Доступ до публічної інформації: відкритість і прозорість у роботі влади

Як заявила в ході прес-конференції з нагоди Днів відкритості 10 червня начальник відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, у справах преси та інформації апарату райдержадміністрації Сахно Л.Б. робота щодо забезпечення доступу до публічної інформації здійснюється суворо у відповідності з чинним законодавством.

«З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» в районній державній адміністрації внесено зміни до регламентуючих документів, згідно з якими функції забезпечення питань доступу до публічної інформації покладено на відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, у справах преси та інформації апарату райдержадміністрації. За цей час на нашу діяльність не надійшло жодної скарги або позову до суду», - підкреслила вона.

За словами Лариси Болиславівни, райдержадміністрацією, відповідно до вимог чинного законодавства, дотримуються терміни надання інформації на запити на інформацію. Так, відповідь на запит надається не пізніше 5 робочих днів з моменту його отримання: у виняткових випадках (ч.ч.2.3 ст.20 Закону) відповідь на запит надається не пізніше 48 годин з дня його отримання. Строк розгляду запиту може бути продовжено з 5 до 20 робочих днів, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних.

Так, до районної державної адміністрації станом на 10 червня 2013 року надійшло 34 запити на публічну інформацію, в тому числі 11 - в 2013 році.

За словами Лариси Болиславівни, найчастіше предметом запитів на інформацію стають документи з відведення земельних ділянок, приватизації землі, щодо тих чи інших будівель у районі. Також надходили запити про фінансування установ освіти і охорони здоров‘я, про виконання місцевих бюджетів тощо. Запитують інформацію як правозахисні організації, так і приватні особи.

На виконання ст.18 Закону України «Про доступ до публічної інформації» в райдержадміністрації створено Систему обліку публічної інформації (Реєстр), розпорядником якої є Богодухівська райдержадміністрація. Станом на сьогоднішній день до Реєстру внесено 1253 документи.

За словами начальника відділу, на офіційному веб-сайті райдержадміністрації розроблену нову структуру сторінки (банер) «Запитувачам публічної інформації» та забезпечено розміщення інформації щодо виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», в тому числі і звітів про результати розгляду запитів на інформацію та їх тематики.