«ГАРЯЧА ЛІНІЯ» з питань захисту прав споживачів
З метою підвищення рівня захисту прав населення району на споживання якісних та безпечних для життя і здоров’я товарів і послуг, підвищення правової обізнаності та поінформованості населення, підвищення правової культури взаємовідносин учасників споживчого ринку, при Богодухівській районній державній адміністрації створено консультативно-інформаційної служби "гаряча лінія" з питань захисту прав споживачів. Основними завданнями роботи "гарячої лінії" є надання довідково-консультативної допомоги з питань захисту прав споживачів.
Прийом телефонних дзвінків на "гарячу лінію" проводиться з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 12.00 годиниза номером телефону (05758) 3 01 64, субота, неділя та святкові дні - вихідні.
Дзвінки зі стаціонарних номерів телефонів у межах Богодухівського району безкоштовні, дзвінки із мобільних телефонів оплачуються абонентами, відповідно до тарифів операторів мобільного зв’язку.
На офіційному веб-сайті Богодухівської районної державної адміністрації в розділі «Зворотний зв’язок» на сторінці «Захист прав споживачів» розміщено нормативно-правові акти у сфері захисту прав споживачів, пам’ятки та настанови для споживачів, зразки звернень.
Основним правовим актом, що забезпечує права покупців, є Закон України «Про захист прав споживачів». Головною установою, що займається питаннями додержання цього закону та моніторингу за учасниками ринку послуг та торгівлі, є Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
В разі порушення Ваших прав Ви маєте право звернутися до суду або до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області. Держпродспоживслужба розглядає всі звернення споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін.
Адреса: 61166, Харків, пр. Науки, 40, 6-й поверх.
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Телефони: (057) 725 19 00(приймальна)
Громадяни мають можливість отримати консультації та роз’яснення з питань, що належать до повноважень Головного управління з питань дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів у понеділок-четвер з 08.30 до 17.15,п’ятниця - з 8.30.00 до 16.00за телефонами:
(057) 700-39-62, (057) 700-39-65, (057) 700-39-68