Гаряча лінія якості адміністративних послуг

З метою підвищення якості адміністративних послуг, покращення їх доступності для громадян та удосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг Харківська обласна державна адміністрації запроваджує «гарячу лінію якості адміністративних послуг».
Звернувшись на гарячу лінію, Ви зможете отримати кваліфіковану консультацію спеціаліста, повідомити про недоліки в роботі центрів надання адміністративних послуг, висловити свої пропозиції щодо їх оптимізації.

ТЕЛЕФОННИЙ НОМЕР «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ»
(057) 705-06-51
ЕЛЕКТРОНА ПОШТА
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
FACEBOOK
https://www.facebook.com/KhDPKR/
ЧАС РОБОТИ
понеділок –п’ятниця з 9.00 до 17.00
(перерва з 13.00 до 14.00)