Райдержадміністрація

Корисні посилання










Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Відповіді на запитання "прямих" та "гарячих" ліній

«Пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему: «Суспільство проти корупції»

   

08 лютого  в районній державній адміністрації відбулася «пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату  районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему: «Суспільство проти корупції», під час якої жителів району цікавили питання:

 

Чи слід подавати щорічну декларацію та декларацію перед припиненням діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, якщо суб’єкт декларування звільняється до 1 квітня?

Якщо суб’єкт декларування звільняється або іншим чином припиняє діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, до подання ним щорічної декларації за попередній рік (наприклад 10 січня 2018 року), то йому рекомендується подавати щорічну декларацію за попередній рік (2017 рік)  та окрему декларацію з 1 січня 2018 року до 10 січня 2018 року включно, тобто період, який не був охоплений раніше поданими деклараціями. Це зумовлено тим, що за різний звітний період (наприклад, 2017 та 2018 роки) застосовуються різні розміри прожиткового мінімуму.

 

Яким чином оцінити об’єкт незавершеного будівництва і як визначити дату набуття у власність, володіння чи користування?

Відповідно до вимог чинного законодавства України, інформація про вартість об’єкта незавершеного будівництва та дату його набуття у власність (володіння чи користування) в декларації не зазначається. Зазначається лише інформація про:

  • Вид об’єкта (житловий будинок, офіс, гараж тощо);
  • Загальну площу об’єкта (якщо відома);
  • Реєстраційний номер (якщо відомий і якщо застосовується);
  • Місцезнаходження об’єкта;
  • Зв’язок із суб’єктом декларування або членом його сім’ї;
  • Власника або користувача земельної ділянки, на якій здійснюється (здійснювалося) будівництво об’єкта.

 

Чи існує можливість зазначити у декларації, що грошові активи зберігаються у банківській установі, але не у вигляді внесків на рахунки?

Так, у формі декларації у розділі «Грошові активи» міститься поле «Установа, в якій відкриті такі рахунки або до якої зроблені відповідні внески». У цьому полі можна зазначити установу, у якій зберігаються грошові ( у тому числі готівкові) кошти. Таке зазначення не є обов’язковим і здійснюється на розсуд суб’єкта декларування.

Водночас, якщо у розділі «Грошові активи» у полі «Вид активу» було обрано варіанти «Кошти розміщені на банківських рахунках» або «Внески до кредитних та інших небанківських фінансових установ, у тому числі до інститутів спільного інвестування», то зазначення установи в полі «Установа, в якій відкриті такі рахунки або до якої зроблені відповідні внески» стає обов’язковим і без такого зазначення декларацію не може бути подано.

 

«Пряма лінія» з начальником архівного відділу Дручинською Іриною Володимирівною на тему «Порядок надання громадянам архівних довідок соціально-правового характеру».

    17 січня 2018 року в архівному відділі Богодухівської районної державної адміністрації відбулася «пряма лінія» з начальником архівного відділу Дручинською Іриною Володимирівною на тему «Порядок надання громадянам архівних довідок соціально-правового характеру».
    За допомогою звернулася мешканка м.Богодухова з питанням надання архівної довідки про надання в приватну власність земельної ділянки на території Кленівстької сільської ради для обслуговування житлового будинку. Довідка необхідна для встановлення права власності на будівлю. Громадянці роз’яснено, що вона особисто повинна прийти до архіву, подати заяву та одержати архівний витяг з рішення сесій Кленівської сільської ради.
 

«Пряма лінія» з завідувачем сектора з питань постраждалих внаслідок аварії на чорнобильській атомній електростанції управління соціального захисту населення районної державної адміністрації В.В.Лещенко

   

12 грудня в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації відбулася  «пряма  лінія» з завідувачем сектора з питань постраждалих внаслідок аварії на чорнобильській атомній електростанції управління соціального захисту населення районної державної адміністрації В.В.Лещенко на тему «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок аварії на  Чорнобильській атомній електростанції»

 

До Вікторії Володимирівни звернулися жителі району з питань:

 

Чи визначений розмір середньої вартості путівки для виплати грошової компенсації замість путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на 2018 рік?

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 №838 «Про розмір середньої вартості середньої вартості путівки для виплати грошової компенсації замість путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», установлено, що грошова компенсація замість путівки громадянам, віднесеним до категорії 1 та дітям, інвалідність яких пов`язана з Чорнобильською катастрофою, визначається Міністерством соціальної політики щороку із розрахунку 35% розміру одного прожиткового мінімуму, встановленого законом на 1 січня відповідного року для осіб, які втратили працездатність (із заокругленням до однієї гривні).

Зважаючи на вищевикладене, грошова компенсація замість путівки для постраждалих громадян на 2018 рік буде становити 481,00 грн.

 

Які документи потрібно подати для встановлення причинного зв`язку захворювання, яке призвело до смерті, з виконанням обов`язків військової служби при ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС?

Для встановлення причинного зв`язку захворювання, яке призвело до смерті, з виконанням обов`язків військової служби при ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС до Військово-лікарської комісії Північного регіону Міністерства оборони України потрібно надати наступні документи:

-заяву;

-копію паспорту;

-копію посвідчення особи, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС;

-копію військового квитка;

-копію посвідчення ветерана війни-інваліда війни;

-копію довідки про участь в ліквідації аварії на ЧАЕС;

-копію експертного висновку міжвідомчої експертної комісії по       встановленню зв`язку захворювань, інвалідності та смерті з дією іонізованого випромінювання та інших шкідливих наслідків аварії на ЧАЕС;

-копію свідоцтва про смерть;

-копію лікарського свідоцтва про смерть;

-копії медичних документів;

-копію довідки МСЕК;

-амбулаторну картку;

-медичну книжку;

-копії архівних документів.

 

«Пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему «Суспільство проти корупції»

22 листопада в редакції газети «Маяк» відбулася «пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему «Суспільство проти корупції»

Детальніше...

 

«Пряма лінія» з директором Богодухівського районного центру зайнятості Н.В.Лещенко.

10 жовтня у редакції газети «Маяк» відбулася «пряма лінія» з директором Богодухівського районного центру зайнятості Н.В.Лещенко.
    Жителів міста Богодухова цікавили питання:
    Мені 47 років я працюю сестрою медичною.
    Чи можете мені підвищити кваліфікацію сестри медичної ?
    Хто має право навчатися за державні кошти?

    Право на навчання за кошти держави на підставі ваучера надається особам, які одночасно відповідають таким критеріям: старше 45 років; до досягнення пенсійного віку; страховий стаж становить не менше 15 років; мають професійно-технічну або вищу освіту; не проходили протягом останніх 3 років перепідготовку за рахунок коштів Фонду державного соціального страхування на випадок безробіття; не зареєстровані в центрах зайнятості як безробітні. Також мають право на навчання звільнені з військової служби (крім військовослужбовців строкової служби), служби в органах внутрішніх справ, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції або Державної кримінально-виконавчої служби у зв’язку із скороченням чисельності, штату або за станом здоров’я до досягнення ними встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсійного віку, за наявності вислуги не менше 10 років, які не набули права на пенсію відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»; звільнені з військової служби після участі у проведенні АТО, з числа інвалідів до отримання права на пенсію відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»; внутрішньо переміщені особи працездатного віку ( не залежно від віку) за відсутності підходящої роботи.
    Мене звати Ольга і я дуже хотіла відкрити піцерію, але життя склалося інакше – я вийшла заміж, народила донечку і мала за нею доглядати. Протягом трьох декретних років ми з чоловіком отримували допомогу як малозабезпечені, але нас це не влаштовує. У вересні 2017 року ми дізнались «Про реалізацію пілотного проекту із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб» в управлінні соціального захисту населення, де нам порадили звернутись до центру зайнятості за більш детальною інформацією.
    Чи можу я прийняти участь у даному проекті та започаткувати власну справу?
    - Так, можете прийняти участь у проекті. Механізм повернення до трудової діяльності представників вразливих верств населення детально описаний у Порядку реалізації пілотного проекту із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1154.
    Для участі в пілотному проекті зазначеним особам необхідно звернутися до управління соціального захисту населення за фактичним місцем проживання/перебування з відповідною заявою та документами, які підтверджують статус таких осіб (довідка про отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи).
    Залучення учасників пілотного проекту до роботи здійснюється центром зайнятості шляхом:
    — сприяння працевлаштуванню, в тому числі на нові робочі місця;
    — надання безвідсоткової фінансової допомоги на поворотній основі для організації підприємницької діяльності;
    — пропонування участі в громадських роботах.
    Фінансова допомога надається одноразово шляхом оплати обласним центром зайнятості за заявою-дорученням учасника пілотного проекту, який має статус фізичної особи – підприємця, витрат на закупівлю обладнання та матеріалів для організації підприємницької діяльності, передбачених бізнес-планом.
    Розмір фінансової допомоги не може перевищувати 40 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на початок відповідного року (у 2017 році – 64,0 тис. грн).
    Сума фінансової допомоги, яка повертається, зменшується на суму сплачених учасником пілотного проекту податків, зборів (обов’язкових платежів) і єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
    Фінансова допомога не повертається, якщо сума сплачених у відповідному році вищезазначених платежів перевищує суму фінансової допомоги, що повинна бути повернута за такий рік та у разі, коли учасник пілотного проекту працевлаштовує в перший рік участі в проекті не менш як двох інших осіб із числа членів малозабезпечених сімей, які отримують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, внутрішньо переміщених осіб, або осіб, звільнених з військової служби після участі в антитерористичній операції, строком не менш як на 2 роки (за направленням міськрайонного центру зайнятості).
    Я Олександр, особа з інвалідністю, маю 3групу інвалідності.
    Чи можу я змінити професію, перенавчитись?
    - Проблеми зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями
    залишаються на сьогодні актуальними як для служби зайнятості, так і для тих організацій, які зацікавлені у їх працевлаштуванні.
    Люди з обмеженими фізичними можливостями потребують справедливого соціального захисту та створення таких умов життя, щоб успішно інтегруватися у суспільстві. З кожним роком зростає число осіб з інвалідністю, які звертаються до центру зайнятості в пошуках роботи, тому питання працевлаштування громадян, які шукають роботу, було і залишається дуже складним.
    Службою зайнятості приділяється особлива увага та впроваджуються нові підходи до вирішення проблем зайнятості та працевлаштування інвалідів. Підбір підходящої роботи для інвалідів (проходження навчання) здійснюється відповідно до рекомендацій МСЕК., наявних у інваліда кваліфікацій та знань, з урахуванням його побажань.
    На сьогодні є можливість пройти навчання за кошти Фонду соціального захисту інвалідів відпрацьовано механізм направлення на професійне навчання до Харківського центру професійно-технічної освіти ДСЗ осіб з інвалідністю.
    Центр зайнятості завжди радий допомогти громадянам з інвалідністю реалізувати свій життєвий потенціал і знайти своє місце на ринку праці. І якщо людина не опустить руки, якщо вона готова до змін, готова щоденно працювати і досягти результатів, такі люди при будь-яких умовах не залишаться без роботи.
    За більш детальною інформацією з даних питань та якщо Ви маєте бажання дізнатись більше про послуги служби зайнятості, звертайтесь до районного центру зайнятості за адресою: вул. Моргунова, 7, м. Богодухів, Харківська область.

 
Більше статтей...

Пошук по сайту

















Архів новин

Листопад 2021
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання