З 1 жовтня 2014 року розпочав роботу сектор з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації

Як повідомила сьогодні під час апаратної наради у голови районної державної адміністрації перший заступник голови райдержадміністрації Яцюк В.Б., основним завданням сектора з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації – є реалізація державної політики у сфері надання адміністративних послуг шляхом забезпечення зручного та оперативного отримання якісних адміністративних послуг фізичними та юридичними особами.

До переліку адміністративних послуг, які надає сектор з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації включено 51 адміністративну послугу та 11 послуг дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

З 1 жовтня поточного року відповідно до п.5 розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» виключно через сектор надання адміністративних послуг надаються 7 послуг міграційної служби.

Відпрацьована система отримання та передачі документів для надання адміністративних послуг з Богодухівським районним сектором ГУ Державної міграційної служби України в Харківській області. За період з 01 по 30 жовтня 2014 року через сектор надання адміністративних послуг 219 громадян отримали 241 послугу міграційної служби.

Також Валентина Борисівна озвучила проблеми, які на сьогодні є досить актуальними.