Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    «Пряма лінія» з начальником відділу освіти райдержадміністрації Яковлєвим Б.М.

    У лютому в редакції газети «Маяк» відбулася «пряма лінія» з начальником відділу освіти райдержадміністрації Яковлєвим Б.М. на тему: «Розвиток та перспективи дошкільної освіти в районі»

    На всі запитання були надані відповіді.

    1. Які умови прийому дітей до дошкільного навчального закладу?

    Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснюється керівником протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров’я дитини, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

    Під час прийому дитини до дошкільного навчального закладу, керівник зобов’язаний ознайомити батьків або осіб, що їх замінюють, із статутом дошкільного закладу, іншими документами, що регламентують його діяльність.

    Групи у дошкільному навчальному закладі комплектуються за віковими (одновіковими, різновіковими), сімейними (родинними) ознаками.

    За дитиною зберігається місце в дошкільному навчальному закладі державної та комунальної форм власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 днів).

    Відрахування дитини з дошкільного навчального закладу державної та комунальної форми власності може здійснюватись:

    за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;

    на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у дошкільному навчальному закладі даного типу;

    у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.

    Адміністрація дошкільного навчального закладу зобов’язана письмово повідомити батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини не менш як за 10 календарних днів.

    Забороняється безпідставне відрахування дитини з дошкільного навчального закладу.

    Порядок прийому, відрахування та збереження за дитиною місця у дошкільному навчальному закладі приватної форми власності визначається засновником (власником).

    2. Чи мають право батьки вибирати різні форми здобуття дітьми дошкільної освіти?

    Оптимальний варіант, звичайно, дитячий садок. У разі його відсутності відкриваються групи для організації роботи з дітьми старшого дошкільного віку на базі навчальних закладів або інших приміщень, буде здійснюватися соціально-педагогічний патронат, а також діти можуть отримувати дошкільну освіту за допомогою фізичних осіб, які мають відповідну вищу педагогічну освіту та ліцензію на право надання освітніх послуг у сфері дошкільної освіти.

    3. Що є головним у підготовці до школи?

    Підготовка до школи - процес багатоплановий. Слід відзначити, що починати займатися з дітьми потрібно з молодшого дошкільного віку, і не тільки на спеціальних заняттях, але й в самостійній діяльності - в іграх, праці, спілкуванні з дорослими і однолітками.

    Насамперед важлива психологічна підготовка. Це означає, що на момент вступу до школи у дитини повинні сформуватися психологічні якості, потрібні школярам. Підсумком розвитку дитини в дошкільному віці є наявність якостей, достатніх для того, щоб пристосуватися до умов школи, приступити до систематичного навчання. Насамперед, це бажання стати школярем, виконувати серйозну діяльність - вчитися. Таке бажання у більшості дітей з’являється наприкінці дошкільного віку. Воно пов’язане з черговою кризою психічного розвитку, з тим, що дитина починає усвідомлювати свій статус дошкільника, перестає задовольнятися тим засобом залучення до життя, яке дає йому гра. Дитина психологічно переростає гру, і статус школяра для неї є сходинкою до дорослості, а навчання - як відповідна справа, до якої ставляться всі з повагою.

    Проте, цікавить дітей не тільки можливість навчатися. Дошкільнят притягують зовнішні атрибути шкільного життя: дзвінки, перерви, оцінки, те, що можна сидіти за партою, носити ранець та інше. Такий інтерес також дуже важливий, адже в цьому є бажання дитини змінити свій статус в суспільстві, своє місце серед інших людей.

    Важливим у підготовці до школи є вольова готовність. Учням необхідно дотримуватися режиму, напружено працювати, виконувати те, чого від них вимагає навчання. Адже в навчанні є обов’язкові моменти, де треба проявити свою увагу, пам’ять, мислення, уяву, і дитині тривалий час це не легко дається.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання