем учні Закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Богодухівський регіональний центр професійної освіти Харківської області» дізналися про такі основні правила підготовки:
       
        1. Заздалегідь зберіть якомога більше інформації про компанію, в якій ви маєте намір працювати, і про передбачувану посаду. На момент співбесіди ви повинні чітко знати, які знання і навички від вас вимагатимуть.
       
        2. Обираючи одяг для співбесіди, знайте, що ваш зовнішній вигляд повинен відповідати ситуації, стилю підприємства та посаді, на яку ви претендуєте.
       
        3. Приходити на співбесіду краще за 5–10 хвилин до призначеного часу. Нехай у вас буде кілька хвилин на те, аби розслабитися, вгамувати хвилювання і налаштуватися на подальшу розмову.
       
        4. Майте при собі не лише резюме, але й копії необхідних документів, у тому числі про освіту, якщо потрібно, зразки своїх робіт (статті, малюнки, фотографії тощо).
       
        5. Будьте готові назвати прізвища і телефони осіб, що надали вам рекомендації (попередньо узгодивши це з ними).
       
        Правило першого враження говорить: думка про вас формується протягом перших тридцяти секунд. За цей час ви повинні ненав’язливо продемонструвати гарні манери, компетентність, впевненість у своєму професіоналізмі.
       
        6. Будьте впевнені в тому, що ви гідні цієї посади. Ви пропонуєте роботодавцю свої послуги і взаємовигідне співробітництво, тому понурий погляд і зігнута спина на співбесіді недоречні.
       
        7. На співбесіді поводьтеся щиро і природно. Не варто говорити жартівливо або кокетливо, співбесіда – це не та ситуація, коли ви можете показати свою веселу вдачу і прекрасне почуття гумору.
       
        Дуже важливо вислухати роботодавця до кінця і не перебити його. Це не говорить про те, що ви з усім повинні погоджуватися, просто для заперечень цей час не зовсім вдалий. Для початку дозвольте йому сказати все, що цікавить його, а потім висловіть у ввічливій формі свої побажання, заперечення або задайте запитання.
       
        8. Завжди говоріть по суті, уважно слухайте роботодавця, щоб не задати йому питання, відповіді на які він уже сказав.
       
        9. Ніколи не ставте питань про майбутню заробітну плату: обговорення цієї теми повинен почати роботодавець.
       
        10. У кінці розмови варто чітко домовитися про те, коли і як ви дізнаєтесь про результати. Закінчуючи співбесіду, підтвердіть своє бажання отримати посаду і подякуйте за надану увагу.
       
        Аби навчити учнівську молодь Центру якнайкраще розкритися перед роботодавцем, начальник відділу активної підтримки безробітних Богодухівської районної філії ХОЦЗ Олена Філіпова під час семінару розповіла про структуру та види співбесіди з роботодавцями, як-от: групова співбесіда, стрес-інтерв’ю, співбесіда по skype, інтерв’ю з кількома представниками роботодавця.
       
        Під час семінару учні дізналися про найтиповіші запитання під час співбесіди та як на них відповідати. Найпопулярніші серед них: «Не могли б ви розповісти про себе?», «Чому ви хочете працювати саме в цій компанії?», «Чи є у вас переваги перед іншими претендентами?», «Які ваші сильні і слабкі сторони?», «Чи зможете ви поєднувати роботу з особистим життям?», «Що ви чекаєте від своєї кар’єри через кілька років?», «Яку зарплату ви хочете отримувати?», «Чому ви хочете отримати цю посаду?», «Чому ми повинні довірити її саме вам?», «Чому ви залишили попереднє місце роботи?», «Які якості допоможуть вам впоратися з поставленим завданням?».
       
        Шановні учні, студенти, будьте впевненими в собі, сміливими та завзятими! «Історія світу повна прикладів, коли люди ставали лідерами завдяки одній тільки силі впевненості в собі, сміливості і завзятості», – Махатма Ганді.
       
       


    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання