Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Стратегія сталого розвитку «Україна – 2020»

    визначає цілі, напрями, пріоритети розвитку нашої країни на наступні п’ять років, а також показники досягнення цих цілей. Вона включає в себе 62 реформи, метою яких визначено досягнення європейських стандартів життя та гідного місця України у світі.

    Хочу зупинитися на реформі адміністративних послуг, яка стосується більшість жителів нашої громади. Вона передбачає розроблення відповідних нормативно-правових актів у сфері надання адміністративних послуг, таких як: підприємницькі (господарські), соціальні, земельні, будівельно-комунальні, житлові та інші види адміністративних послуг.

    Завданнями реформування є:

    1. Розбудова мережі центрів надання адміністративних послуг та розширення можливостей органів місцевого самоврядування щодо їх створення та отримання достатніх повноважень для організації процесу надання адміністративних послуг населенню.

    2. Суттєве скорочення кількості адміністративних послуг, особливо документів дозвільного характеру (дозволів, ліцензій, тощо), які становлять надлишкові адміністративні бар’єри для громадян та бізнесу.

    3. Спрощення процедур та підвищення комфорту отримання адміністративних послуг, впорядкування відносин щодо оплати адміністративних послуг, ведення єдиного прозорого публічного реєстру (веб-порталу) всіх адміністративних послуг, законодавче врегулювання відносини органів влади з громадянами (адміністративна процедура), забезпечення повного електронного документообігу між суб’єктами, які задіяні в наданні адміністративних послуг.

    4. Забезпечення належного фінансування видатків органів державної влади пов’язані з наданням адміністративних послуг, а також видатків на створення та забезпечення роботи центрів надання адміністративних послуг. Забезпечення зарахування коштів за надання адміністративних послуг у прив’язці до надавачів таких послуг

    5. Запровадження чітких критеріїв моніторингу якості надання адміністративних послуг, системне проводення такого моніторингу та публікувація його результатів.

    Тож сподіваюся, що вказана реформа забезпечить підвищення ефективності функціонування системи адміністративних послуг та всебічне додержання законних прав населення.

    І.Телешенко,
    начальник відділу економічного розвитку
    і торгівлі районної державної адміністрації

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання