Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    З апаратної наради у голови районної державної адміністрації

    20 березня відбулася апаратна нарада у голови райдержадміністрації за участю керівництва райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з порядком денним:

    1. У порядку контролю: Про роботу управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації щодо наповнення Системи обліку (Реєстру) публічної інформації, розпорядником якої є Богодухівська районна державна адміністрація.

    2. У порядку контролю: Про стан виконання Указу Президента України від 19 травня 2011 року №558/2011 «Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями» та відповідних розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій.

    3. Про здійснення заходів щодо приведення у належний санітарний стан територій населених пунктів району.

    4. Про першочергові завдання щодо організації проведення ремонтних робіт пам’ятників героям Великої Вітчизняної війни 1945-1945 років, розташованих в населених пунктах району.

    З першого питання виступила начальник відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, у справах преси та інформації апарату райдержадміністрації Сахно Л.Б., яка проінформувала присутніх про роботу щодо наповнення Системи обліку публічної інформації, розпорядником якої є районна державна адміністрація. Зокрема, вона зазначила, що Закон України «Про доступ до публічної інформації» передбачає створення Системи обліку для всієї публічної інформації, якою володіють розпорядники. Система обліку публічної інформації - це реєстр, який містить тільки інформацію (відомості) про документи. Тому, з метою упорядкування роботи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в Богодухівській районній державній адміністрації 05.06.2012 року головою райдержадміністрації прийнято розпорядження №306 «Про Систему обліку публічної інформації, розпорядником якої є Богодухівська районна державна адміністрація». Цим розпорядженням затверджено положення про Систему обліку публічної інформації, розпорядником якої є Богодухівська районна державна адміністрація та графік передачі публічної інформації структурними підрозділами районної державної адміністрації до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, у справах преси та інформації апарату Богодухівської районної державної адміністрації.

    Також Лариса Болиславівна відмітила, що Реєстр публічної інформації Богодухівської районної державної адміністрації розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, безпосередньо на банері «Запитувачам публічної інформації». Це дає можливість забезпечення реалізації прав громадян на доступ до інформації і, водночас, спрощення процедури надання відповідей розпорядникам. Оскільки запитувач завжди знає, яка інформація є в наявності в розпорядника, він може здійснювати помилки в запитах щодо правильної назви потрібної йому публічної інформації.

    Також досить важливо, що Система обліку публічної інформації містить виключно інформацію про документи розпорядника, а не самі документи.

    Тому керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації необхідно взяти під персональну відповідальність оперативне надання до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, у справах преси та інформації апарату райдержадміністрації документів, які підлягають оприлюдненню відповідно до Графіка передачі публічної інформації.

    Слід зазначити, що станом на 20.03.2013 року до Системи обліку публічної інформації внесено 1114 документів, які підлягають оприлюдненню.

    З питання щодо стану виконання Указу Президента України від 19 травня 2011 року №558/2011 «Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями» та відповідних розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій виступила начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Жижирій Н.В., яка зауважила, що на обліку в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації станом на 20 березня 2013 року знаходиться 96 інвалідів з них 7 дітей, які пересуваються за допомогою інвалідних візків, з яких 48 чоловік мешкає в місті та 48 чоловік в населених пунктах району.

    На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо прав інвалідів», зокрема статей 26 та 27, та відповідно до листа Міністерства соціальної політики України від 12 березня 2012 року протягом 2012 року необхідно було провести роботи з облаштування будівель соціальної інфраструктури тактильними табличками та позначками для безперешкодного доступу інвалідів по зору. На даний час обладнано тактильною табличкою управління соціального захисту населення районної державної адміністрації, приміщення міської ради, КУОЗ Богодухівська ЦРЛ, районний центр зайнятості.

    Протягом 2012 року на засіданнях комітету доступності опрацьовувались питання щодо погодження прийняття в експлуатацію об’єктів житлового та громадського призначення, де не створені умови вільного доступу для осіб з обмеженими фізичними можливостями; забезпечення безперешкодного доступу до їх житла, приміщень закладів охорони здоров’я, освіти, аптек, інших об’єктів соціальної інфраструктури та користування транспортними послугами.

    Інформація щодо роботи робочої групи для перевірки наявності елементів безбар’єрної архітектури на будівлях і спорудах соціальної інфраструктури була заслухана на спільному засіданні колегії районної державної адміністрації та зборах адміністративно-господарського активу району 24 жовтня 2012 року. На виконання рішення колегії головою районної державної адміністрації було прийнято розпорядження від 02 жовтня 2012 року №557 «Про стан роботи в районі щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями».

    На виконання вищезазначеного розпорядження голови районної державної адміністрації проведено перевірку перевізників, які працюють в районі, на наявність рухомого складу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

    Укладено договір з ПП «Неонета» на виготовлення проектно-кошторисної документації для облаштування поліклінічного відділення КУОЗ Богодухівської ЦРЛ пандусом у відповідності до вимог ДБН.

    За потреби ТОВ «Авто-ОВІ» надає транспортні послуги з перевезення громадян автобусом марки VAN HOOL 360, обладнаним безперешкодним доступом для інвалідів, які пересуваються на візках.

    У другому кварталі 2013 року робочою групою планується проведення перевірки облаштування будинків, в яких мешкають інваліди-візочники засобами доступу. На даний час за потребуючими інвалідами закріплені соціальні робітники та медичні працівники.

    Неодноразово головам селищних та сільських рад було направлено листи щодо облаштування пристроями безперешкодного доступу (пандусами, кнопкою виклику) приміщення ради та відповіді не надходили, що свідчить про неналежне виконання вимог законодавства щодо доступності будівель і споруд для маломобільних груп населення.

    На виконання робіт з обладнання світлофорів звуковим супроводженням для забезпечення переходу інвалідів по зору у 2013 році заплановано та профінансовано міською радою 20,0 тис.грн.

    Для зміни ситуації в місті щодо доступного безперешкодного середовища, основним напрямком роботи у цьому питанні є консолідація зусиль органів місцевого самоврядування, громадських організацій, експертів, спеціалістів та громадян з обмеженими фізичними можливостями.

    Тому, робота по обладнанню елементами безбар’єрної архітектури об’єктів соціальної інфраструктури потребує спільних зусиль та активізації.

    З питання щодо першочергових завдань з організації проведення ремонтних робіт пам’ятників героям Великої Вітчизняної війни 1945-1945 років, розташованих в населених пунктах району, виступила завідувач сектора культури райдержадміністрації Волошко А.М., яка наголосила на тому, що подвиги радянських воїнів, які загинули на Харківщині в роки Великої Вітчизняної війни, увічнюють понад 2 тисяч пам’яток та пам’ятних знаків. У нашому районі на обліку перебуває: 41 могила загиблих воїнів, 3 одиноких поховань, 20 пам’ятних знаків при братських могилах, 5 пам’ятних знаків, що знаходяться окремо, пам’ятник мистецтва воїнам-односельцям у с. Заброди та Меморіал Слави у м. Богодухові. Всі пам’ятки зареєстровані та мають охоронні договори. Відсутні охоронні договори тільки на пам’ятки історії у Олександрівській сільській раді, що є порушенням п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2001 року №1768 (зі змінами).

    Алла Миколаївна також зазначила, що питання утримання та збереження пам’яток є одним із пріоритетних у діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Так, у районі постійно проводиться робота щодо виявлення стану та збереження пам’яток історії та вчасного проведення ремонтних робіт. Щороку в рамках підготовки до святкування Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років місцевими радами проводиться робота з благоустрою пам’ятних місць, братських та одиночних могил радянських воїнів та партизанів, меморіальних комплексів Так, у 2012 році на поточні ремонти було використано бюджетних коштів на суму 16,7 тис.грн. На сьогодні залишається проблема щодо заміни або реставрації скульптур на братських могилах радянських воїнів, що були встановлені у 50-60 роках минулого століття і виготовлені із нестійких матеріалів (цегла, залізобетон). Вінницько-Іванівська, Павлівська, Улянівська сільські ради та Гутянська селищна рада провели реставраційні роботи скульптур на братських могилах воїнів. На сьогодні потребують проведення реставраційних робіт скульптури на могилах у селищах Червона Нива та Гавриші, селах Хрущова Микитівка, Петропавлівка, Лозова, Кленове. Необхідно провести благоустрій прилеглих територій до пам’ятників у с. Першотравневе Шарівської селищної ради та у с. Байрак, а також на могилі партизанки Арнацької Гутянської селищної ради. А на братській могилі у с. Кияни необхідно відновити список імен загиблих воїнів.

    За наслідками апаратної наради головою райдержадміністрації видані відповідні доручення.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання