Довідка про роботу із зверненнями громадян протягом ІІ кварталу 2016 року
До районної державної адміністрації протягом ІІ кварталу 2016 року надійшло 105 звернень, у тому числі 100 звернень - поштою (електронної поштою), на особистому прийомі - 5.
За видами звернень домінують заяви щодо вирішення певних питань, які складають 92,4%. Пропозицій не надходило, скарг - 8.
Від органів влади вищого рівня до районної державної адміністрації надійшло 46 звернень.
У ІІ кварталі поточного року до районної державної адміністрації надійшло 6 колективних 1 повторне та 1 неодноразове звернення.
Усього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулися 187 громадян.
У зверненнях за звітній період порушено 105 різноманітних питань.
Найчастіше громадяни порушували питання соціального захисту (39) та комунального господарства (26).
Кожного понеділка, вівторка та п’ятниці із 15.00 до 17.00 години працює «телефон довіри».
Протягом ІІ кварталу поточного року по «телефону довіри» надійшло 1 звернення.