Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Апаратна нарада від 9.03.11

    Сьогодні відбулася апаратна нарада у голови райдержадміністрації, на якій були розглянуті питання:

    1. В порядку контролю: Про виконання доручення голови райдержадміністрації від 16.02.11 №01-03/339 «Про визначення основних проблем життєдіяльності Степнянської та Сіннянської територіальних громад».

    2. Про ефективність роботи комунальних підприємств району, які є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району.

    3. Про стан виконання заходів щодо готовності об'єктів району до безаварійного пропуску осінньо-зимових дощових паводків, льодоходу та весняної повені.

    З першого питання виступив заступник голови райдержадміністрації Просяник О.М., який проінформував присутніх з результатами роботи щодо виконання доручень голови райдержадміністрації. Зокрема, щодо ремонту будинку культури в с. Сінне, то як зазначив Олександр Миколайович, 4 січня поточного року районною комісією з перевірки технічного стану споруд та інженерних мереж у районі в присутності керівника проектної організації ПП «Неонета» перевірено технічний стан будівлі будинку культури. Комісія прийшла до висновку, що будівля потребує, в першу чергу, негайного капітального ремонту покрівлі. Відповідно до кошторисної документації вартість робіт з ремонту покрівлі та внутрішніх приміщень становить 393,45 тис.грн. Кошти на капітальний ремонт будинку культури ні обласним, ні районним бюджетом не передбачені. Бюджетом Сіннянської сільської ради передбачено кошти в сумі 28,0 тис.грн. на закупівлю шиферу та ремонт покрівлі. Щодо ремонту під'їзних дорік до с. Степне, то до служби автомобільних доріг направлено листа щодо включення цього питання до плану роботи на 2011 рік.

    З другого питання виступила начальник управління економіки райдержадміністрації Телешенко І.П. Зокрема, Ірина Петрівна зазначила, що у районі працюють три госпрозрахункові комунальні підприємства, які є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району, а саме: КП «Богодухівське бюро технічної інвентаризації», редакція газети «Маяк», КСП «Балабанівське». Керівники названих підприємств працюють за контрактом, який укладається з районною радою на підставі відповідних рішень. Майно за КСП «Балабанівське» та КП «Богодухівське бюро технічної інвентаризації» закріплене на праві господарського відання, а редакції газети «Маяк» передано в користування на праві оренди згідно з чинним законодавством.

    Найбільш ефективно працює редакція газети «Маяк». Протягом останніх трьох років зберігається позитивна динаміка по всіх фінансово-економічних показниках. Зокрема, за 2010 рік доходи підприємства зросли на 35%, прибуток – на 10%, податки до місцевих бюджетів – на 15% до рівня 2009 року. Середня заробітна плата на підприємстві складає 2100 грн., що на 44% відсотки перевищує середньо районний показник. Протягом минулого року зросла чисельність працівників на дві одиниці, і сьогодні в штаті підприємства працює 8 осіб.

    Колектив редакції приділяє значну увагу питанню щодо збільшення обсягів тиражу районної газети, значно розширило коло питань, які висвітлюються на сторінках видання, що підвищує зацікавленість читачів.

    Завдяки цим та ряду інших заходів редакція планує в поточному році покращувати виробничі показники. Разом з тим, не вирішеним залишається питання щодо оформлення права користування земельною ділянкою, на якій знаходиться будівля редакції. На це питання потрібно звернути увагу.

    Слід відзначити, що у минулому році вдалося дещо покращити фінансовий стан КП «Богодухівське бюро технічної інвентаризації». Підприємство отримало прибуток у сумі 2,4 тис.грн. тоді, як у 2008 та 2009 роках отриманий збиток у сумі 7,7 тис.грн. та 26,6 тис.грн. відповідно.

    Головною причиною збитковості була невідповідність діючих тарифів, які протягом останніх трьох років не змінювалися, фактичним витратам підприємства. За цей час лише мінімальна заробітна плата зросла на 79%, а в структурі собівартості питома вага витрат на оплату праці складає 67%. Це змусило підприємство вживати ряд заходів щодо скорочення витрат. Зокрема, у минулому році воно працювало в режимі неповного робочого тижня. Однак, це привело до зменшення відрахувань до місцевих бюджетів та фондів соціального страхування. Зокрема, податок із доходів фізичних осіб скоротився майже на 10%, відрахування до пенсійного фонду - на 11%.

    Негативно впливає на доходи підприємства зменшення кількості замовлень від фізичних та юридичних осіб. Так, якщо у 2008 році їх було 3693, то у 2010 році - 2346, що менше на 36%.

    У минулому році були розроблені, узгоджені з управліннями обласної державної адміністрації та в кінці року затверджені головою обласної державної адміністрації нові тарифи, які вступили в дію з 25 січня поточного року. Сподіваємося, що фінансові показники роботи підприємства будуть покращені і це дозволить збільшити надходження до місцевих бюджетів району.

    Найгірший фінансовий стан склався в КСП «Балабанівське», яке за минулий рік отримало збиток у сумі 340,3 тис.грн.

    У користуванні господарства знаходиться 520,8 га. землі, з яких 349,4 - рілля. За останні два роки ефективність використання ріллі зменшилася. Зокрема, у 2010 році урожайність зернових культур по господарству склала 15 ц/га, технічних - 12,3 ц/га, що на 33% та 25% відповідно менше, ніж в середньому по району.

    Станом на 01.01.11 господарство утримувало 45 голів великої рогатої худоби, в тому числі корів - 33. Протягом 2010 року поголів'я корів зменшилося на 18%, надій на одну корову – на 30%, що привело до падіння валового виробництва молока на 41 тонну, або 39% до рівня 2009 року.

    Тому керівництву господарства потрібно вжити заходів щодо:
    - підвищення продуктивності корів шляхом оновлення стада великої рогатої худоби та створення повноцінного кормозабезпечення;
    - підвищення ефективності використання земельного фонду та дотримання рекомендованих норм розташування культур у сівозмінах.

    Незважаючи на обмеженість обігових коштів господарство забезпечило себе запчастинами та паливно-мастильними матеріалами для проведення комплексу весняно-польових робіт.

    У минулому році розмір середньомісячної заробітної плати на підприємстві зріс на 36%, середньоспискова чисельність працюючих - на 28%. Орендна плата за користування земельними паями виплачена на рівні 3%. Все це позитивно вплинуло на збільшення податкових надходжень до місцевих бюджетів. Зокрема, сплачено 47,4 тис.грн. податку з доходів фізичних осіб, що у 4,3 рази більше, ніж у 2009 році.

    Станом на 01.01.11 на балансі підприємства знаходилося 34 будівлі та споруди комунальної власності. Будівлі тваринницької ферми №3 та кормоцеху, які не використовуються, відповідно рішення районної ради знаходяться в стадії відчуження. Однак, через відсутність покупців проблема залишається невирішеною. Також потрібно визначитися щодо двоповерхового 24 квартирного житлового будинку, який тривалий час не використовується. Одним із шляхів вирішення даного питання є переведення будівлі із статусу житлової у нежитлову з подальшим продажем.

    Також Ірина Петрівна внесла пропозиції керівникам комунальних підприємств району вжити заходів щодо забезпечення своєчасного впровадження нових державних мінімальних гарантій в оплаті праці, підвищенню рівня середньомісячної заробітної плати штатних працівників, покращення фінансового стану та недопущення збитковості підприємств.

    Серед актуальних питань сьогодення став виступ начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій Церковного С.М., який проінформував присутніх про стан виконання у районі заходів щодо беаварійного пропуску осінньо-зимових дощових паводків, льодоходу і весняної повені. Як зазначив Сергій Михайлович, проведено уточнення зон можливого підтоплення паводковими та повеневими водами, а також перелік будівель, об'єктів і споруд, які потрапляють до цих зон. Аналіз повеневої обстановки показує, що зон затоплення в районі немає, можливе підтоплення 198 житлових будинків з загальною кількістю мешканців 450 чоловік. Можливий вихід із ладу і руйнування автодорожніх та залізничних мостів, газопроводу не передбачається.

    Керівниками органів місцевого самоврядування разом з орендарями водних об'єктів вжиті та проводяться запобіжні заходи щодо недопущення можливого підтоплення підвідомчих територій, а саме: створення запасу піску, мішків, розчищення від заторів та сміття водоскидних споруд, ведення цілодобового моніторингу збільшення (зменшення) товщини льоду на водоймищах.

    Відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, районною санітарно-епідеміологічною станцією та КП «Богодухіввода» виконано ряд заходів щодо надійної роботи у період осінньо-зимових дощових паводків, льодоходу та весняної повені водозаборів господарсько-питного призначення, водопровідних споруд і мереж та інших. Разом з цим 16 лютого поточного року фахівцями Головного управління з питань надзвичайних ситуацій Харківської облдержадміністрації, Головного управління МНС України в Харківській області та Харківського обласного виробничого управління меліорації та водного господарства проведено перевірку району щодо готовності до роботи в умовах льодоходу та весняної повені у 2011 році. Підготовку оцінену як задовільну.

    Станом на сьогоднішній день є об'єкти, які в разі аварії можуть створити небезпеку, а саме: ГТС ставку с. Кленове (в тілі греблі проходить газопровід високого тиску, на території Кленівської сільської ради) та ГТС Забродівського водосховища (несправні шлюзові затвори).

    В обговоренні цього питання взяли участь перший заступник голови райдержадміністрації Кириченко О.І., міський голова Бєлий В.М., керівники органів місцевого самоврядування Кленівської та Забродівської сільських рад Ярошенко О.М., Надолинний В.Л., начальник РВ ГУМНС України в Харківській області Соломаха В.О.

    По закінченні апаратної наради голова райдержадміністрації провів співбесіди з керівниками органів місцевого самоврядування Павлівської та Сухининської сільських рад щодо визначення основних проблем життєзабезпечення діяльності громад.

    За наслідками наради та співбесіди головою райдержадміністрації дані відповідні доручення.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання