"Пряма лінія" з завідувачем сектора масових комунікацій апарату районної державної адміністрації Л.Б.Пшеничною
12 квітня відбулася «пряма лінія» з завідувачем сектора масових комунікацій апарату районної державної адміністрації Л.Б.Пшеничною.
Під час дзвінків до районної газети «Маяк» надійшли питання:
1. Чи надходили до районної державної адміністрації запити в усній формі? Яким чином має надаватися відповідь на усний запит?
Відповідь: Відповідь на усний запит надається в усній формі тільки за згоди запитувача. Письмова відповідь на усний запит надається у таких випадках: відповідь на запит передбачає повну або часткову відмову в його задоволенні; нею повідомляється про продовження строку розгляду запиту; нею повідомляється про відстрочення задоволення запиту; запитувач наполягає на такій формі відповіді.
2. Хочу направити запит на публічну інформацію Які його обов’язкові реквізити?
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит повинен містити:
- прізвище, ім’я по батькові запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит на публічну інформацію, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату за умови подання письмового запиту.
3. Який строк розгляду запитів на публічну інформацію?
Відповідь: Відповідь на запит на публічну інформацію надається не пізніше п’яти робочих днів з дня його отримання відповідно до вимог статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».