Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    З колегії районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району 24.04.2013

    24 квітня відбулося спільне засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району з порядком денним:

    У порядку контролю:

    1. Про хід виконання рішення засідання колегії районної державної адміністрації від 28 березня 2013 року «Про стан готовності сільськогосподарських підприємств району та хід весняно-польових робіт».

    2. Про хід виконання рішення засідання колегії районної державної адміністрації від 28 березня 2013 року «Про забезпечення дотримання санітарно-гігієнічних вимог у закладах освіти району».

    Планові питання:

    3. Про підсумки соціально-економічного розвитку району за І квартал 2013 року.

    4. Про запобігання нещасним випадкам з людьми на водних об’єктах району.

    5. Про хід підготовки до проведення оздоровчої кампанії дітей та підлітків влітку 2013 року.

    6. Про підсумки роботи з кадрами, забезпечення дотримання законодавства про державну службу в апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації.

    7. Про стан виконання Комплексної програми профілактики правопорушень в Богодухівському районі на 2011/2015 роки, затвердженої рішенням районної ради від 29 квітня 2011 року (VІ сесія V скликання).

    8. Про стан забезпечення в районній державній адміністрації виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації».

    З питання щодо стану забезпечення в районній державній адміністрації виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» виступила заступник голови районної державної адміністрації Сизоненко О.В. Зокрема, Оксана Володимирівна зазначила, що із прийняттям Закону України «Про доступ до публічної інформації», який визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, органи влади стали відкритішими та прозорішими для громадян. Кожен у стислі терміни може отримати необхідну інформацію або копію документа, надіславши відповідний запит або ознайомившись з ними на офіційному веб-сайті відповідного органу влади.

    Богодухівська районна державна адміністрація всебічно забезпечує прозорість та відкритість в діяльності місцевих органів виконавчої влади, реалізацію права кожного громадянина на доступ до публічної інформації.

    Так, для роботи запитувачів із документами, які містять публічну інформацію, та їх копіями облаштоване спеціальне місце (кабінет №1). Для подання письмових запитів громадянами з обмеженими фізичним можливостями створені всі належні умови.

    Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 23.02.2012 №96 затверджено положення про відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, у справах преси та інформації апарату райдержадміністрації, який безпосередньо координує роботу щодо забезпечення в районній державні адміністрації виконання вимог Закону України «про доступ до публічної інформації».

    Закон України «Про доступ до публічної інформації» передбачає створення Системи обліку для всієї публічної інформації, якою володіють розпорядники. Система обліку публічної інформації - це реєстр, який містить тільки інформацію (відомості) про документи.

    Так, відповідно до статті 18 Закону України «Про доступ до публічної інформації», керуючись статтями 6, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2011 року №1277 «Питання системи обліку публічної інформації» та з метою упорядкування роботи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в Богодухівській районній державній адміністрації 05.06.2012 року головою райдержадміністрації прийнято розпорядження №306 «Про Систему обліку публічної інформації». Цим розпорядженням затверджено положення про Систему обліку публічної інформації, розпорядником якої є Богодухівська районна державна адміністрація та графік передачі публічної інформації структурними підрозділами районної державної адміністрації до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, у справах преси та інформації апарату Богодухівської районної державної адміністрації.

    Згідно з дорученням першого заступника голови районної державної адміністрації від 19.12.2011 №01-03/2937 «Про наповнення реєстру публічної інформації районної державної адміністрації відповідно до вимог чинного законодавства» щосереди начальники управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації подають до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, у справах преси та інформації в електронному вигляді документи, які підлягають оприлюдненню згідно зі статтею 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Це пов’язано з тим, що управління забезпечення доступу до публічної інформації обласної державної адміністрації щочетверга проводить моніторинг офіційних веб-сайтів районних державних адміністрацій щодо наповнюваності Систем обліку публічної інформації.

    Реєстр публічної інформації Богодухівської районної державної адміністрації розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, безпосередньо на банері «Запитувачам публічної інформації». Це дає можливість забезпечення реалізації прав громадян на доступ до інформації і, водночас, спрощення процедури надання відповідей розпорядникам. Оскільки запитувач завжди знає, яка інформація є в наявності в розпорядника, він може здійснювати помилки в запитах щодо правильної назви потрібної йому публічної інформації.

    Тому керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації необхідно взяти під персональну відповідальність оперативне надання до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, у справах преси та інформації апарату райдержадміністрації документів, які підлягають оприлюдненню відповідно до Графіка передачі публічної інформації.

    Слід зазначити, що станом на 01.04.2013 року до Системи обліку публічної інформації внесено 1137 документів, які підлягають оприлюдненню.

    Також досить важливо, що Система обліку публічної інформації містить виключно інформацію про документи розпорядника, а не самі документи.

    Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05.05.2011 №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 №583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади» та з метою створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Богодухівська районна державна адміністрація, 04.10.2011 №1/54 в районному управлінні юстиції зареєстровано розпорядження голови райдержадміністрації від 12.09.2011 №415 «Про затвердження Порядку складання, подання та розгляду запитів на інформацію, розпорядником якої є Богодухівська районна державна адміністрація». Це розпорядження набуло чинності з дня його опублікування в районній газеті «Маяк» від 21.10.2011 №82. З метою приведення цього розпорядження у відповідність до положення пункту 22 частини першої статті 92 Конституції України та керуючись частиною першою статті 41, пунктом першим частини першої статті 13 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» розпорядженням голови райдержадміністрації від 01.12.2011 №546, зареєстрованого в районному управлінні юстиції 21.12.2011 №3/56, внесено зміни до Порядку складання, подання та розгляду запитів на інформацію, розпорядником якої є Богодухівська районна державна адміністрація.

    На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 №740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» розпорядженням голови райдержадміністрації від 01.12.11 №545 «Про встановлення розмірів плати за копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію Богодухівською районною державною адміністрацією», зареєстрованого в районному управлінні юстиції 21.12.2011 №2/55 затверджено граничні норми витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є районна державна адміністрація. Також розпорядженням голови райдержадміністрації від 16.02.2012 №77, зареєстрованого в районному управлінні юстиції 07.03.2012 №1/57, затверджено Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, розпорядником якої є Богодухівська районна державна адміністрація.

    Райдержадміністрацією, відповідно до вимог чинного законодавства, дотримуються терміни надання інформації на запити. Так, відповідь на запит надається не пізніше 5 робочих днів з моменту його отримання; у виняткових випадках (ч.ч.2,3 ст.20 Закону) відповідь на запит надається не пізніше 48 годин з дня його отримання. Строк розгляду запиту може бути продовжено з 5 до 20 робочих днів, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача у письмовій формі не пізніше 5 робочих днів з дня його отримання.

    Станом на 01.04.2013 року до райдержадміністрації надійшло 27 запитів на інформацію від фізичних осіб. Органами місцевого самоврядування району протягом минулого року та I кварталу 2013 року було розглянуто 38 запитів на інформацію, а саме: Богодухівська міська рада - 14, Вінницько-Іванівська сільська рада - 8, Степнянська сільська рада - 4, Кленівська сільська рада - 1, Крисинська сільська рада - 2, Павлівська сільська рада - 1, Гутянська селищна рада - 5, Шарівська селищна рада - 3.

    Всім запитувачам, у відведені законодавством строки, надано змістовну відповідь.

    З метою забезпечення відкритості у діяльності районної державної адміністрації, забезпечення прав громадськості та представників засобів масової інформації на безперешкодне та своєчасне отримання інформації про діяльність органів державної влади, наповнення офіційного веб-сайту районної державної адміністрації розпорядженням голови райдержадміністрації від 24 квітня 2012 року №222 затверджено Порядок інформаційного наповнення офіційного веб-сайту райдержадміністрації, Перелік показників та Форми за якими подаються інформаційні матеріали для розміщення на офіційному веб-сайті

    З метою роз’яснень щодо реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» в райдержадміністрації протягом 2012-2013 року відбулося 16 нарад за участю керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та керівників органів місцевого самоврядування. Матеріали щодо проведення нарад висвітлені на сторінках районної газети «Маяк».

    Також на сторінках районної газети щоквартально висвітлюються виступи та інформаційно-аналітичні довідки щодо забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в райдержадміністрації.

    На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації на банері «Запитувачам публічної інформації» розміщується вичерпна інформація щодо діяльності районної державної адміністрації відповідно до вимог ст.15 Закону України Про доступ до публічної інформації» (інформація про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрямки діяльності та фінансові ресурси, нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії, прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, перелік і умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад тощо).        

    Крім того, для запитувачів на веб-сайті є детальна інструкція щодо подання та розгляду запиту на інформацію, порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації, дані про місце, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установи.

    Щомісячно до управління забезпечення доступу до публічної інформації Харківської обласної державної адміністрації надсилаються звіти про роботу райдержадміністрації з питання забезпечення доступу до публічної інформації та наповнення офіційного веб-сайту райдержадміністрації.

    З метою інформування населення щодо відкритості та прозорості в роботі районної державної адміністрації щоквартально в редакції районної газети «Маяк» проходять «прямі лінії» щодо забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в райдержадміністрації. Результати проведення «прямих ліній» оперативно висвітлюються на сторінках районної газети та офіційному веб-сайті районної державної адміністрації. Слід зазначити, що протягом 2012 та I кварталу 2013 років було висвітлено 32 матеріали щодо виконання вищезгаданого Закону.

    Згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 06.12.2011 №588 «Про організацію роботи з вивчення стилю, форм і методів роботи управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації та надання методичної допомоги» протягом минулого року з питання виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» були здійснені перевірки всіх структурних підрозділів райдержадміністрації В ході перевірок було встановлено, що структурних підрозділах наказами керівників визначені відповідальні особи за забезпечення доступу до публічної інформації. Також є в наявності журнали реєстрації інформаційних запитів, форми запиту та інструкції щодо подання та розгляду запитів на інформацію. Найбільша кількість запитів на інформацію в минулому році надійшла до управління агропромислового розвитку райдержадміністрації.

    Протягом 2012 та I кварталу 2013 року було здійснено перевірки діяльності 14 виконавчих органів сільських, селищних та міської рад щодо здійснення ними делегованих повноважень органів виконавчої влади з питання виконання ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Закону України «Про доступ до публічної інформації».

    Слід зазначити, що у всіх органах місцевого самоврядування району проводиться робота щодо виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05.05.2001 №547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації».

    Так, розпорядженнями сільських селищних, міського голів визначені відповідальні особи за забезпечення доступу до публічної інформації, виділені спеціальні місця для роботи запитувачів із документами, які містять публічну інформацію, та їх копіями. Але вони залишаються не обладнаними відповідною оргтехнікою. Також слід зазначити, що в сільських, селищних радах не створені умови для подання письмових запитів громадянам з обмеженими фізичними можливостями.

    Облік та реєстрація запитів на інформацію, які надійшли до сільських, селищних, міської рад, реєструються в окремих журналах, як цього вимагає с.14 Закону України «Про доступ до публічної інформації.

    Вся інформація щодо дотримання Закону України «Про доступ до публічної інформації» оприлюднена на інформаційних стендах, які знаходиться в приміщеннях рад.

    Тому керівникам органів місцевого самоврядування району, де не створені умови для подання письмових запитів громадянам з обмеженими фізичними можливостями та не обладнані відповідною оргтехнікою спеціальні місця для роботи запитувачів із документами, терміново необхідно вжити заходів щодо виправлення недоліків з питання виконання вимог чинного законодавства.

    З метою надання методичної допомоги керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації та органам місцевого самоврядування районною державною адміністрацією розроблено Методичний посібник, в якому сформовано основні нормативні документи райдержадміністрації, наведено теоретичні та практичні рекомендації щодо організації роботи відповідальних осіб за забезпечення доступу до публічної інформації в структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах місцевих рад, розроблено алгоритм роботи із запитом на інформацію, здійснено аналіз надходження запитів на інформацію протягом 2011-2012 років.

    Відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, у справах преси та інформації апарату райдержадміністрації узагальнено досвід роботи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в райдержадміністрації та направлено до управління забезпечення доступу до публічної інформації Харківської обласної державної адміністрації.

    Слід зазначити, що час дії Закону засвідчив, що держава спроможна організувати належне виконання складного і багато в чому новаторського закону, а також продемонстрував, що влада може працювати прозоро й оперативно, якісно і швидко надавати потрібну громадянам інформацію.

    Від якісної та ефективної організації доступу до публічної інформації залежить довіра громадян до органів влади, тому робота щодо забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в районній державній адміністрації буде продовжуватися та постійно вдосконалюватися.

    За наслідками спільного засідання колегії районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району прийняті відповідні рішення.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання