З 1 січня заяви на призначення соцдопомоги потрібно надавати уповноваженим при місцевих радах або через ЦНАП

Про це розповіли в Департаменті соціального захисту населення Харківської ОДА.
   
    Як пояснила начальниця відділу пільг та житлових субсидій Департаменту соціального захисту Ольга Балєва, з 1 січня цього року органи соцзахисту районних державних адміністрацій приймають від громадян документи для призначення державних допомог, пільг, субсидій тільки через пошту або в електронній формі.
   
    «Це пов’язано з реформою децентралізації та ліквідацією РДА. На пошту або в електронній формі райдержадміністрації прийматимуть заяви під час перехідного періоду. Надалі в територіальних громадах мають створити нові підрозділи з питань соціального захисту населення, які будуть приймати такі заяви від громадян», - уточнила Ольга Балєва.
   
    Також заяви з необхідними документами наразі можна надавати уповноваженим посадовим особам виконавчих органів місцевих рад та через ЦНАПи, які передають їх відповідному органу соцзахисту.
   
    А вже з 1 березня цього року заяви з необхідними документами будуть прийматися уповноваженими особами виконавчих органів рад або через ЦНАПи виключно з формуванням електронної справи.
   
    Для цього всі територіальні громади повинні під'єднатися до платформи «Соціальна громада». Це програмний продукт, за допомогою якого справи в цифровому вигляді передаються від громад до органів соціального захисту населення райдержадміністрацій для призначення допомоги. Електронні копії документів, прийняті через «Соціальну громаду», будуть відразу потрапляти в управління соціального захисту населення, що скоротить час прийняття рішення майже вдвічі. Через програмний комплекс жителі громад зможуть оформити 67 послуг — житлові субсидії, пільги, допомогу тощо.
   
    Джерело інформації: Сайт Харківської обласної державної адміністрації