Про підсумки виконання Пріоритетних напрямів роботи Богодухівської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району за 2014 рік, визначення і затвердження їх на 2015 рік

Інформувала на засіданні колегії райдержадміністрації начальник відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації І.П.Телешенко.

Пріоритетні напрями роботи районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району в 2014 році передбачали вирішення 47 питань по 8 напрямках. Станом на 01 січня 2015 року повністю та частково виконано 25 завдань, через відсутність коштів не виконано 18 та 4 - з інших причин (втрата чинності, доцільності, тощо).

Проведена значна робота по удосконаленню управлінської діяльності в районній державній адміністрації.

Протягом минулого року проведено 15 засідань колегії районної державної адміністрації, одне з яких - за участю представника департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації.

Графіки проведення зустрічей голови районної державної адміністрації з трудовими колективами підприємств, установ та організацій району практично виконані.

З метою підвищення професійності кадрів у Харківському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України торік пройшли навчання 26 працівників, з яких: 2 - за професійною програмою, 2  - за програмами тематичних семінарів, а також 4 особи пройшли навчання, зарахованих до кадрового резерву на посади першого заступника та заступника голови районної державної адміністрації.

Підвищили кваліфікацію шляхом самоосвіти 11 державних службовців у рамках щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець».

До виконання обов’язків відсутніх працівників впродовж року було залучено 15 державних службовців районної державної адміністрації та осіб, зарахованих до кадрового резерву на відповідні посади.

У районній державній адміністрації проводиться робота щодо реалізації державної антикорупційної політики. Виконано План заходів щодо запобігання та протидії корупції в Богодухівській районній державній адміністрації на 2014 рік, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 12 грудня 2013 року №466 та затверджений розпорядженням голови районної державної адміністрації від 10 грудня 2014 року №413 відповідний План на 2015 рік.

Питання щодо запобігання та протидії корупції в районній державній адміністрації неодноразово розглядалися на засіданнях колегії районної державної адміністрації, ради по роботі з кадрами при районній державній адміністрації, семінар-нарадах з керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації та місцевих рад району.

Система зберігання та архівування документів в апараті районної державної адміністрації здійснюється шляхом їх сканування і зберігання згідно з номенклатурою справ та в електронному вигляді.

Вживалися заходи по виконанню пріоритетів щодо розвитку комунальної інфраструктури.

За кошти обласного фонду охорони навколишнього природного середовища продовжувалося будівництво Комплексу по управлінню комунальними відходами в м. Богодухові. За минулий рік виділено та освоєно 20 млн.грн. на вказаному об’єкті.

З метою організації вивозу твердих побутових відходів торік місцевими радами району придбано 10 контейнерів, укладено 10 договорів із КП «Богодухівжитло» та 1 - із КП «Вільшанське» (Крисинська сільська рада) на захоронення твердих побутових відходів.

Торік на звалищі твердих побутових відходів, утримувачем якого є КП «Богодухівжитло», захоронено 2162т відходів.

На проведення ремонту комунальних автодоріг району у минулому році надійшли бюджетні кошти у сумі 1877,1 тис.грн., з яких виконано робіт та оплачено виконавцям 596,4 тис.грн.

За кошти Петропавлівської сільської ради виготовлено проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт вул. Леніна в с.Петропавлівка.

У 2014 році за кошти сільських рад встановлено 4 автобусних павільйони, а саме в: с. Лесківка (Зарябинська с/р), с. Максимівка (Крисинська с/р), с. Кручик (Павлівська с/р) та смт Гути на загальну суму 30,4 тис.грн.

Продовжувалася робота щодо відновлення вуличного освітлення. Торік воно відновлено у 9 населених пунктах, а саме: у селах: Губарівка, Лозова, Зарябинка, Леськівка, Кадниця, Ульянівка, Воскресенівка, Дмитрівка та Сінне. Виконані та проплачені роботи щодо освітлення 4 вулиць в с. Хрущова Микитівка, встановлені ліхтарі на центральних вулицях с. Полкова Микитівка, проводиться робота щодо освітлення 10 вулиць в селах Сухини, Кияни та Гавриші Сухининської сільської ради, перераховані кошти на виконання монтажних робіт по вул. Шевченка в с. Степне.

За кошти міської ради розроблена проектно-кошторисна документація та отримано висновок будівельної експертизи на прокладення водопроводу та облаштування водозабору в с. Семенів Яр.

Із бюджету Шарівської селищної ради було виділено 2,4 тис.грн. для придбання матеріалів на ремонт водопровідної мережі в смт Шарівка.

За кошти сільської ради (40 тис.грн.) виготовлена та пройшла будівельну експертизу проектно-кошторисна документація на будівництво артезіанської свердловини в с. Сазоно-Баланівка. Загальна кошторисна вартість робіт складає 417 тис.грн. На їх проведення планується залучити благодійну допомогу.

Продовжувався благоустрій існуючих дитячих ігрових майданчиків та встановлено 6 нових.

З метою удосконалення діяльності та покращення матеріально-технічної бази закладів соціально-гуманітарної сфери торік за кошти сільської ради розпочато роботи щодо реконструкції існуючої частини будівлі школи у с. Петропавлівка під дошкільний підрозділ навчально-виховного комплексу.

Перемога в обласному конкурсі міні-проектів розвитку територіальних громад «Разом у майбутнє» дала можливість отримати з обласного бюджету співфінансування для заміни вікон у дошкільних навчальних закладах №№5,9 м. Богодухова в сумі 74,8 тис.грн.

Проведена заміна всіх вікон (17 шт.) на енергозберігаючі у Полково-Микитівському дошкільному навчальному закладі за кошти сільської ради у сумі 39 тис.грн.

Вживалися заходи щодо покращення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров’я. Зокрема, за рахунок позабюджетниї коштів проведено заміну 10 віконних блоків на енергозберігаючі в поліклінічному відділенні КУОЗ Богодухівська центральна районна лікарня; відремонтовано покрівлі на фельдшерсько-акушерських пунктах (далі - ФАП) в селах Леськівка, Матвіївка та Карлівка; відремонтовано систему вентиляції та димових труб на ФАП в с.Горького та Первухінка, проведено ремонт приміщення ФАП в с. Таверівка.

Забезпечується впровадження та розвиток новітніх технологій у наданні медичної допомоги населенню району на підставі нових стандартів та клінічних протоколів.

Протягом 2014 року у закладах культури району проведено 15 поточних ремонтів на суму 188,6 тис.грн., з яких: 182,7 тис.грн. - кошти місцевих бюджетів району, 5,9 тис.грн. – позабюджетні кошти. За рахунок спонсорських коштів у сумі 6,0 тис.грн. було встановлено опалення у приміщенні глядацької зали Крисинського СБК.

Крім того, на покращення матеріально-технічної бази закладів культури за рахунок різних джерел фінансування використано 144,6 тис.грн., з яких 66,3 тис.грн. - на придбання літератури та проведення підписки на періодичні видання.

З метою поліпшення ділового клімату, стимулювання розвитку підприємництва суб’єктам малого бізнесу передано у виробниче користування 21 об’єкт спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району та 22 об’єкти комунальної власності. До загального фонду бюджету району торік від оренди майна надійшло коштів у сумі 211,9 тис.грн., що на 19% менше, ніж у попередньому році. Зменшення надходжень відбулося у зв’язку із розірванням договору оренди котельні та теплових мереж, розташованих за адресою: м. Богодухів, вул. Комарова, 3 з ТОВ «Котельні лікарняного комплексу».

З метою забезпечення ефективного функціонування агропромислового комплексу за минулий рік господарствами району придбано сільськогосподарської техніки і обладнання вітчизняного та іноземного виробництва на суму 46,7 млн.грн.

Для раціонального використання земель та їх охорони господарства району застосовували енергозберігаючі технології обробітку ґрунту, що дозволяють краще підготувати ґрунт, зберегти вологу, значно зменшити дію механізмів на структурність ґрунтів.

Загальна площа застосування інтенсивних технологій вирощування сільськогосподарських культур складає 53,5 тис.га, або 70% від загальної площі ріллі району.

Особлива увага приділялася правильному розташуванню культур по попередниках, що послаблює негативний вплив на ґрунти. Все більше господарства застосовують сидеральні пари, які забезпечують ґрунт майже безкоштовною органічною речовиною.

З метою підвищення раціонального використання земельних ресурсів збільшено застосування мінеральних добрив від 105 кг діючої речовини на 1 га ріллі за попередній рік до 110 кг – за минулий рік.

Через відсутність фінансування не вирішено питання щодо оформлення права користування земельними ділянками державними та комунальними закладами, установами і підприємствами, розташованими на території району.

З метою залучення коштів на вирішення проблем територіальних громад 28 об’єктів соціально-економічного значення району, які потребують значних капіталовкладень, було включено до Програми економічного і соціального розвитку Харківської області на 2014 рік, на 1 з яких виділено кошти (Комплекс по управлінню комунальними відходами м.Богодухів).

Відповідно до статистичних даних протягом 9 місяців 2014 року за рахунок різних джерел фінансування в економіку району залучено 16,3 млн.грн. інвестиційних коштів, що складає 41% до відповідного періоду попереднього року.

Через відсутність фінансування не виконано ряд пріоритетних завдань. Зокрема, не завершено впровадження в апараті районної державної адміністрації сучасної системи електронного документообігу з використанням цифрового підпису (90 тис.грн.), не запроваджена автоматизована комп’ютерна програма щодо системи контролю, не виконані пріоритетні завдання за напрямком «житло», «газифікація», частково - «розвиток комунальної інфраструктури», «удосконалення діяльності та покращення матеріально-технічної бази закладів соціально-гуманітарної сфери».

Визначені пріоритетні напрями роботи районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування на 2015 рік, які передбачають вирішення проблемних питань за 8 напрямками.