Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Розпорядження №177 від 19.05.11 "Про організацію виконання Указу Президента України від 05.05.11 №547/2011"


    БОГОДУХІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

    Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

    Богодухів

    від 19.05.11
     
    № 177


    Про організацію виконання Указу Президента України від 05.05.11 №547/2011
     

    З метою організації виконання Указу Президента України від 05.05.11 №547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та керуючись статтями 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

    1. Затвердити форму запиту на інформацію (додається).

    2. Керівнику апарату районної державної адміністрації Л.М.Івановій:

    2.1. Забезпечити розроблення та внесення у встановленому порядку на затвердження:

    Перелік відомостей, що становлять службову інформацію, і яким надається гриф обмеження доступу «Для службового користування»;

    Інструкцію з питань обліку зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію.

    2.2. Забезпечити розроблення пропозицій щодо створення системи обліку документів, що знаходяться у володінні Богодухівської районної державної адміністрації та її структурних підрозділів і містять публічну інформацію, забезпечення обов’язкової реєстрації в цій системі таких документів, надання доступу до них за запитами, оприлюднення зазначеної інформації на офіційному веб-сайті.

    2.3.Забезпечити участь у навчаннях і підвищенні кваліфікації відповідальних осіб з питань доступу до публічної інформації апарату, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації.

    3. Заступнику голови районної державної адміністрації В.В.Зиряновій, відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, у справах преси та інформації апарату райдержадміністрації (Л.Б.Сахно):

    3.1.Розробити та внести у встановленому порядку на затвердження:

    порядок складання, подання та розгляду інформаційних запитів в усній, письмовій чи іншій формі поштою, факсом, телефоном, електронною поштою;

    пропозиції щодо запровадження обліку запитів на інформацію.

    3.2. Забезпечити облаштування спеціальних місць для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, їх копіями, завершити обладнання таких місць відповідною оргтехнікою.

    3.3. Забезпечити належні умови для подання письмових запитів громадянами з обмеженими фізичними можливостями.

    3.4. Забезпечити своєчасне оприлюднення проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, що підлягають обговоренню, а також оперативне оприлюднення та оновлення інформації про діяльність Богодухівської районної державної адміністрації та її структурних підрозділів.

    3.5. Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті Богодухівської районної державної адміністрації в офіційних друкованих виданнях, в інший прийнятний для громадян спосіб інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», форми запиту на інформацію.

    3.6. Забезпечити в установленому порядку оприлюднення Переліку відомостей, що становлять службову інформацію.

    3.7. Забезпечити виконання необхідних заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до наявної інформації про особу іншими особами.

    3.8. Організувати інформування населення про права громадян, передбачені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

    3.9. Сприяти депутатам місцевих рад, громадським організаціям, громадській раді, громадянам у здійсненні громадського контролю за забезпеченням органами виконавчої влади доступу до публічної інформації шляхом проведення громадських слухань, громадської експертизи тощо.

    3.10. Розробити план заходів щодо переведення документів, які містять публічну інформацію і зберігаються в структурних підрозділах районної державної адміністрації, в електронний вигляд, придатний для зберігання в базі даних та використання під час задоволення запитів на інформацію.

    4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації В.В.Зирянову.

     

    Голова районної державної
    адміністрації

    Л.С.КОНОВАЛОВ

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання