Удосконалення роботи із зверненнями громадян

11 грудня відбулося засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Цього разу було проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян, які надішли до сільських рад у 2014 році, за результатами перевірки делегованих повноважень органів виконавчої влади.

Слід зазначити, що основними недоліками сільських рад в роботі із зверненнями громадян були: продовження терміну контролю виконання звернення чи зняття його з контролю здійснювалося без відповідної резолюції посадової особи, яка взяла його на контроль (резолюція голови або секретаря сільської ради, в залежності від того, кому адресоване звернення); не здійснювався контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян на підприємствах, установах та організаціях; не передбачено проведення виїзних прийомів громадян за їх місцем проживання; відсутній реєстраційний штамп; не проводиться щоквартальний аналіз роботи із зверненнями громадян із застосуванням Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858.

Деякі сільські ради повністю усунули наведені недоліки в роботі із зверненнями громадян.

Заступник голови комісії Л.М. Іванова наголосила, що районна державна адміністрація та органи місцевого самоврядування повинні тісно співпрацювати та вживати всіх необхідних заходів щодо удосконалення роботи із зверненнями громадян в подальшому.