Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Забезпечення системної роботи із зверненнями громадян - пріоритетний напрямок діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

    Як повідомила начальник загального відділу апарату районної державної адміністрації Бугайова Ю.О., впродовж 9 місяців поточного року до районної державної адміністрації надійшло 199 звернень громадян, з них 21 – колективне. У зверненнях порушено 216 різноманітних питань, серед яких: благоустрій території, будівництво, ремонт місцевих доріг, водо забезпечення, надання матеріальної допомоги, призначення субсидій тощо. Найбільше громадян зверталося з питань комунального господарства (74), соціального захисту (35), аграрної політики та земельних відносин (30), житлової політики (15).

    Із загальної кількості питань (216), порушених у зверненнях громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 9 місяців, 52 питання вирішено позитивно за рахунок поглибленого вивчення на місцях після безпосереднього втручання голови райдержадміністрації та його заступників. По 108 – надані відповідні роз’яснення. 18 – відповідно до чинного законодавства, заявникам відмовлено.

    Аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, здійснюється щомісяця, щокварталу, за I півріччя, за 9 місяців та за рік. При проведенні аналізу роботи із зверненнями громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Травень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    293012345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    272829303112

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання