Довідка про роботу із зверненнями громадян у І кварталі 2013 року
Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом І кварталу 2013 року
Протягом І кварталу 2013 року Богодухівською районною державною адміністрацією проводилась відповідна робота, спрямована на забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації з даного питання.
Вживалися заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян як пріоритетного напрямку.
В цілому протягом І кварталу до районної державної адміністрації надійшло 109 звернень громадян. Із них 106 заяв і 3 скарги. 12 звернень надійшло через органи влади вищого рівня.
Звернень від Учасників війни, інвалідів Великої Вітчизняної війни, інвалідів війни, Героїв України, Героїв Радянського Союзу та Соціалістичної Праці протягом звітного періоду не було. В 109 зверненнях було порушено 120 питань. В переважній частині це питання комунального господарства - 49, аграрної політики і земельних відносин - 19, соціального захисту - 13.
Особлива увага приділялась вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Відпрацьована практика проведення особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. За звітний період керівництвом районної державної адміністрації проведено 49 прийомів громадян із них 22 виїзних.
Протягом І кварталу 2013 року до районної державної адміністрації надійшло 12 колективних звернень.
З урахуванням колективних звернень усього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулося 421 громадянина.
На всі листи, що надійшли до районної державної адміністрації, заяви громадян, подані на особистому прийомі, вжито заходів, визначених чинним законодавством. З окремих питань заявникам надані роз’яснення щодо вирішення порушених ними питань. Усі звернення розглянуті і проаналізовані.
Аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, здійснюється щомісяця, щоквартально, за І півріччя, за 9 місяців та за рік. При проведенні аналізу роботи із зверненнями громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858.
Відповідно до Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» здійснюється перебудова в роботі з населенням. Традиційним стало проведення «прямих» та «гарячих» телефонних ліній.
Так, за І квартал 2013 року проведено 11 «прямих» та 3 «гарячих» телефонних ліній.
Введено в практику проведення комплексних виїздів безпосередньо у населені пункти району, на яких присутні різні верстви населення. Це дало змогу більш глибше та детальніше вивчити проблеми, які є у населених пунктах району та прийняти відповідні рішення щодо їх вирішення.
Протягом І кварталу 2013 року проведено 13 виїздів та зустрічей з жителями населених пунктів. Кількість осіб, що відвідали зустрічі становить близько 540 чол., середня кількість населення на одній зустрічі становила близько 35 чол. За результатами виїздів видано 11 дорученнь, в яких порушено 56 питань, із них позитивно було вирішено 14.
Порушень графіків особистого та виїзних прийомів немає. При наявності на прийомі інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», ці категорії приймаються першочергово.
Працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яку очолює особисто голова районної державної адміністрації.
За звітний період проведено 3 таких засідання. На засіданнях розглядалися усі конфліктні ситуації, які не вирішувалися протягом тривалого часу.
Питання щодо стану роботи із зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії районної державної адміністрації. Дане питання виносилось на розгляд колегії районної державної адміністрації 28 лютого 2012 року «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих рад району в 2012 році».
Це дало можливість проаналізувати роботу із зверненнями громадян, викрити недоліки, вказати посадовим особам на їх персональну відповідальність за виконанням чинного законодавства з даного питання. За наслідками колегій прийняті відповідні розпорядження голови районної державної адміністрації.
З метою інформування населення в приміщенні районної державної адміністрації розміщений інформаційний стенд, на якому є необхідна для ознайомлення інформація.
У приміщенні районної державної адміністрації розташована «Скринька довіри», якою може скористатися кожен бажаючий громадянин для звернення з різних питань до керівництва районної державної адміністрації.
Постійно оновлюється інформація на офіційному веб-сайті Богодухівської районної державної адміністрації, де викладена вся необхідна інформація для ознайомлення населення. На веб-сайті створено онлайн - консультування і кожен громадянин може звернутися з окремим індивідуальним питанням до районної державної адміністрації та отримати обґрунтовану відповідь.
Загальний відділ апарату районної державної адміністрації